Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Vi har været i Legoland i dag, så hyggeligt med alt Halloween udsmykningen - og begge piger var bare super dejlige hele dagen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At være hjemme igen og sammen med min mand :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vide at min fætter og hans kone får bearbejdet deres sorg over at have mistet deres tvillinger på en god måde og samtidig hjælper andre i samme situation.

Ved ikke om nogen af jer så TV2 nyheder her kl 22 hvor er nyt projekt om spædbørnsdød blev nævnt men det var min fætter og hans kone i indslaget.

Måske lidt mærkelig ting at glæde sig over men selvom jeg lige har siddet og stor tudet over det gør det mig stadig utrolig glad hvor meget det hjælper når tabuemner bliver berørt og "af-tabuseret" (mangler rigtig ord lige nu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige søde, forstående mand der kommer med chokolade og rummer mig når jeg har brug for bare at blive rummet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have været til fødselsdag ved min svigermor og spist rigtig god mad som jeg ikke selv har lavet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min og mandens sms udvekslinger i løbet af en tilfældig dag :rolleyes

 

 

 

Ham: Krebsens (det er mig) horoskop for i dag: Månen påvirker dit tegn i dag. Det lægger op til en dag, hvor du er mere i kontakt med dine følelser end sædvanligt, men også hvor du svinger.

 

Keep swinging, babe. <3

 

Mig: haha, sejt! Det må jeg så gøre :-p

 

 

 

Mig: Ej, nu har jeg altså fået mega meget lyst til røget fåreost, smørstegt pandebrød, timianpølse og svamperagout O.o :-D

 

Ham: Om-nom?

 

Mig: Ja det var også min tanke. Det var lige det der faldt mig ind tidligere, da skulle forestille mig hvad en luksus morgenmad i Rågereden måske bestod af (vi taler om vores roman).

 

Ham: Smørstegt pandebrød lyder pænt godt!

 

Mig: Yep! Mmm, me preggos, me hungry!

 

Ham: O.O

 

Mig: Måtte lige dobbelttjekke at det nu også VAR dig, der stod som modtager inden jeg trykkede 'send' der. And who am I kidding? I'm always hungry. Lulz.

 

Ham: Lulz. Ja du er så ;-)

 

 

 

Mig: Adr! Jeg har lige måttet foretage et nærmest operativt indgreb, for at fjerne en lort, der havde viklet sig ind i Bamses (det er kælenavnet for vores ene langhårede kat) pels. Ved ikke hvad der er værst; lort eller slovenerne O.o

 

Mig igen: Æhh, der skulle så have stået skovsnegle, ikke slovenerne.

 

Ham: >.<

 

Ham igen: Begge ting er ulækre. Måske skal han i bad?

 

Sender så dette billede: 

 

Rd21hNI.jpg

 

Mig: Hahaha, priceless!

 

 

Årh, we crack me up sometimes :lol Det kan godt være, at der bare skal en helt bestemt slags humor til :rolleyes

 

Har i øvrigt for nylig læst, at man er heeeelt vildt gammeldags og bagom dansen, hvis man stadig skriver ting såsom "LOL". Det har jeg faktisk aldrig brugt særlig meget, men det begynder jeg da på nu så! Bare for at slå et slag for oldschool :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min og mandens sms udvekslinger i løbet af en tilfældig dag :rolleyes

Ham: Krebsens (det er mig) horoskop for i dag: Månen påvirker dit tegn i dag. Det lægger op til en dag, hvor du er mere i kontakt med dine følelser end sædvanligt, men også hvor du svinger.

Keep swinging, babe. <3

Mig: haha, sejt! Det må jeg så gøre :-p

Mig: Ej, nu har jeg altså fået mega meget lyst til røget fåreost, smørstegt pandebrød, timianpølse og svamperagout O.o :-D

Ham: Om-nom?

Mig: Ja det var også min tanke. Det var lige det der faldt mig ind tidligere, da skulle forestille mig hvad en luksus morgenmad i Rågereden måske bestod af (vi taler om vores roman).

Ham: Smørstegt pandebrød lyder pænt godt!

Mig: Yep! Mmm, me preggos, me hungry!

Ham: O.O

Mig: Måtte lige dobbelttjekke at det nu også VAR dig, der stod som modtager inden jeg trykkede 'send' der. And who am I kidding? I'm always hungry. Lulz.

Ham: Lulz. Ja du er så ;-)

Mig: Adr! Jeg har lige måttet foretage et nærmest operativt indgreb, for at fjerne en lort, der havde viklet sig ind i Bamses (det er kælenavnet for vores ene langhårede kat) pels. Ved ikke hvad der er værst; lort eller slovenerne O.o

Mig igen: Æhh, der skulle så have stået skovsnegle, ikke slovenerne.

Ham: >.<

Ham igen: Begge ting er ulækre. Måske skal han i bad?

Sender så dette billede:

Rd21hNI.jpg

Mig: Hahaha, priceless!

Årh, we crack me up sometimes :lol Det kan godt være, at der bare skal en helt bestemt slags humor til :rolleyes

Har i øvrigt for nylig læst, at man er heeeelt vildt gammeldags og bagom dansen, hvis man stadig skriver ting såsom "LOL". Det har jeg faktisk aldrig brugt særlig meget, men det begynder jeg da på nu så! Bare for at slå et slag for oldschool :D

Det lyder da mega hyggeligt og jeg ville også grine mig gennem sådan en samtale :D

B og jeg er også begyndt at skrive sms'er sammen "igen" med "dårlig" humor og alt for mange hashtags (#huskhamburgerryg fx :rolleyes), men det er sgu lidt hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Date med min lækre fyr :biglovet03mgn.jpg

Mmmmmm :sandie Hvor var I henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vide at min fætter og hans kone får bearbejdet deres sorg over at have mistet deres tvillinger på en god måde og samtidig hjælper andre i samme situation.

Ved ikke om nogen af jer så TV2 nyheder her kl 22 hvor er nyt projekt om spædbørnsdød blev nævnt men det var min fætter og hans kone i indslaget.

Måske lidt mærkelig ting at glæde sig over men selvom jeg lige har siddet og stor tudet over det gør det mig stadig utrolig glad hvor meget det hjælper når tabuemner bliver berørt og "af-tabuseret" (mangler rigtig ord lige nu)

:kram sejt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi skal på date her om et par timer :kuller

Dyb misundelse!!! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmmm :sandie Hvor var I henne?

En cafe i Ringstedet! Total hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der date gad pigerne og jeg godt have været med til!! Både pga. Lækker fyr og lækker-fyrs-søde-mor, men især pga. Den is!! Nøj den ser go ud! :lol

Haha, ifølge W var den mega god - selvom han var småfornærmet over at der var blåbær på toppen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været ude at besøge en børnehave i dag, som jeg egentlig havde fraskrevet. Hvor var den faktisk hyggelig :) De havde nogle værdier som faktisk betyder en del i vores familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At den billige bløde amme bh jeg har købt i Kina på eBay passer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været ude at besøge en børnehave i dag, som jeg egentlig havde fraskrevet. Hvor var den faktisk hyggelig :) De havde nogle værdier som faktisk betyder en del i vores familie.

Hvilken børnehave er det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At vi skal på date her om et par timer :kuller

Jeg er ret så misundelig :p Men egentlig ville jeg være glad hvis bare A var i landet :lol

Håber I får en god aften :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da mega hyggeligt og jeg ville også grine mig gennem sådan en samtale :D

B og jeg er også begyndt at skrive sms'er sammen "igen" med "dårlig" humor og alt for mange hashtags (#huskhamburgerryg fx :rolleyes), men det er sgu lidt hyggeligt :biglove

 

Hehe, det lyder også underholdende. Herhjemme kæmper vi stadig for overhovedet at forstå funktionen for de der hashtags. Vi er virkelig ikke nede med de fede længere :rolleyes Men indforstået kæreste og mand/kone humor er altid skønt og hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har besluttet mig for at nu vil jeg lære at løbe, OG elske det. Hvis og når jeg skal på date med ham den søde så skal han ikke se mig sådan her.

10-15 kg for meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AgrLV14.jpg

Hende her :biglove glæder mig til at halloween hygge med hende de næste 14 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det lyder også underholdende. Herhjemme kæmper vi stadig for overhovedet at forstå funktionen for de der hashtags. Vi er virkelig ikke nede med de fede længere :rolleyes Men indforstået kæreste og mand/kone humor er altid skønt og hyggeligt :loveshower

Vi fatter det heller ikke og bruger det KUN i sms'er til hinanden for lissom at understrege hvor ufede vi faktisk er :lolhit

Men vi er jo også nærmest oldnordiske herhjemme. Ingen har facebook, instagram, Twitter, no-nooothin' :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AgrLV14.jpg

Hende her :biglove glæder mig til at halloween hygge med hende de næste 14 dage

Gud hvor er hun SMUK :kuller Smaddersød med al sminken, men det virkelig slående er da øjnene, hold da op altså :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor er hun SMUK :kuller Smaddersød med al sminken, men det virkelig slående er da øjnene, hold da op altså :biglove

Tak Mette. :blush hun valgte selv at det skulle være et græskar hun ville være, vi troede nemlig at hun ville nøjes med er spindelvæv på kinden. Men næ nej :p

Ja hun har nogle fantastiske smukke øjne. Hun har arvet de store øjne fra mig og heldigvis de smukkeste lange øjenvipper fra hendes far(fremfor mine næsten ikke eksisterende nogle) men jeg skal jo synes hun er smuk og sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Mette. :blush hun valgte selv at det skulle være et græskar hun ville være, vi troede nemlig at hun ville nøjes med er spindelvæv på kinden. Men næ nej :p

Ja hun har nogle fantastiske smukke øjne. Hun har arvet de store øjne fra mig og heldigvis de smukkeste lange øjenvipper fra hendes far(fremfor mine næsten ikke eksisterende nogle) men jeg skal jo synes hun er smuk og sød

Hun er i hvert fald virkelig køn! Og sejt med græskaret! Er ikke sikker på, at V ville have været med til det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At nusse næser med lille sovende E i en halv times tid inden Disney Sjov med V :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.