Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

At min mor blev enormt begejstret over at jeg ringede og spurgte om hun ville være sød at sy nattøj til Lilly. Jeg har bare den bedste dejlige mor :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt nok i går, men uhh at se min kæreste sidde med vores 7 måneder gamle niece, og bare være SÅ god! :loveshower glæder mig bare helt vildt til vi får vores helt egen bebs :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu kan få lov til at købe ny mobiltelefon, fordi jeg har fået job :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OIEoKHO.jpg

Min morgenmad! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhåbentlig en fortsat dejlig hygge dag med M hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu kan få lov til at købe ny mobiltelefon, fordi jeg har fået job :yay

Tillykke med nyt job og snart ny mobil :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M og jeg har haft en rigtig god snak og er blevet enige om at vi har brug for hjælp til at komme videre. Vi vil hinanden og vores familie men vi kan ikke kommunikere i øjeblikket. Så nu står den på parterapi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo også hvis der er noget hun bliver usikker på, så kan du hører jer inden hun skal helt igang :)

Ellers får hun en telefonliste til os, på arbejde, svigermor og naboen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M og jeg har haft en rigtig god snak og er blevet enige om at vi har brug for hjælp til at komme videre. Vi vil hinanden og vores familie men vi kan ikke kommunikere i øjeblikket. Så nu står den på parterapi :)

Dét lyder bare SÅ godt! Det tror jeg helt sikkert er noget rigtig godt, I gør for jer selv :kram2 Hvor er I seje - hvis bare alle kunne forstå at reagere på ubalancer og hårde perioder, ville mange skilsmisser jo nok være undgået! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M og jeg har haft en rigtig god snak og er blevet enige om at vi har brug for hjælp til at komme videre. Vi vil hinanden og vores familie men vi kan ikke kommunikere i øjeblikket. Så nu står den på parterapi :)

Årh hvor er det godt :super :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dét lyder bare SÅ godt! Det tror jeg helt sikkert er noget rigtig godt, I gør for jer selv :kram2 Hvor er I seje - hvis bare alle kunne forstå at reagere på ubalancer og hårde perioder, ville mange skilsmisser jo nok være undgået! :respekt

What she said!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Muligheden for at give Anna en lang og hyggelig morgen hjemme ovenpå totalt meltdown i går aftes, der tydeligvis har påvirket hendes nattesøvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dét lyder bare SÅ godt! Det tror jeg helt sikkert er noget rigtig godt, I gør for jer selv :kram2 Hvor er I seje - hvis bare alle kunne forstå at reagere på ubalancer og hårde perioder, ville mange skilsmisser jo nok være undgået! :respekt

Årh hvor er det godt :super :kram2

 

 

Tak tøser... Har det ærligt ret svært ved det. Ikke så meget det at vi skal til parterapi men at indrømme det over for andre. Føler jeg er en total fiasko som kone. Men samtidig så ville mange forhold nok blive reddet eller få det bedre med lidt hjælp udefra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What she said!

Tak :kram2 som jeg lige har skrevet skal jeg nok lige vende mig til at det ikke er fordi jeg er en fiasko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser... Har det ærligt ret svært ved det. Ikke så meget det at vi skal til parterapi men at indrømme det over for andre. Føler jeg er en total fiasko som kone. Men samtidig så ville mange forhold nok blive reddet eller få det bedre med lidt hjælp udefra :)

Det ville være en større fiasko, at give op uden kamp! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du er mega sej, Little Miss! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh! Altså don't get me wrong. Alle børnealdre har deres charme. Men jeg hælder altså kraftigt til at 3 måneder (Som E lige har taget hul på) er blandt de fedeste:

- Stor nok til at være ovre nyfødt-kaos med 0 rytme, men lille nok til stadig at sove en masse

- Stor nok til at grine og charme, men stadig lille nok til at blive båret på arm

- Ingen tænder endnu ;)

- Stor nok til at "sidde" på skød og i skråstol, men lille nok til at ligge i lift og kravlegård

= lille, nem og nuttet :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig formiddagstur med W til "mini kirke" med sang og boller. Og for W nok allerfedest en gravko og vandpytter på vejen hjem :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glad pige i bh.

God joggetur på fem km

Æg, kantareller og grønt til morgenmad

Og nu et lille bitte stykke chokolade, en kop varm te, brændeovn og en film... Lækkert :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser... Har det ærligt ret svært ved det. Ikke så meget det at vi skal til parterapi men at indrømme det over for andre. Føler jeg er en total fiasko som kone. Men samtidig så ville mange forhold nok blive reddet eller få det bedre med lidt hjælp udefra :)

Du er absolut ikke en fiasko som kone :kram2 i gør jo netop noget ved det. Vi var i parterapi og det har hjulpet så godt. Vi kommunikerer så meget bedre og aflæser hinanden på en hel anden måde.

Det er svært at bede om hjælp, men det gør vi jo også på andre områder, fx en vvs . (Det var det eksempel hun brugte) og ofte hjælper det bare at få sat de rette ord på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser... Har det ærligt ret svært ved det. Ikke så meget det at vi skal til parterapi men at indrømme det over for andre. Føler jeg er en total fiasko som kone. Men samtidig så ville mange forhold nok blive reddet eller få det bedre med lidt hjælp udefra :)

alle har perioder, der er mindre fede end andre - det væsentlige er, hvad man stiller op med det.

- og det der fiasko-fis begraver du straks! Det kommer jo også til at lyde som om, at du er ene-ansvarlig for, om jeres forhold fungerer - det kunne lige passe :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en masse forskellig mos til bassen, vasket tre maskiner tøj, ordnet køkken, haft mega kvalitid med bassen, sovet mere i nat, min mand var en stjerne i morges, der er rundstykker i ovnen, vi holder weekend fra i eftermiddag og en helt masse andet.

Søvn gør mig åbenbart til en jubelidiot :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se Didens Lærke i dag :loveshower

Nøj, hun så forvirret ud, da vi kom og så børnehaven :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har nogle skønne forældre ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig dag med M og A samt varmepenge retur :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.