mtune

Så stille her er

26 indlæg i dette emne

Her står den på sofahygge

Vi var i byen i går.. Manden skulle jo smage på julebryggen.. Men vi var nu ikke specielt sent hjemme.. den har nok været omkring 1 eller sådan noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har alle ungerne (4 stk) så har været ude og fodre ænder, nu ligger jeg lige og hviler mens bette musen sover og de tre andre leger på værelset

i aften får vi venner på besøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her står den lige nu på sofa hygge, mindste barnet sover, manden og ældste barnet er på vej ned og se ishockey. Så mor her skal have en lille bitte lur på sofaen også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også sofa-dag her.

Min datter er syg og kan stort set ikke andet end, at sidde hos mig, sove og hvile sig.

Vi har set et par dvd-film og min søn sidder og kigger begejstret i de nye legetøjs kataloger fra Fætter BR og Toys'R'Us.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ude og shoppe med begge børn, nu hygger manden med begge børn oven på mens jeg sofa hygger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ude at bruge penge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om I alle har en hyggelig lørdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige smidt tutten i seng, så nu hygger jeg med lidt frokost og slapper af med en film og BK..

I aften skal jeg til :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mad, mad og mad! Får gæster i aften :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i byen igår så jeg ligger på sofaen og er tømmermændsramt... Kom først hjem kl. 6 imorges så jeg har været oppe på grillen og hente mad og cocio så nu skal den bare stå på ingenting resten af dagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til fødselsdag fra kl. 10 og 4 timer frem. Nu sidder jeg og arbejder lidt, imens jeg lige surfer lidt rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.. Jeg kunne altså godt spise en rib-burger lige nu

Og desværre er det ikke fordi jeg var vildt fuld i går.. jeg har et eller andet gen der neutralisere alkohol så jeg bliver ikke fuld ligemeget hvor meget jeg drikker.. så oftest drikker jeg mest sodavand, det er for dyrt med alkohol der ikke virker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storedrengen har været ved en ve og lege mens mindstemanden, Mads og jeg har været på legepladsen og nyde det gode vejr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.. Jeg kunne altså godt spise en rib-burger lige nu

Og desværre er det ikke fordi jeg var vildt fuld i går.. jeg har et eller andet gen der neutralisere alkohol så jeg bliver ikke fuld ligemeget hvor meget jeg drikker.. så oftest drikker jeg mest sodavand, det er for dyrt med alkohol der ikke virker.

Det må dælme være rart... Før i tiden fik jeg ellers ikke tømmermænd men det gør jeg så sandelig nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.. Jeg kunne altså godt spise en rib-burger lige nu

Og desværre er det ikke fordi jeg var vildt fuld i går.. jeg har et eller andet gen der neutralisere alkohol så jeg bliver ikke fuld ligemeget hvor meget jeg drikker.. så oftest drikker jeg mest sodavand, det er for dyrt med alkohol der ikke virker.

Det må være rart at have sådan et gen :), gad godt have sådan en næste weekend, hvor vi skal til 2x 30 års fødselsdag :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må dælme være rart... Før i tiden fik jeg ellers ikke tømmermænd men det gør jeg så sandelig nu...

Jo det er da rart nok

Men også lidt træls altid at sidde som den eneste ædru ved bordet.. Jeg er ikke så god til at ignorere når folk fortæller mig det samme for 3. gang fordi fuldskaben gør de glemmer hvad de har sagt før.

Dog er jeg glad for at jeg aldrig har prøvet at have tømmermænd for ifølge hvad forlk fortæller er det ikke spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også holdt sofa-dag da manden har halsbetændelse. Har lige været i Netto og nu skal jeg lave mad, bare lasagne, men vi fik risengrød i går, så mon ikk der ryger en gang klatkager på panden?

I morgen skal vi i mødregruppe, glæder mig!! Vi ses kun 1 gang om mrd nu efter folk er begyndt at arbejde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været en tur i skoven med mand, børn og hunde :loveshower

Nu står den snart på pizza'er og aftenhygge med et hold venner :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lagersalg + 1års fødselsdag.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har benet i skinne og det skal jeg have i 6 uger. Så jeg må ikke lave noget. Men i dag var jo lørdag, så da manden købte ind , kunne jeg blive kørt over til mine forældre og det var STORT at være ude :) Jeg var også ude i torsdags. Men jeg trængte også! Nu kan jeg se frem til den kedeligste uge overhovedet. Alle har besøgt mig og min far skal opereres mandag, så min mor kommer ikke herover og jeg kan ikke besøge ham:(

Resten af lørdagen var ren hygge. Jeg faldt over en gl. Dansk film og min mand og søn samlede en ny reol til mig, der skulle indeholde alle de kreative ting jeg har, så jeg ikke glemmer hvor de er.

Nu er der dømt aftenhygge foran fjerneren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ude og handle og i Toys R us med min skønne mand og datter.. derefter kørte han os i Mødregruppe hvor vi har hyggede hele dagen... Sidan da har jeg været igang med at lave barnedåbskage der skal serveres i morgen til min venindes datter's dåb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til fødselsdag og nu tror jeg vi lige nupper finalen af Fangerne på fortet, mens vi slår maver :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En stille og rolig lørdag. Sov længe, manden min stod op med ungerne og lod mig ligge :loveshower

Vi har ellers bare hygget indendørs... Imens de to små sov til middag fik jeg lavet en hel del forbedredelse til næste uge.

Til aften har vi fået hj.lavet pizza og nu har vi lige guffet lidt is. :)

I morgen formidag kommer nogle af vores gode venner, så har lavet dej til at hæve natten over, til boller og derudover skal vi også hygge med vafler og chai-latte..... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er alene med tøserne denne weekend. Farmand er på messe, så vi har tøsehygget.

I formiddag var Sarah til håndboldtræning for første gang og derefter stod den på frokost hos mormor og morfar, og så ellers hygge.

Og imorgen skal vi igang med krea-julegaverne til bedsterne.

Nu sover begge tøser og mor slapper af med en kop varm kakao og en gang BK.

Knus Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER