SaSS

Anbefal en gynækolog (Sjælland)

9 indlæg i dette emne

Efter jeg fødte min datter alt for tidligt, har vi haft moderkagen til undersøgelse. Undersøgelserne viser bl.a at jeg kan have kronisk betændelse i underlivet som skal undersøges nærmere af en gynækolog samt har en tidligere smeartest vist lette celleforandringer som skal undersøges igen.

Så jeg har brug for jeres anbefalinger til hvilken gynækolog i ville vælge/anbefale på Sjælland. Jeg har det nok bedst med mandlige gynækologer, men hvis I kender en fantastisk kvindelig gynækolog, må I godt tale for hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan anbefale Bjarne Stigsby i Taastrup... Ved ikke om du ved noget om ham, men det er også ham der har skrevet bogen: Spis dig gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer meget ham, men har læst at han siger tingene meget direkte. Vil du mene han er hård i sine udtalelser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gange jeg har været der, har han altid sagt sandheden. Hvis det er en direkte tone, du mener, der vil jeg give dig ret... Men han har også andre i hans praktis. Men de er ferlititetsjordmor... Hvis du vil have andre end ham i den praksis... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale Henrik Skensved i Hillerød.

 

Jeg gik hos den kvindelige gynækolog, Lise.

Jeg har været en enkelt gang hos Henrik som ejer klinikken. Han virker også rigtig dygtig men jeg har som sagt ikke haft meget med ham at gøre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt Thue Bryndorf(København V. Kongens nytorv) og synes virkelig at han var meget kompetent, venlig og rigtig klog. Han har vidst også været overlæge på Riget.

Har dog kun været der en gang.

Men måske lidt besværligt at komme derind hvis man kommer i bil:-) vi tog ihvertfald metroen derind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres bud. Da vi allerede er i gang med projekt lillesøster/bror, ringede jeg til Bjarne Stigsbys klinik, da jeg også har læst at han ikke har nogen ventetid på disse undersøgelser.

Og det må siges, jeg har allerede fået en tid i morgen. Dejligt, da jeg gerne skal i behandling inden en graviditet hvis undersøgelserne viser noget.

Tak for jeres bud, I er så søde og hjælpsomme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer hos Stine Fürst i Vallø - og dét på trods af at jeg bor i København og ikke har bil. Jeg fik hende selv anbefalet, og hun er simplethen så sødt og varmt et menneske, at jeg ikke kommer til at skifte (med mindre det bliver nødvendigt med en gynækolog der ligger meget tæt på mit hjem).  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt Thue Bryndorf(København V. Kongens nytorv) og synes virkelig at han var meget kompetent, venlig og rigtig klog. Han har vidst også været overlæge på Riget.

Har dog kun været der en gang.

Men måske lidt besværligt at komme derind hvis man kommer i bil:-) vi tog ihvertfald metroen derind.

:biglove helt pjattet med ham her :)

Men fedt at du er kommet hurtigt til i Taastrup - han er vist også helt fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER