Betty87

Pletblødning? i 11+2

51 indlæg i dette emne

Bliver lige nødt til at spørge BK-panelet..

Jeg har småblødt i en til to uger - nogle dage svarende til en gammel 25 øre andre dage svarende til en 5er (måske lidt mere)..

Det har udelukkende være brunt og det ser en anelse trådet ud!

Jeg har ikke ondt overhovedet - på trods af at jeg døjer med oppustethed og hård mave..

Skal jeg være bekymret?

Bør jeg ringe til vagtlægen nu?

Skal jeg ringe til lægen imorgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, jeg kan ikke svare om du bør være bekymret... Sikkert ikke, men uanset, så er blod ubehageligt i graviditeten.

Jeg taler derfor alene ud fra mig selv, og hvis det ikke kan bruges, så bare ignorer :-)

JEG ville ikke kunne gå 2 uger i uvished med daglig pletblødning, brunt eller ej. Og da slet ikke med ihvertfald en uge til NF! Jeg har været til NF hvor baby var død, og det er ikke en oplevelse jeg har noget ønske om at gentage.

Personligt ville jeg ringe og snakke med min læge i næste uge, og udtrykke min bekymring, og så se hvad hun sagde. Hvis hun siger at tiden må visse, ville jeg købe mig til en scanning. Hellere en scanning få dage før NF som er overflødig end det modsatte.

Men... Jeg tror da alt er ok hos dig!!! Brunt blod er som hovedregel uskyldigt, og uden smerter, så er det garanteret ingenting :-)

Tusind tak for dit svar! Jeg ringer til min læge imorgen!

Tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig - ville også ringe til lægen.... ville heller ikke gå i det uvisse....

Skriv når du ved noget mere - krydser fingre for alt er okay... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har snakket med lægen i dag og jeg har fået en tid på GYN AMB imorgen - så nu venter jeg bare på at tiden skal gå.. Jeg håber sådan at der intet er i vejen :( Men bliver faktisk rigtig bekymret og nervøs nu..

Render på toilettet hele tiden for at tjekke og har totalt nervøs mave.. Og nu skal jeg på job :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snakket med lægen i dag og jeg har fået en tid på GYN AMB imorgen - så nu venter jeg bare på at tiden skal gå.. Jeg håber sådan at der intet er i vejen :( Men bliver faktisk rigtig bekymret og nervøs nu..

Render på toilettet hele tiden for at tjekke og har totalt nervøs mave.. Og nu skal jeg på job :o

 

Åhhh, det er bare så hårdt med blod i en graviditet! Godt at du fik ringet til lægen og har fået en tid til scanning i morgen.

Indtil da må du tro på det bedste og forsøge at bevare roen. Jeg oplevede mange pletblødninger de første 12 uger i den her graviditet og styrtblødning da jeg var 11+3. Jeg lavede simpelthen den aftale med mig selv, at jeg kun tjekkede mine trusser/bind, når jeg skulle tisse... Jeg var nemlig ved at blive sindsyg af, at jeg hele tiden mærkede noget og lige ville tjekke...

Ingen her kan jo desværre fortælle dig, om det er skidt at du bløder eller helt harmløst. Men hold modet oppe... lige nu bakser der en glad baby rundt i min mave og jeg er halvvejs i morgen!

Krydser fingre for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh, det er bare så hårdt med blod i en graviditet! Godt at du fik ringet til lægen og har fået en tid til scanning i morgen.

Indtil da må du tro på det bedste og forsøge at bevare roen. Jeg oplevede mange pletblødninger de første 12 uger i den her graviditet og styrtblødning da jeg var 11+3. Jeg lavede simpelthen den aftale med mig selv, at jeg kun tjekkede mine trusser/bind, når jeg skulle tisse... Jeg var nemlig ved at blive sindsyg af, at jeg hele tiden mærkede noget og lige ville tjekke...

Ingen her kan jo desværre fortælle dig, om det er skidt at du bløder eller helt harmløst. Men hold modet oppe... lige nu bakser der en glad baby rundt i min mave og jeg er halvvejs i morgen!

Krydser fingre for dig!

Tak - det beroliger mig lidt, at høre din historie! Men Nøj hvor ville jeg bare ønske at kl var 9.30 imorgen lige nu!! Ventetiden og uvisheden er ulidelig :(

Men jeg bliver nødt til at tro og håbe på, at den lille spire er stærk og at jeg ser et lille hjerteblink :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du har fået en tid imorgen :kram :kram

Ja - det er skønt at man ikke bliver mødt med: "det er helt normalt - vi må se tiden an!".. :o

Men at blive taget seriøst og især når man er bekymret!! Er virkelig glad for det lægehus jeg har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg tror desværre det her tager en negativ drejning! Blødningen er taget lidt til og der er nu frisk blod, når jeg tørrer mig :(

Jeg er helt ødelagt indeni og vil bare hjem - godt jeg har fri om 20 min :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset om blod er harmløst eller ej, er det ikke noget en gravid ønsker at se :kram

Jeg håber for dig at alt er som det skal være i morgen. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved hvad du gennemgår søde... Håber at det er harmløst for dig... Godt at du kontaktede din læge og har fået en tid til scanning... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram til dig håber det er uden betydning og scanningen er fin i morgen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck held og lykke i dag.

Håber det bedste :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på en god scanning i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med scaningen i dag... hvad tid skal du til scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en begyndende SA!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej. Det er jeg frygteligt ked af at høre :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nej... havde sådan håbet... sender dig en masse kram og tanker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :( sender dig masser af kram og varme tanker :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen!

Jeg er helt ødelagt indeni! Og kan nu bare vente på at naturen forhåbentlig går sin gang.

Jeg skal have taget endnu en blodprøve torsdag morgen og torsdag eftermiddag får jeg tid til endnu en skanning...

Herefter skal det afgøres om jeg skal have hjælp og hvis jeg skal have hjælp - om det skal være ved operation eller med medicin!

Jeg føler mig bare helt tom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er helt ked af det på dine vegne :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er jeg rigtig ked af at høre. Ved hvordan du har det. Jeg havde også samme slags blødning og vidste at jeg er igang med at miste:-( Jeg var også 11 uger henne og det er 3 uger siden at det skete...

 

Du får en masse  :kram2  :kram2

 

dejligt at du får den hjælp, du skal have nu... De hjælper dig til det ude af kroppen... Jeg har den seneste uge, fortaget blodprøver og i morgen skal jeg have svaret af vide samt jeg skal scannes... 

 

:kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, hvor gør det mig ondt at læse. Det må være så hårdt :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER