Betty87

Pletblødning? i 11+2

51 indlæg i dette emne

Det gør mig virkelig ondt :( Er ked af vi ikke skal følges hele vejen alligevel. Håber alt forløber som det skal og at du har en god skulder at græde ud ved.

Masser af kram og tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var ikke lige den update jeg havde håbet på :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, for søren... jeg håbede så inderligt det bedste for dig! Håber du har nogle gode mennesker omkring dig og at aborten bliver så hurtig og smertefri som muligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tanker i din retning :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre! Det må være så hårdt! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er jeg frygteligt ked af at hører :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig ondt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde besvarelser :kiss

Nu har jeg fået grædt ud og orker ikke mere! Jeg glæder mig til det er ovre, men det kan jo desværre godt tage tid :(

Nogen som har erfaringer med om man bliver hurtigt gravid igen? Eller skal jeg indstille mig på, at det kan komme til at tage lang tid?

Nøj hvor er jeg glad for at have min søn, som bare render og krammer og mysser sin mor - ved ikke hvad jeg skulle gøre i denne situation uden ham! Han holder mig ovenvande :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden jeg blev gravid med Eigil, havde jeg testet positiv i september, men den endte i en SA(dog allerede i uge 6).

Jeg testede positiv med Eigil i november og han skulle gerne se verden her om en tre ugers tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter min sa blev jeg gravid 3 cykli efter, så vidt jeg lige husker. Vi og vores kroppe er selvfølgelig forskellige, men det behøver ihvertfald ikke nødvendigvis tage lang tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej dog søde :kram

Jeg mistede ved en MA i uge 7+noget (udskrabning 8+3).

Fik bio i 1. og 2. cyklus herefter. Og den blivende baby et par dage efter min terminsdato, så det tog noget tid. Jeg tror min krop var MAKS presset!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min historie minder om din. Testede positiv efter første forsøg i behandling (i februar), så hjerteblink i uge 7. Uge 12 (midt april) blødte jeg ganske lidt, men fik hurtigt tid til scanning og det var gået til grunde i uge 8, så en MA.

Jeg er i dag 6+0 efter et nyt behandlingsforløb, så hurtig ny graviditet er bestemt meget muligt ☺️

Jeg sender alle mine tanker din vej og har den største sympati for hvad du er igennem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev gravid første cyklus vi prøvede efter MA (holdte den anbefalede måneds pause), så 2. Mdr. Efter min MA startede stod jeg med II igen.

Ved nr. 2 havde jeg 2 bio efterfulgt af en normal cyklus med mens også II.

Stort :kram Det er hårdt det du går igennem :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer lige en endelig update! Begyndte at bløde ret så kraftigt i går aftes kl 22 ca! Og omkring kl 3 blev jeg dårlig og står op for at få lidt juice og pludselig banker jeg ind i døren og kan ikke styre min krop! T når at gribe mig inden jeg besvimer!

Vi tager på skadestuen, som indlægger mig! Min blodprocent og mit blodtryk var alt for lavt og havde mistet meget blod..

Fik saltvandsdrop og afventede om jeg selv aborterede det hele eller om jeg skulle under bedøvelse, hvilket gjorde at jeg har fastet fra 22-13.30 i dag! Heldigvis skulle jeg ikke opereres og skanningen viser at det meste er ude!

Jeg kom hjem omkring kl 14 og er egentlig ved godt mod!

Er mega træt og bliver stadigt svimmel ind imellem..

Men én ulykke kommer sjældent alene og pga. min indlæggelse, risiko for infektion og især min lave blodprocent gør, at vi med stor sandsynligt ikke kan rejse 14 dage til Mallorca i næste uge :(

Nøj hvor savner jeg at der sker noget mere positivt SNART!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer lige en endelig update! Begyndte at bløde ret så kraftigt i går aftes kl 22 ca! Og omkring kl 3 blev jeg dårlig og står op for at få lidt juice og pludselig banker jeg ind i døren og kan ikke styre min krop! T når at gribe mig inden jeg besvimer!

Vi tager på skadestuen, som indlægger mig! Min blodprocent og mit blodtryk var alt for lavt og havde mistet meget blod..

Fik saltvandsdrop og afventede om jeg selv aborterede det hele eller om jeg skulle under bedøvelse, hvilket gjorde at jeg har fastet fra 22-13.30 i dag! Heldigvis skulle jeg ikke opereres og skanningen viser at det meste er ude!

Jeg kom hjem omkring kl 14 og er egentlig ved godt mod!

Er mega træt og bliver stadigt svimmel ind imellem..

Men én ulykke kommer sjældent alene og pga. min indlæggelse, risiko for infektion og især min lave blodprocent gør, at vi med stor sandsynligt ikke kan rejse 14 dage til Mallorca i næste uge :(

Nøj hvor savner jeg at der sker noget mere positivt SNART!!!

Stort :kram din vej sikke en omgang. Jeg håber det snart vender til noget positivt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh altså :kram :kram :kram

Jeg mistede også helt vildt meget blod og var faktisk syg i 14 dage.

Hvor er det altså :numse hvis du må aflyse Mallorca ferien :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Håber ikke i skal aflyse ferien. Det er jo lige hvad i har brug for lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige, Lady B... Det er jeg virkeligt ked af på jeres vegne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For filan - det må være så hårdt altså :kram2 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Årh sikke en forskrækkelse. Lidt ærgerligt hvis I er nødt til at gå glip af ferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste update her i tråden:

Ferien er aflyst :(

Min blodprocent er faldet yderligere og skal til tjek igen om 14 dage..

Synes ikke lige at det her er min sommer :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 øv noget lort altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER