MamatilJ&M

Baby & me organic modermælkserstatning

12 indlæg i dette emne

Nogen der har erfaringer med baby & me fra Arla? Synes at nan var meget hård ved Marius mave, så overvejer at prøve noget andet end nan denne gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er en gruppe på facebook, der hedder Flaskebarn.. Jeg stillede et spørgsmål om hvad de havde gode erfaringer med derinde og rigtig mange anbefalte Arlas Baby & Me, så den tror jeg vi skal bruge denne gang.. Og jeg kan også som bonus godt lide, at den er økologisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en gruppe på facebook, der hedder Flaskebarn.. Jeg stillede et spørgsmål om hvad de havde gode erfaringer med derinde og rigtig mange anbefalte Arlas Baby & Me, så den tror jeg vi skal bruge denne gang.. Og jeg kan også som bonus godt lide, at den er økologisk :)

Måske jeg skulle finde den gruppe.

Det er bare en anelse dyre, men hvis det er det værd, så betyder det intet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nan er kommet på banen med Nan Sensilac, Mi. Har fået en kombi af almindelig Nan og Sensilac, det hjalp på maveproblemerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nan er kommet på banen med Nan Sensilac, Mi. Har fået en kombi af almindelig Nan og Sensilac, det hjalp på maveproblemerne :)

Kan den købes i supermarkederne? Kiggede lige i Rema for 2 min siden og de har baby & me. Men så ikke den du nævner, og det ville være nemmest hvis det kunne købes her i byen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet HIPP? Det er også øko :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan den købes i supermarkederne? Kiggede lige i Rema for 2 min siden og de har baby & me. Men så ikke den du nævner, og det ville være nemmest hvis det kunne købes her i byen...

Den fås i Føtex og Bilka ved jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fås i Føtex og Bilka ved jeg.

Og Brugsen, Spar/Eurospar og Kiwi - dog kun i perioder i sidstnævnte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske jeg skulle finde den gruppe.

Det er bare en anelse dyre, men hvis det er det værd, så betyder det intet...

Men er der ikke også lidt mere i? Mener der er 800 g i og kun 600 g i de andre og så giver det næsten samme pris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har stort set kun brugt baby And me og været glade for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arla kører vist nogengange gratis give-away til mødregrupper på deres facebook side. Vi fik en bøtte hver i mødregruppen.

Tror måske det er baby and me FB-gruppen...

Vi fik den først da Noah var ved at være færdig med flaske, og maven ikke var så sart, så skal ikke kunne sige om den er god ved sarte maver...

Vi brugte en kombi af NAN alm og NAN sensilac til Noah. To blå og en grøn. Det fungerede super. Og den skummer ikke som grøn allomin gør.

Vi købte den i Kvickly.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været meget glad for baby and me. Jeg startede med nan da de havde det på hospitalet, men det fik hun rigtig ondt i maven af. Da jeg skiftede over på den anden fik det væk med det samme, og hun har aldrig haft hård mave siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER