Efternøler

Hvilken bæresele?

11 indlæg i dette emne

Jeg får en gave fra mit arbejde i forbindelse med Avas fødsel, og vi vil blandt andet ønske os en bæresele...

Men vi er i tvivl om det skal være en fra ergobaby eller fra stokke...

Er der nogle der har erfaringer med disse to bæreseler?

Jeg synes egentlig at ergobabys er ret fiks, og smart med hætten til at skærme hovedet, og opbevaringsrummet foran.. Men på billederne ser det ud til at babys numse ikke er støttet så godt som dem der sidder i en fra stokke?

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søster har Ergobaby 360 og er virkelig glad for den. Jeg har Beco Gemini og vil virkelig anbefale den. Og især vil jeg anbefale dig at tage baby med ud at prøve forskellige og få vejledning i rigtig brug. Sneglehuset i Bagsværd/Gladsaxe er virkelig godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde stokkes, den var elendig! W sad såmænd fint (hurtigt var der ikke ordentlig støtte til benene) men den sad bare aldrig godt på os, det var TUNGT og ubehageligt. Jeg har solgt den og køber en ergobaby eller en Beco

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Beco Gemini og jeg tror faktisk, jeg ville koebe en anden, hvis jeg havde proevet den foerst... Vi ER glade for den, men den kan ikke bruges til en lillebitte Noah(foer 5-6 mdr). Jeg havde en vikle, saa pyt, men jeg tror at Boba er bedre og ogsaa Ergo, hvis man ikke er lille i det, som jeg er. Der kan man jo komme en lillebitte i :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Ergobaby og er glad for den. Og jeg regner med at bruge den endnu mere til min anden søn, da vi nu også har babyindsats til den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget glad for min ergobaby, hun sidder godt i den, og jeg synes selv den er behagelig at have på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt mest godt om ergobaby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også ergobaby og var meget glad for den!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres input :)

Jeg kan se i hælder mest til ergobaby af de to jeg lagde op.. Det er også smart de har den babyindsats til stolen, synes jeg...

Beco'en kender jeg slet ikke til, men den kan jeg lige Google lidt også..

Men ja, det er måske en god ide og tage ind og prøve dem inden.. Det må jeg lige se om jeg får mulighed for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så en fan af Ergobaby her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg har også en ergobaby med babyindsats så den kunne bruges fra fødslen. Jeg har brugt den rigtig meget til begge børn og er rigtig glad for den  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER