Girl Next Door

Hvad siger vægten?

136 indlæg i dette emne

Ej sådan har jeg det også :ditto

Jeg prøver dog at få en del mere motion ind i denne graviditet end den sidste :whistling

Jeg er ret doven :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vægten siger +5,9 kg her 27+1 :)

Med Theo sagde den +9,4 kg :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da flot LilleMi :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da flot LilleMi :yay

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29+2 og vægten siger + 13 kg :oops  Og det er ret vildt taget i betragtning af at jeg inden jeg blev gravid netop havde taget knap 10 kg på i muskler fra oktober. I oktober vejede jeg 52 kg. I februar 60 kg og nu 73 kg. Jeg har svært ved at bedømme det, for jeg synes jeg ligner en hval, men min mand han mener kun man kan se jeg er gravid på maven. Jeg kan ikke finde ud af hvor meget der er baby & co og hvor meget der er muskler og fedt. Jeg er "kun" gået 2 størrelser op pga maven og brysterne, og så er min numse bare blevet kolo-enorm i forhold til før  :numse  :whistling  :D  Men manden er helt vild med det og siger han håber jeg beholder den når baby er kommet :D  Baby vejer 1500 gram, og med alt det andet derinde så er det måske en 6-7 kg i alt, og så må resten være vand og fedt der er omdannet fra muskler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29+2 og vægten siger + 13 kg :oops Og det er ret vildt taget i betragtning af at jeg inden jeg blev gravid netop havde taget knap 10 kg på i muskler fra oktober. I oktober vejede jeg 52 kg. I februar 60 kg og nu 73 kg. Jeg har svært ved at bedømme det, for jeg synes jeg ligner en hval, men min mand han mener kun man kan se jeg er gravid på maven. Jeg kan ikke finde ud af hvor meget der er baby & co og hvor meget der er muskler og fedt. Jeg er "kun" gået 2 størrelser op pga maven og brysterne, og så er min numse bare blevet kolo-enorm i forhold til før :numse :whistling :D Men manden er helt vild med det og siger han håber jeg beholder den når baby er kommet :D Baby vejer 1500 gram, og med alt det andet derinde så er det måske en 6-7 kg i alt, og så må resten være vand og fedt der er omdannet fra muskler.

Vi vil da se et billede så :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil da se et billede så :P

Ja det tænkte jeg også ^_^ :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, jamen her er et par fra i tirsdags, før og under træning

post-11513-0-51011100-1440098529_thumb.j

post-11513-0-46370100-1440098567_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tyk ser du i hvert fald ikke ud :) du ser i hvert mere fit ud end mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for Søren Steenholdt. Du ser da total fit ud. Så kiloene må være muskler og baby :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28+4 og vægten siger +8 kg  :wacko Jeg gik ret meget op i vægten tidligere, men er ved at lære ikke at lade mig gå på af det, for jeg kan virkelig ikke styre det! Vægten stiger og jeg spiser ikke anderledes end før. JM og læge siger jeg skal tage 12-15kg på så det passer jo meget godt indtil videre. Det gik så lige på for mig at 12-15kg svarer til 22-25% af min kropsvægt - gisp! Det synes jeg lyder af vildt meget og tungt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28+4 og vægten siger +8 kg :wacko Jeg gik ret meget op i vægten tidligere, men er ved at lære ikke at lade mig gå på af det, for jeg kan virkelig ikke styre det! Vægten stiger og jeg spiser ikke anderledes end før. JM og læge siger jeg skal tage 12-15kg på så det passer jo meget godt indtil videre. Det gik så lige på for mig at 12-15kg svarer til 22-25% af min kropsvægt - gisp! Det synes jeg lyder af vildt meget og tungt!

8 kg lyder da helt fint for uge 28 :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29+0 og vægten siger 76,5 kg. I følge VJ's startvægt er det 6,5 kg men i følge min egen er det vist nærmere 7-8 kg.. Den skal vist bare stige, og jeg lader som ingenting ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28+0 og vægten siger nu +6,3 kg

 

Med Theo sagde den lidt over 10 kg på samme tidspunkt :o

 

Håber da ikke, at lillesøster er for lille? :unsure Glæder mig til at komme til JM d. 3. september og forhåbentlig også snart til 3D-scanning :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28+0 og vægten siger nu +6,3 kg

 

Med Theo sagde den lidt over 10 kg på samme tidspunkt :o

 

Håber da ikke, at lillesøster er for lille? :unsure Glæder mig til at komme til JM d. 3. september og forhåbentlig også snart til 3D-scanning :wub

Mon dog :) Baby vejer jo kun omkring 1-1,5 kg nu så det meste af vægtøgningen nu er jo alt muligt andet end baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon dog :) Baby vejer jo kun omkring 1-1,5 kg nu så det meste af vægtøgningen nu er jo alt muligt andet end baby :)

Det har du selvfølgelig ret i :) Synes bare pludselig at forskellen var så stor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28+0 og vægten siger nu +6,3 kg

Med Theo sagde den lidt over 10 kg på samme tidspunkt :o

Håber da ikke, at lillesøster er for lille? :unsure Glæder mig til at komme til JM d. 3. september og forhåbentlig også snart til 3D-scanning :wub

Jeg har taget 11-12 kg mindre på end på nuværende tidspunkt med W :O men det er vidst alt andet end maven der ikke er vokset - min mave er større end sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 11-12 kg mindre på end på nuværende tidspunkt med W :O men det er vidst alt andet end maven der ikke er vokset - min mave er større end sidst.

Det er også vildt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31+0 og vægten siger +7,5 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt har sneget sig op på +9 kg her 32+2 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt har sneget sig op på +9 kg her 32+2 <_<

Ej det er da fint? :) I min sidste graviditet var jeg på +12 kg i uge 30 :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da fint? :) I min sidste graviditet var jeg på +12 kg i uge 30 :whistling

Det er bare 1,5 kg mere end i sidste uge ;) Men tror jeg er bagud med at gå på wc + vand i kroppen pt. Det får skylden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare 1,5 kg mere end i sidste uge ;) Men tror jeg er bagud med at gå på wc + vand i kroppen pt. Det får skylden :P

Ha ha :D :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha :D :super

Meget legal undskyldning :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde samme vægt i dag til tredie graviditets undersøgelse som til den første.. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER