Girl Next Door

Hvad siger vægten?

136 indlæg i dette emne

Det lyder nu ret dejligt:)

Ja, men også lidt underligt :)

Men nu vi går ind i den tredje fase, sker der nok ting og sager :D. ;)

Og med mit udgangspunkt, vil det jo være fantastisk at komme ud af denne graviditet ved 'kun' at komme op på min startvægt ved første vejning. SÅ kan jeg tage 4-5 kg på, da det var dem jeg tabte i det første trimester.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ups, så har jeg taget 6,5 kilo på! Er 26+1 i dag, så er lidt "foran" og spændt på om lægen kommenterer det i morgen, hvor jeg skal til andet lægebesøg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt er også steget. Men tror det er vand i kroppen i disse dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups, så har jeg taget 6,5 kilo på! Er 26+1 i dag, så er lidt "foran" og spændt på om lægen kommenterer det i morgen, hvor jeg skal til andet lægebesøg...

Du er da ikke foran? Så vidt jeg kan se, siger grafen lige under 8 kg ved 26 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nyeste vejning (26+0) sagde +5,6 kg :)

Mon jeg kan nøjes med 9 kg de sidste 14 uger? Jeg tvivler altså :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da ikke foran? Så vidt jeg kan se, siger grafen lige under 8 kg ved 26 uger :)

Det er fordi min BMI var 26 (så vidt jeg husker), da jeg blev gravid, så det er den kurve jeg kigger på. Lægens vægt i dag viste 1,5 kilo mere end dette (måske pga tøj og fordi jeg lige havde spist og drukket), men han kommenterede ingenting, og så længe det sidder på maven og brysterne, går det vel nok:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi min BMI var 26 (så vidt jeg husker), da jeg blev gravid, så det er den kurve jeg kigger på. Lægens vægt i dag viste 1,5 kilo mere end dette (måske pga tøj og fordi jeg lige havde spist og drukket), men han kommenterede ingenting, og så længe det sidder på maven og brysterne, går det vel nok:)

Ah okay, men du er kun 500 g foran så ;)

Jeg endte med at tage 19,5 kg på under sidste graviditet. Der var aldrig nogen, der kommenterede det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt siger pr +7 kg <_< Mistænker noget af det for at være væske i kroppen. Fingre og ankler er i hvert fald større end normalt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah okay, men du er kun 500 g foran så ;)

Jeg endte med at tage 19,5 kg på under sidste graviditet. Der var aldrig nogen, der kommenterede det :)

Jeg tager det heller ikke så tungt (tungt...haha;), men håber alligevel at kunne holde det lidt nede, så der ikke bliver for meget kamp efter fødslen!

Rart når de ikke blander sig i det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager det heller ikke så tungt (tungt...haha;), men håber alligevel at kunne holde det lidt nede, så der ikke bliver for meget kamp efter fødslen!

Rart når de ikke blander sig i det:)

Ha ha ha :p

Og dit BMI var jo lige på grænsen, så du skulle jo ikke have vejet ret meget mindre, før du måtte have taget næsten 8 kg på. Så jeg ville heller ikke tage det så tungt ;)

Mine kg røg i øvrigt ret hurtigt efter fødslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min siger +10 her 27+

Med Zoey havde jeg taget 6,7 på på nuværende tidspunkt. Men både mave og bryster er også meget større denne gang. Sidst endte jeg på 13 kg og det var ok nemt at komme af med, men håber da jeg kan holde mig under de 15 alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha :p

Og dit BMI var jo lige på grænsen, så du skulle jo ikke have vejet ret meget mindre, før du måtte have taget næsten 8 kg på. Så jeg ville heller ikke tage det så tungt ;)

Mine kg røg i øvrigt ret hurtigt efter fødslen :)

Dejligt! Det satser jeg på:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her 29+3 siger vægten + 5 kg... det er jeg ok tilfreds med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her 29+3 siger vægten + 5 kg... det er jeg ok tilfreds med

Flot :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er faldet lidt siden sidste vejning for et par dage siden. Så det må have været væske. Så siden føesre lægebesøg siger vægten +5,5 kg. Jeg er okay tilfreds her 28+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger stadig på -5.7 kg. siden første lægebesøg. Så hvis der kommer 5 kg. på, her i sidste trimester, så vil jeg lande på cirka startvægt. Det ville passe mig perfekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger stadig på -5.7 kg. siden første lægebesøg. Så hvis der kommer 5 kg. på, her i sidste trimester, så vil jeg lande på cirka startvægt. Det ville passe mig perfekt :)

Hvor er du sej! Gid min vægt var i minus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er faldet lidt siden sidste vejning for et par dage siden. Så det må have været væske. Så siden føesre lægebesøg siger vægten +5,5 kg. Jeg er okay tilfreds her 28+0

Det skal du da bestemt også være tilfreds med :yay

Jeg har efterhånden taget 6 kg på, og jeg er kun 26+4 :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej! Gid min vægt var i minus ;)

Jeg ville ønske at det var fordi jeg var sej. Sandheden er at jeg ikke gør noget som helst for det. Og så er det jo nemt nok ;)

Men regner med at der ryger 5 kg. på, som jeg har kunne læse mig til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååååå eeeehhh... der blev jeg lidt overrasket (27+1) 10 kg. BOM!  :D  :rolleyes Har jo ikke haft styr på vægten inden 2. lægebesøg, så det var jeg spændt på. Har selvfølgelig godt kunne se og mærke at både arme, lår og røv ikke mindst er vokset, men synes nu alligevel 10 kg. er en del. Tog 12 kg. med min første, men der var jeg også 21/22 år, så forbrændingen var immervæk bedre end nu her i 30'erne  :P

 

Ellers alt vel. Flot hjertelyd og 24 cm SF mål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååååå eeeehhh... der blev jeg lidt overrasket (27+1) 10 kg. BOM!  :D  :rolleyes Har jo ikke haft styr på vægten inden 2. lægebesøg, så det var jeg spændt på. Har selvfølgelig godt kunne se og mærke at både arme, lår og røv ikke mindst er vokset, men synes nu alligevel 10 kg. er en del. Tog 12 kg. med min første, men der var jeg også 21/22 år, så forbrændingen var immervæk bedre end nu her i 30'erne  :P

 

Ellers alt vel. Flot hjertelyd og 24 cm SF mål.

Men var du ikke også sådan et bette nips inden? :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men var du ikke også sådan et bette nips inden? :P

 

Jo, det sagde både læge og kæreste, men ift. det jeg var en gang, så synes jeg jo ikke, jeg er så lille igen - ud over højden selvf.  ;) Vil heller ikke være vægtfikseret, men det er alligevel sjovt, så meget det kan overraske én.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, er 27+3 i dag ... ups!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det sagde både læge og kæreste, men ift. det jeg var en gang, så synes jeg jo ikke, jeg er så lille igen - ud over højden selvf.  ;) Vil heller ikke være vægtfikseret, men det er alligevel sjovt, så meget det kan overraske én.

Tænker at de nok skal ryge af igen :) Jeg går heller ikke så meget op i den vægt. Jeg gider i hvert fald ikke skal "slanke" mig for at passe på. Jeg spiser det jeg lyster ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at de nok skal ryge af igen :) Jeg går heller ikke så meget op i den vægt. Jeg gider i hvert fald ikke skal "slanke" mig for at passe på. Jeg spiser det jeg lyster ^_^

Ej sådan har jeg det også :ditto

Jeg prøver dog at få en del mere motion ind i denne graviditet end den sidste :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER