Pippi

Hvor længe havde I svagt positiv ÆLtest?

14 indlæg i dette emne

Hej

Jeg var syg torsdag og fik ikke megen væske indenbords. Da jeg testede for ÆL fredag var den bragende positiv. Selvom jeg nu først havde forventet det om søndagen. Jeg har testet løbende efterfølgende og den er hver gang næsten positiv stadigvæk? Er der andre som har oplevet det? Tidligere har jeg testet efter positiv ÆL test og der har den altid været aftagende, for på tredje dagen at være negativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyha, igår var den stadig positiv (altså 5. dagen), men det er for tidligt at teste for graviditet :-S

Jeg hader ventetiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du først har fået en positiv ÆL test, så skal du ikke teste mere, for det kan du ikke bruge til noget.. ÆL er 12-24 timer efter den første positive test..

Men jeg krydser fingre for at dine tests indikerer at du er gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede også positivt for ÆL i 5 dage efter min første positive ÆL test - og jeg var desværre ikke gravid.... Så det er desværre muligt at teste positivt så længe, uden det har noget at sige. Som en anden skriver, så skal man bar stoppet med at teste, når man får den første positive ÆL-test. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ikke teste svagt positiv på en ÆL test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede mest fordi jeg var vantro overfor muligheden med ægløsning på 14. dagen for indtil nu har den altid lagt på 16. dagen. Derudover havde jeg været syg og indtaget meget lidt væske, så var i tvivl om at det var derfor den blev positiv. Altså pga. mit kraftige pis ;-) Kan man lægge billede op via mobilen? Jeg ved godt at en ÆL test med en svag test streg ikke er positiv :-) Men det er det jeg har fået og idag var den aftagende...

Jeg tror ikke at jeg er heldig, så venter bare pænt de ti dage på menstruationen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I forbindelse med ÆL er der nogen der oplever udflåd.. Men er det før, under eller efter ÆL man får det ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede mest fordi jeg var vantro overfor muligheden med ægløsning på 14. dagen for indtil nu har den altid lagt på 16. dagen. Derudover havde jeg været syg og indtaget meget lidt væske, så var i tvivl om at det var derfor den blev positiv. Altså pga. mit kraftige pis ;-) Kan man lægge billede op via mobilen? Jeg ved godt at en ÆL test med en svag test streg ikke er positiv :-) Men det er det jeg har fået og idag var den aftagende...

Jeg tror ikke at jeg er heldig, så venter bare pænt de ti dage på menstruationen :-)

Jeg bruger app'en imgur :)

Når jeg uploader et billede så vælger jeg BB-code og kopier den kode og sætter det ind her i kommentar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I forbindelse med ÆL er der nogen der oplever udflåd.. Men er det før, under eller efter ÆL man får det ??

Jeg oplever det før og under

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pippi, må vi evt se et billede af en af dine teste?

Jeg har smidt dem ud, men nu her hvor jeg venter på at teste er de svagt positive igen?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har smidt dem ud, men nu her hvor jeg venter på at teste er de svagt positive igen?!

Nej, så er de negative :) Det er kun hvis den ekstra streg er lige så tydelig som kontrolstregen eller tydeligere, at en ÆL test er positiv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan ikke lave en streg overhovedet de første 10 dage i cyklus. Så går der et par dage hvor stregen bliver tydeligere og tydeligere og så bliver den svagere og svagere igen. Så ved mig (de to cyklusser jeg har æl-testet) har LH-niveauet helt tydeligt peaket omkring æl.

 

(at jeg så ikke kan få den positiv, er så en anden sag :prik)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER