Carcassonne

Anbefal en gynækolog i København

17 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Jeg skal til gynækolog og have opsat en spiral, men har aldrig været til gynækolog før, så hvem kan i anbefale i Storkøbenhavn. 

Jeg bor i Rødovre, og her er åbenbart ingen så må jo skulle lidt omkring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gik hos Peter Bagger på Peter Bangs vej. Ikke så langt fra KB-hallen og Damhussøen.

Han er lidt speciel, men virkelig dygtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik hos Peter Bagger på Peter Bangs vej. Ikke så langt fra KB-hallen og Damhussøen.

Han er lidt speciel, men virkelig dygtig :)

 

Faktisk en af dem som er tættest på når jeg kigger på kort :) Kan da prøve at ringe og høre hvor lang ventetid de har :). 

 

Great, han har så ferie i de her dage, så kan ikke ringe og høre :S 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået lagt spiral hos Ingrid Nielsen i Taastrup. Der er dog et par måneders ventetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået lagt spiral hos Ingrid Nielsen i Taastrup. Der er dog et par måneders ventetid.

 

Hvorfor er der også ventetid på alting :) Skal helst ikke være så lang ventetid :) Lea skal helst ikke blive storesøster endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thue Bryndorff ved Kgs. Nytorv :)

Edit: Jeg kan lige supplere med, at han er tidligere overlæge på Hvidovre Hospital, og simpelthen er den rareste og behageligste læge, jeg har været i kontakt med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos Tri på gammel køgelandevej. Næsten ingen ventetid og super kompetent. Jeg var fuldt ud tilfreds da jeg fik lagt min spiral :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos Tri på gammel køgelandevej. Næsten ingen ventetid og super kompetent. Jeg var fuldt ud tilfreds da jeg fik lagt min spiral :)

Vil jeg prøve :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik hos Peter Bagger på Peter Bangs vej. Ikke så langt fra KB-hallen og Damhussøen.

Han er lidt speciel, men virkelig dygtig :)

Jeg har også gået hos Peter Bagger og fyret ham igen. Det har min veninde også ;) Har følt mig dårligt behandlet i forbindelse med fertilitetsbehandling....

 

Jeg har fundet en ny, som bor på Amagerbrogade - Astrid Petersen - hun er tilgengæld skæppeskøn og jeg kan varmt anbefale. Og havde heller ikke enorm ventetid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været er par gange ved Tri og brød mig virkelig ikke om det. De havde meget travlt og virkede ikke specielt empatiske. Jeg kan til gengæld anbefale Parslov på Falkoner Alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var heller ikke ret begejstret for klinikken ude hos Tri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvorfor er i ikke alle bare enige :-) ville da være meget nemmere :-)

Må lige se hvad jeg gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg fik bare den bedste behandling ude hos Tri. Jeg blev ret dårlig efter jeg fik opsat min spiral, kastede op og måtte ned og ligge. Blev virkelig passet godt på, og de var meget omsorgsfulde. Men har så også kun været der den ene gang :) Min veninde var også meget tilfreds med ham. :) Men hver sin oplevelse jo. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i sin tid hos Charlotte tobiasen og synes hun var mega sej og dygtig. Det var dog i forbindelse med en scanning. Har ingen erfaring indenfor spiral. Men derfor vil jeg alligevel lige anbefale hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg fik bare den bedste behandling ude hos Tri. Jeg blev ret dårlig efter jeg fik opsat min spiral, kastede op og måtte ned og ligge. Blev virkelig passet godt på, og de var meget omsorgsfulde. Men har så også kun været der den ene gang :) Min veninde var også meget tilfreds med ham. :) Men hver sin oplevelse jo. 

 

Jeg blev scannet af en studerende, da jeg var der og følte mig sådan lidt usikker på hendes vurdering. Og derudover var jeg ikke så begejstret for den ene sekretær.

 

Men jeg blev faktisk scannet af Tri i dag hos Lille Kbh'er og han var simpelthen SÅ rar og venlig og gav sig rigtig god tid. Så ham kan jeg godt lide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thue Bryndorff ved Kgs. Nytorv :)

Edit: Jeg kan lige supplere med, at han er tidligere overlæge på Hvidovre Hospital, og simpelthen er den rareste og behageligste læge, jeg har været i kontakt med.

Ditto - jeg var SÅ glad for at gå hos ham. Kører bestemt gerne turen fra Værløse og derind for at gå hos en kompetent og behagelig mand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet af en studerende, da jeg var der og følte mig sådan lidt usikker på hendes vurdering. Og derudover var jeg ikke så begejstret for den ene sekretær.

Men jeg blev faktisk scannet af Tri i dag hos Lille Kbh'er og han var simpelthen SÅ rar og venlig og gav sig rigtig god tid. Så ham kan jeg godt lide :)

Nååår okay på den måde! Jeg blev behandlet af Tri hele vejen igennem, måske det gjorde den store forskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER