Guest

Bk træf i Vildbjerg 30 maj

201 indlæg i dette emne

Er det så rigtig amerikansk cheesecake I snakker om? Eller den danske ostekage med frugt og gelé?

Jeg havde også tænkt på kage, specielt når der er en køretur på 1,5 time :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, i spiser bare cheese-cake men så vil jeg gerne henstille til at jeg kan få aktindsigt i hvad du regner med at bage, Maja, så jeg kan overveje at tage min egen kage med :lol :lol

:haha hvor er du god :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, i spiser bare cheese-cake men så vil jeg gerne henstille til at jeg kan få aktindsigt i hvad du regner med at bage, Maja, så jeg kan overveje at tage min egen kage med :lol :lol

Nååå så det vil du!?! (Det er uvist men overvejer "den du ved nok" også kaldet guf guf! Kan du li kokos?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, altså, desværre :( at jeg bliver nødt til at melde fra den dag. Vi skal flytte den dag. Selvom jeg jo ikke rigtig kan hjælpe, så regner jeg med at skulle være den der laver mad osv. 
Øøøøøøøv!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, altså, desværre :( at jeg bliver nødt til at melde fra den dag. Vi skal flytte den dag. Selvom jeg jo ikke rigtig kan hjælpe, så regner jeg med at skulle være den der laver mad osv.

Øøøøøøøv!!!!!!!!!!

Det er helt forståelig - super ærgerligt når nu vi snart mister dig til Kbh pigerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, altså, desværre :( at jeg bliver nødt til at melde fra den dag. Vi skal flytte den dag. Selvom jeg jo ikke rigtig kan hjælpe, så regner jeg med at skulle være den der laver mad osv. 

Øøøøøøøv!!!!!!!!!!

Jeg synes også det så forståeligt, men vil slutte mig til de andre at det er rigtig trist når vi 'mister dig' :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Majken! :boo

Jeg tager begge piger med.. Mads skal som "altid" makke i hus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, altså, desværre :( at jeg bliver nødt til at melde fra den dag. Vi skal flytte den dag. Selvom jeg jo ikke rigtig kan hjælpe, så regner jeg med at skulle være den der laver mad osv.

Øøøøøøøv!!!!!!!!!!

Hold da op det går stærkt med den flytning. Men det er jo dejligt, når det nu er besluttet :)

Men ja øøøv, kunne virkelig godt have tænkt mig at møde dig igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, i spiser bare cheese-cake men så vil jeg gerne henstille til at jeg kan få aktindsigt i hvad du regner med at bage, Maja, så jeg kan overveje at tage min egen kage med :lol :lol

Altså jeg behøver heller ikke lave cheesecake.

Hvis bare du lover at beskytte mig når Maja og Tina forsøger at lynche mig altså :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige sorteret baby tøj str 50, 56, 62 der er både pige, drenge og neutralt imellem og i plukker bare det i vil have!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo usmart når man ikke ved hvad man skal have... Medmindre man må helgardere sig når andre her været der? :whistling

Ha ha der er også neutralt imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers må jeg jo give en god pris for det jeg ikke kan leve uden til begge køn og/eller neutralt, og så sælge / give videre når jeg finder ud af hvad jeg rent faktisk kan få brugt :lol :lol

Du skal såmænd ikke betale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg komme på som måske? Jeg har en eksamen lige deromkring, så skal lige finde ud af om den ligger før eller efter weekenden, inden jeg tør melde mig helt på, men jeg vil i hvert fald rigtig gerne med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg komme på som måske? Jeg har en eksamen lige deromkring, så skal lige finde ud af om den ligger før eller efter weekenden, inden jeg tør melde mig helt på, men jeg vil i hvert fald rigtig gerne med :)

Selvfølgelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så rigtig amerikansk cheesecake I snakker om? Eller den danske ostekage med frugt og gelé?

Jeg havde også tænkt på kage, specielt når der er en køretur på 1,5 time :)

Betyder det at du helt sikkert kommer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betyder det at du helt sikkert kommer?

Jeg kommer helt sikkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt forståelig - super ærgerligt når nu vi snart mister dig til Kbh pigerne.

 

 

Øv!!! Meget forståeligt men vil tilslutte mig Maja at det er super ærgeligt når vi nu 'mister' dig :-(

 

 

Jeg synes også det så forståeligt, men vil slutte mig til de andre at det er rigtig trist når vi 'mister dig' :kiss :kram2

 

 

Øv Majken! :boo

Jeg tager begge piger med.. Mads skal som "altid" makke i hus ;)

 

 

Hold da op det går stærkt med den flytning. Men det er jo dejligt, når det nu er besluttet :)

Men ja øøøv, kunne virkelig godt have tænkt mig at møde dig igen :)

Hvor er i bare helt igennem nogle fantastiske tøser!! Jeg vil SÅ gerne med.... Overvejer stadig om jeg kan nakke bilen og nuppe Charlie med.. Men tænker bare at det er lidt usmart på nogen punkter.... ;)

Jeg ville også rigtig gerne møde dig igen Anita :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg nu vælger, at komme (hvilket jeg hælder rigtig meget til) Så har jeg Charlie med, men vil også gerne tage noget med der ikke rigtig kræver noget hjemmefra og som i princippet godt kan undværes... jeg tænker melon?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg nu vælger, at komme (hvilket jeg hælder rigtig meget til) Så har jeg Charlie med, men vil også gerne tage noget med der ikke rigtig kræver noget hjemmefra og som i princippet godt kan undværes... jeg tænker melon?? :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ude i at Ida og jeg skal have noget med som godt kan undværes, hvis nu familieturen skulle blive til noget alligevel, men som det ser ud nu, Så kommer vi :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria kan du ikke tage noget slik med? Det er ikke katastrofe at mangle ;) men lækkert hvis vi har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler pålæg hvis nogen mangler at tage noget med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria kan du ikke tage noget slik med? Det er ikke katastrofe at mangle ;) men lækkert hvis vi har!

Jo det kan jeg sagtens ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler at tage noget med, men mangler også at svare 100% om jeg kommer :D oooog, jeg har semi lang vej, så ved ik om pålæg bliver sådan lidt dumt i varmen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt tage pålæg med? Det tager jo ikke så lang tid igen, at køre til vildbjerg fra mig...

Jeg synes bare at det er svært lige hvad det skal være for noget...derfor har jeg ofte gået udenom....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER