Guest

Bk træf i Vildbjerg 30 maj

201 indlæg i dette emne

Gider i tjekke første indlæg om nogen/noget mangler eller står forkert?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver nok nødt til lige at melde mig og Freja som måske alligevel :(

 

Har lige fået at vide at en af pigerne i DP har været på besøg hos sin fætter hele weekenden og fætteren fik så skoldkopper igår.

Så vi afventer lige om hun er smittet eller ej, for så risikerer Freja jo også at være det og jeg vil jo ikke smitte alle jeres dejlige unger.

Lige umiddelbart har jeg ikke nogen pasningsmuligheder, da N skal arbejde og jeg ikke har det godt med at sende hende hjemmefra, hvis hun evt er syg, så jeg har ikke mulighed for at komme alene lige pt

 

Det betyder jo så også at kage posten måske er åben? Der var vist en anden der meldte ind at hun også havde overvejet kage, så måske er det bedst hvis jeg hopper af kage posten og så finder på noget andet, hvis jeg kommer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige hører med franskbrød. Er det 2 stk. Vi snakker eller hvordan? Ved ikke hvor meget I plejer at have :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige hører med franskbrød. Er det 2 stk. Vi snakker eller hvordan? Ved ikke hvor meget I plejer at have :help

Det kommer helt an på hvor mange vi bliver ;) 2 stk er vist passende. Vi er en pæn flok efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nok nødt til lige at melde mig og Freja som måske alligevel :(

Har lige fået at vide at en af pigerne i DP har været på besøg hos sin fætter hele weekenden og fætteren fik så skoldkopper igår.

Så vi afventer lige om hun er smittet eller ej, for så risikerer Freja jo også at være det og jeg vil jo ikke smitte alle jeres dejlige unger.

Lige umiddelbart har jeg ikke nogen pasningsmuligheder, da N skal arbejde og jeg ikke har det godt med at sende hende hjemmefra, hvis hun evt er syg, så jeg har ikke mulighed for at komme alene lige pt

Det betyder jo så også at kage posten måske er åben? Der var vist en anden der meldte ind at hun også havde overvejet kage, så måske er det bedst hvis jeg hopper af kage posten og så finder på noget andet, hvis jeg kommer?

Ej hvor øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kathrine, jeg tager 2 rugbrød med når vi er så forholdsvis mange, så 2 franskbrød er nok meget passende :-)

 

Ja, det er jo nemlig det, vi er ved at være mange :)

 

Det kommer helt an på hvor mange vi bliver ;) 2 stk er vist passende. Vi er en pæn flok efterhånden.

Det er klar det afhænger af hvor mange vi bliver ;) men 2 sti. Det må blive, og hvad siger vi. Er groft og et lyst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som skrevet i gravidforumet, så er der skoldkopper hos idas dagpleje også.. Så må nok heller melde fra, hvis nu hun skulle være smittet med dem. :( :boo havde sådan glædet mig

Så alle jeres dejlige unger ikke bliver smittet med dem 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ærgerligt med de aflysninger!!! :( For min skyld måtte i gerne komme med skoldkopper, vi har nemlig ikke haft dem endnu ;)

Kathrine, jeg tror det er SÅ fint med et lyst og et mørkt franskbrød!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoldkopperne må også gerne komme for min skyld :) men det er også fair nok at tage den hensyn - for der er selvfølgelig helt små babyer med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skoldkopperne må også gerne komme for min skyld :) men det er også fair nok at tage den hensyn - for der er selvfølgelig helt små babyer med...

Ja, det har du naturligvis ret i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikke om jeg har haft skoldkopper og så vidt jeg har læst er det vidst skidt at få som gravid, så jeg ville nok vælge ikke at komme hvis der kommer bevidste skoldkopper med...

 

Det er kun hvis du ikke har haft skoldkopper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen skoldkopper, tak :) Vi er lige kommet over en uges sygdom ved Anabella og jeg orker ikke to syge med skoldkopper herhjemme - oooog, Julius er lige lille nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun hvis du ikke har haft skoldkopper :)

Tror også det er det hun mener, men at hun ikke ved, om hun har haft det ;) Ergo, muligvis skidt for JustMe at få skoldkopper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det det er fint i tager hensyn :kiss men DRØN ærgerligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det det er fint i tager hensyn :kiss men DRØN ærgerligt :(

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også det er det hun mener, men at hun ikke ved, om hun har haft det ;) Ergo, muligvis skidt for JustMe at få skoldkopper :)

Det har du ret i ;) Fik læst det lidt for hurtigt...

Hjernen kører på overtryk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det det er fint i tager hensyn :kiss men DRØN ærgerligt :(

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager bare revanche oppe på bøh-landet, en anden go gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre nød til at melde fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre nød til at melde fra.

Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kommer ikke..

Øv hvor ærgerligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det afgjort om jeg kan eller ikke kan.. Og det blev desværre sådan at jeg ikke kan komme:( håber jeg. Måske kan komme til næste træf, det kommer dog an på hvor i landet det bliver.. Håber i får en dejlig dag, jer der kan:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det afgjort om jeg kan eller ikke kan.. Og det blev desværre sådan at jeg ikke kan komme:( håber jeg. Måske kan komme til næste træf, det kommer dog an på hvor i landet det bliver.. Håber i får en dejlig dag, jer der kan:)

Æv, æv, æv! Men sådan er det.. Så må Charlie underholde mig hele vejen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv, æv, æv! Men sådan er det.. Så må Charlie underholde mig hele vejen ;)

Det er rigtig øv, er ret træt af det faktisk... For igen igen står det frivillige arbejde i vejen for fornøjelserne:( men ja sådan et mit liv.. Og jeg er for pligtopfyldende til at blæse på det hele:)

Håber du får en god tur derop med Charlie:) og at i får en god dag:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER