Guest

Bk træf i Vildbjerg 30 maj

201 indlæg i dette emne

Jeg kan i øvrigt godt lige se om jeg kan nå at smække en hurtig chokoladekage eller noget sammen når jeg alligevel skal lave cheesecake, hvis du vil have det Maja?

Hvor er du altså sød :kiss det er helt og aldeles op til dig.

Jeg har købt nogle billige mini brownies i Brugsen de er nok ikke ligefrem kulinariske :p men ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige stået og lavet madpakker til flyttefolkene i morgen og snittede lige lidt ekstra gulerødder og rød peber som jeg også tager med :) Har også de tre meloner med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bagt lyn chokoladekage, som kommer med i morgen sammen med cheesecaken, så nu lyder det da i hvert fald som om vi ikke går ned på kage.

Og måske ender brugsens brownies med at være bedre, har aldrig prøvet den her opskrift før, men fandt de bare på nette ud fra hvad jeg havde af ingredienser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er fandme nogle fantastiske piger alle sammen! vi kommer da vist ikke til at sulte ;)

jeg tager en "lille" sæk med babytøj med i morgen(50-56-62 og lidt i 68)

Så håber jeg at der er nogle af jer der er friske på en bette handel, hvis i trænger ;) OG sandaler som Mie skal prøve :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige stået og lavet madpakker til flyttefolkene i morgen og snittede lige lidt ekstra gulerødder og rød peber som jeg også tager med :) Har også de tre meloner med ;)

Der er bagt lyn chokoladekage, som kommer med i morgen sammen med cheesecaken, så nu lyder det da i hvert fald som om vi ikke går ned på kage.

Og måske ender brugsens brownies med at være bedre, har aldrig prøvet den her opskrift før, men fandt de bare på nette ud fra hvad jeg havde af ingredienser

Ah men altså!!! Hvor er i altså bare SKØNNE!!! I får et kæmpe kram når i kommer! Jeg glæder mig helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er fandme nogle fantastiske piger alle sammen! vi kommer da vist ikke til at sulte ;)

jeg tager en "lille" sæk med babytøj med i morgen(50-56-62 og lidt i 68)

Så håber jeg at der er nogle af jer der er friske på en bette handel, hvis i trænger ;) OG sandaler som Mie skal prøve :D

:super

Jeg har en papkasse med "tag hvad i vil ha- i skal bare selv vaske" af diverse baby ting!!! Det jeg har nået at sortere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BTW - i må meget gerne gå ind af bagdøren, der er plads til at sætte fra og hænge tøj på knager. Det mangler der ret meget ved hoveddøren :p og barnevogne kan i køre i garagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig så meget :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har indkøbt rugbrød og blev overfaldet af en kæmpe pose familieguf som insisterer på at komme med imorgen :whistling

Hader når det sker :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig så meget :glad

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må have en helt fantastisk dag idag, alle I interessante og søde kvinder bag skærmene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber får en helt fantastisk dag i skønne kvinder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er blevet syg :boo hun brænder og klager over ondt i halsen så jeg bliver nød til at aflyse :boo kæft hvor er det dårlig timet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er blevet syg :boo hun brænder og klager over ondt i halsen så jeg bliver nød til at aflyse :boo kæft hvor er det dårlig timet!!!

Stakkels lille Mie :kram2 god bedring til hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er blevet syg :boo hun brænder og klager over ondt i halsen så jeg bliver nød til at aflyse :boo kæft hvor er det dårlig timet!!!

Hvor ærgerligt, stakkels Mie :(

Rigtig god bedring med hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Maja! Go bedring med Mie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring til lille Mie :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Change of plans: vi mødes hos mig i Nørre Snede. Sig lige til hvis der mangles en adresse

Adresse tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der stemning for at rykke det til JustMe? Jeg er klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring til Mie :kram2 Håber I får en dejlig dag, hos JustMe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger! Tusind tak for gaven! Det var VIRKELIG sødt og uventet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger! Tusind tak for gaven! Det var VIRKELIG sødt og uventet :kiss

Velbekomme :kiss håber det kunne bruges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er fandme (Sorry) skønne piger!!! Det er simpelthen så stort hvordan vi passer på hinanden herinde :loveshower :lovebk

Hvad fik du Maja? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger! Tusind tak for gaven! Det var VIRKELIG sødt og uventet :kiss

Velbekomme :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er fandme (Sorry) skønne piger!!! Det er simpelthen så stort hvordan vi passer på hinanden herinde :loveshower :lovebk

Hvad fik du Maja? :)

En lille wellness kurv med chokolade og lækre produkter fra "levevis" og en hårbørste (som jeg sjovt nok lige står og mangler en ny af :super) - lige noget jeg kunne bruge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER