Guest

Bk træf i Vildbjerg 30 maj

201 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne på "måske" listen indtil videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne på "måske" listen indtil videre :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan holde et til juni/juli, så har vi det nemlig så pænt herude ;) og ungerne kan lege ude i halmen og lege med kyllinger og ællinger :)

Perfekt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg tage et Septembermøde :p

Ha ha, vi får set noget til hinanden så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige sagt til min kære mand jeg smutter på visit igen D. 30. Maj. Han kigger på mig med store øjne og siger det jo kun er en halv måned før termin :D Om jeg sidder på en stol hjemme eller hos Majs, er i min verden lige meget :D Jeg kommer ;) Var hos Ditte 3 dage før termin sidst, så mon ikke det går...

Ingen tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg kan være på en måske :) skal lige finde ud af om det er den weekend vi skal have lavet bilen klar til syn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg kan være på en måske :) skal lige finde ud af om det er den weekend vi skal have lavet bilen klar til syn..

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt efter hvornår jeg føder, kunne jeg godt være på en måske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt efter hvor hårdt presset jeg faktisk bliver på det her modul, så er jeg også med :) vender lige tilbage når vi kommer tættere på, sådan 14 dage før, hvis det er ok, synes ikke rigtig jeg kan overskue så langt ud i fremtiden, men vil super gerne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt efter hvor hårdt presset jeg faktisk bliver på det her modul, så er jeg også med :) vender lige tilbage når vi kommer tættere på, sådan 14 dage før, hvis det er ok, synes ikke rigtig jeg kan overskue så langt ud i fremtiden, men vil super gerne :yay

:yay 14 dage før er fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay 14 dage før er fint :)

 

Øv, så har manden lige mindet mig om at vi er inviteret til 2x30 års fødselsdag hos nogle venner d 30 maj :boo Havde faktisk lige nået at komme til at glæde mig... så må jeg jo vente til MariaPiesen's møde i juni/juli... hvis hun ellers ligger det sådan midt juni, så jeg ikke står midt i eksamen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så har manden lige mindet mig om at vi er inviteret til 2x30 års fødselsdag hos nogle venner d 30 maj :boo Havde faktisk lige nået at komme til at glæde mig... så må jeg jo vente til MariaPiesen's møde i juni/juli... hvis hun ellers ligger det sådan midt juni, så jeg ikke står midt i eksamen ;)

Jeg får lavet det sådan at jeg laver en afstemning om datoen ;) så flest muligt kan grundet eksamen, arbejde og sommerferie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så har manden lige mindet mig om at vi er inviteret til 2x30 års fødselsdag hos nogle venner d 30 maj :boo Havde faktisk lige nået at komme til at glæde mig... så må jeg jo vente til MariaPiesen's møde i juni/juli... hvis hun ellers ligger det sådan midt juni, så jeg ikke står midt i eksamen ;)

Øv - men så ses vi nok hos Maria :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg vil også med.... Men kan med stor sandsynlighed ikke den dag:( håber dog til det sidste:) jeg skal nok melde mig til hvis det bliver muligt for mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg vil også med.... Men kan med stor sandsynlighed ikke den dag:( håber dog til det sidste:) jeg skal nok melde mig til hvis det bliver muligt for mig..

Hov havde slet ikke set du har skrevet :unsure skulle ellers få mail :chin: det kan være jeg har fået slået det fra, eller bare overset mailen :unsure

Det ville være SÅ hyggeligt at møde dig/jer igen så jeg håber også til det sidste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal du seneste have at vide om vi kommer ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal du seneste have at vide om vi kommer ??

Jamen altså hvis du bare giver besked et par dage før er det ok, bare det ikke er alle der først giver besked der :p jeg har plads til en del og hvis det går helt galt tager vi sofaen i brug.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre er vi 8 voksne og 4 børn, jeg skal luge igennem baby værelset så kan jeg fortælle hvor mange højstole jeg har, og jeg kan låne 2 trappe stole af min mor til de lidt større børn. Så indtil videre er der vist nok barnestole.

Mie springer luren over den dag, vi har nogle rum de kan sove i inde (og masser af barnevogns plads rundt om huset) men ved ikke hvor meget ro det kræver for Mies værelse er selvfølgelig helt nede i bunden af huset :rolleyes vi KAN dog lukke til gangen og hive legetøj op i stuen hvis det er nødvendigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at hilse på jer andre :glad

Jeg ved ikke hvor hurtigt I plejer at fordele det vi skal tage med hver i sær. Men jeg holder bare øje med tråden :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at hilse på jer andre :glad

Jeg ved ikke hvor hurtigt I plejer at fordele det vi skal tage med hver i sær. Men jeg holder bare øje med tråden :glad

I lige måde. Glæder mig til at hilse på dig :glad

Det er vist meget forskelligt hvornår det bliver delt ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde. Glæder mig til at hilse på dig :glad

Det er vist meget forskelligt hvornår det bliver delt ud...

Jeg er jo helt ny i det her BK-træf ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen altså hvis du bare giver besked et par dage før er det ok, bare det ikke er alle der først giver besked der :P jeg har plads til en del og hvis det går helt galt tager vi sofaen i brug.

Helt i orden... Jeg kan nemlig ikke give besked før i ugen op til, da vi endnu ikke ved om familieturen bliver til noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt i orden... Jeg kan nemlig ikke give besked før i ugen op til, da vi endnu ikke ved om familieturen bliver til noget

Det er helt fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at hilse på jer andre :glad

Jeg ved ikke hvor hurtigt I plejer at fordele det vi skal tage med hver i sær. Men jeg holder bare øje med tråden :glad

Jeg kan da lave en forslags liste! Og så opdaterer jeg som folk plotter på i første indlæg.

-Brød (rugbrød, franskbrød posten kan deles i 2)

-smør og Pålæg

-ost og syltetøj

-Frugt/grønt

-Juice, kakao, saft

-Kage

-Snacks (fx chips, slik, nødder eller hvad man synes)

Jeg bager en kage og sørger for the og kaffe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have en nem post her 14 dage før termin, så jeg vil gerne på juice mv posten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER