Lovely Lady

Gummistøvler til knap 2-årig

13 indlæg i dette emne

Jeg skal have købt gummistøvler til junior... Jeg forventer ikke, at de bliver brugt det store, men han skal lige have et par. Det store spørgsmål er jo så, hvad det skal være for nogen.

Han bliver to til juli, vi har købt sko og sandaler i str 23, han har ret smalle fødder, og han er ca 90 cm høj.

Er der gode bud på, hvad jeg skal købe? Det må jo godt være noget, der er så let som muligt at bevæge sig i.

Det må være både billigt og dyrt, det skal bare helt ikke kræve at jeg trawler en masse fysiske butikker igennem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vitus er 1½ ca. og jeg har lige købt gummistøvler til ham i Skoringen bare. Det blev til et par viking støvler med (relativt) kort skaft og i naturgummi. De kostede 300 kr. Her i påsken, hvor det har været småkoldt har han lige haft en uldsok i. Han virker rigtig glad for dem og vil gerne have dem på, så vi er godt tilfredse med dem. 

 

Og ellers oprettede jeg selv en gummistøvletråd for nylig og fik en masse gode råd, som jeg tog med mig. Læs gerne her: http://www.babyklar.dk/forum/27386/gummist%C3%B8vler-eller-ej.html/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt pompom til vigga. Fandt dem som kollektionsprøve til 140 på nettet ellers koster de vist 229,-. De er rimelig lette og passer til hendes fod. Vil sige de er smalle/normale i bredden. Hun er 23 i alm sko men kun 22 i gummistøvlerne - længderne oplyses på hjemmesiderne så målte bare hendes fod. De anbefaler ikke meget voksetillæg i gummistøvler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde Celavi til Noah, da han var mindre. Der var hans fod meget smal og lillebitte, saa det passede ham saa godt! 

 

Nu har jeg Bundgaard, fordi hans fod er belvet med bred fortil og de har en rigtigt fodformet pasform, altsaa til andefoedder ;) 

 

Vi har ogsaa haft Aigle Baby, som var meget fine og petit i det. men de er smalle i skaftet, saa ikke nemt at stoppe buksekanter derned i. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt pompom til vigga. Fandt dem som kollektionsprøve til 140 på nettet ellers koster de vist 229,-. De er rimelig lette og passer til hendes fod. Vil sige de er smalle/normale i bredden. Hun er 23 i alm sko men kun 22 i gummistøvlerne - længderne oplyses på hjemmesiderne så målte bare hendes fod. De anbefaler ikke meget voksetillæg i gummistøvler

Silke Elia har også pompom og de sidder som støbt på hendes fød. Hun nægtede at gå i de første vi købte i Bilka.

Min erfaring er at der ikke må være alt for meget voksetillæg i dem, max 1cm gerne lidt mindre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter på 20 mdr har smalle føder, og de eneste gummistøvler hun kan passe, er fra det franske mærke Aigle. De koster 300 kr. Alle andre faldt simpelthen af hendes fod, hvis hun skulle kravle op af noget eller lign.

De kan købes i illum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan koebes paa den italienske amazon for vaesentligt mindre, men om det saa kan betale sig med hensyn til porto? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker mange gange for mange kloge ord! Jeg begiver mig ud i junglen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været super glade for bundgaards gummistøvler..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været super glade for bundgaards gummistøvler..

 

jeg er virkelig ogsaa overrasket over at der findes en saa god pasform, men de skal saa virkelig koebes i rette str og ikke med for stort vosketillaeg, isaer til lillebitte barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er virkelig ogsaa overrasket over at der findes en saa god pasform, men de skal saa virkelig koebes i rette str og ikke med for stort vosketillaeg, isaer til lillebitte barn

De er virkelig gode og holdbare - vi fik hjælp i forretningen til at få den rette størrelse.. Og de var perfekte.. Så jeg viger ikke uden om bundgaard nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også fan af bundgaard (både gummistøvler og andet fodtøj). Vi satsede og bestilte på nettet, men Valdemar jokkede bare direkte i dem, og nægtede at tage dem af igen :D

Vi har dog også været fint tilfredse med dem fra Bilka, så selvom jeg synes at bundgaards er mere lækre, så valgte vi primært dem, fordi vi fandt dem på tilbud ;) (som desværre ikke gælder mere)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også fan af bundgaard (både gummistøvler og andet fodtøj). Vi satsede og bestilte på nettet, men Valdemar jokkede bare direkte i dem, og nægtede at tage dem af igen :D

Vi har dog også været fint tilfredse med dem fra Bilka, så selvom jeg synes at bundgaards er mere lækre, så valgte vi primært dem, fordi vi fandt dem på tilbud ;) (som desværre ikke gælder mere)

 

Ja, Noah fik ogsaa sko og dem er vi ogsaa meget glad for. Og man faar fri fragt over et eller andet og enddda 10 % paa foerste ordre, hvis man er i kundeklub. Saa det er jeg da! Og telefonisk kundeservice er top! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER