Guest

Jeg vil overraske min mand - ideer!!

28 indlæg i dette emne

jeg vil finde en hel dag og få Mie passet. Vække Anders med beskeden at nu skal vi ud og aflevere Mie/Mie bliver hentet lige om lidt og vi skal på ROADTRIP! Vi kører forbi bageren i Lind og køber sandwich men hvad så? Hvor skal vi køre hen? Hvad skal vi lave?

Mine egne ideer er ikke så opfindsomme :p jeg tænker bowling (det kan vi begge lide) og så ud og spise om aftenen! Men hvad skal vi ellers fylde dagen med, intet er jo fast!!!

Dyreparker elsker vi men det er noget vi bare SKAL have Mie med til ;) så det er ikke oplagt længere. Vi kører ofte vest på så det er ligesom udforsket roadtrip mæssigt.

Nå kan i ikke brainstorme roadtrip Jylland/Fyn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder hyggeligt :)

En tur til Egeskov slot på Sydfyn? Det var lige min første indskydelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder hyggeligt :)

En tur til Egeskov slot på Sydfyn? Det var lige min første indskydelse :)

Det er også hyggeligt men vi var der sidste år, så det er "brugt" :( ellers total oplagt og lige noget for os!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Par massage

Lang gåtur i skoven

Dyrehaven i Århus

Aros i Århus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Par massage er et godt bud :D måske en tur ud til hinmelbjerget og gå?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm roadtrip? Er I til kunst? For så er der jo rigtig mange steder at tage hen.

Også i Herning området. Jeg elsker Heart, og ville ønske jeg stadig arbejdede der.

Herregårde er der også en del af. Heroppe har vi Gl. Estrup som er rigtig hyggeligt.

Ellers åbner Djurs Sommerland d 1. Maj ;) Det er ikke alt Mie kan prøve endnu, så der var da mulighed for at lege teenager og mysse lidt mens man står i kø :P

En dejlig lang gå tur ved Silkeborg søerne er også rigtig hyggeligt. Gerne i godt vejr og med en madkurv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En mulighed er også at leje en kano og tage en tur på silkeborgsøerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil finde en hel dag og få Mie passet. Vække Anders med beskeden at nu skal vi ud og aflevere Mie/Mie bliver hentet lige om lidt og vi skal på ROADTRIP! Vi kører forbi bageren i Lind og køber sandwich men hvad så? Hvor skal vi køre hen? Hvad skal vi lave?

Mine egne ideer er ikke så opfindsomme :p jeg tænker bowling (det kan vi begge lide) og så ud og spise om aftenen! Men hvad skal vi ellers fylde dagen med, intet er jo fast!!!

Dyreparker elsker vi men det er noget vi bare SKAL have Mie med til ;) så det er ikke oplagt længere. Vi kører ofte vest på så det er ligesom udforsket roadtrip mæssigt.

Nå kan i ikke brainstorme roadtrip Jylland/Fyn?

Roadtrip.... Over for at besøge os? :D genial ide.. Hvis jeg selv skal sige det :P

Okay okay..det er ikke heeeeeeelt indenfor jeres rammer.. Men altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Roadtrip.... Over for at besøge os? :D genial ide.. Hvis jeg selv skal sige det :P

Okay okay..det er ikke heeeeeeelt indenfor jeres rammer.. Men altså...

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Par massage er et godt bud :D måske en tur ud til hinmelbjerget og gå?

Par massage er NO GO det ville være tortur for Anders :(

En Himmelbjergs tur er en god ide! Vi har bare været der rigtig mange gange :( men jeg har det lige i baghovedet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Par massage

Lang gåtur i skoven

Dyrehaven i Århus

Aros i Århus

Jeg har faktisk tænkt lidt på det. Vi har været på Aros 1 gang og det var rigtig godt! Så det KUNNE godt blive et udflugts mål! Og kombineret med Dyrehaven så er det ikke helt dumt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm roadtrip? Er I til kunst? For så er der jo rigtig mange steder at tage hen.

Også i Herning området. Jeg elsker Heart, og ville ønske jeg stadig arbejdede der.

Herregårde er der også en del af. Heroppe har vi Gl. Estrup som er rigtig hyggeligt.

Ellers åbner Djurs Sommerland d 1. Maj ;) Det er ikke alt Mie kan prøve endnu, så der var da mulighed for at lege teenager og mysse lidt mens man står i kø :P

En dejlig lang gå tur ved Silkeborg søerne er også rigtig hyggeligt. Gerne i godt vejr og med en madkurv.

Nå ja! Herregårde!!! Hmm... Kan man komme ind på de der herregårde, altså er de åbne for offentligheden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja sommerland dur heller ikke, Anders kan ikke lide vilde forlystelser. Og så er det sådan lidt omsonst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En mulighed er også at leje en kano og tage en tur på silkeborgsøerne :)

Puh tanken gør mig søsyg :D vi har snakket om det nogle gange, at det kunne være sjovt at have Mie med! Men lige nu virker det lidt som et uoverskueligt projekt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja! Herregårde!!! Hmm... Kan man komme ind på de der herregårde, altså er de åbne for offentligheden?

Nogle er. Mener at der er et eller andet sted hvor man kan se hvilke.

Rosenholm slot på Djursland har vist åbent af og til. I hvert fald til jul, for det er der Jul på Slottet er optaget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal det være gratis eller må det gerne koste lidt?

For så tænker jeg: en oplevelsesgave ala; en fed tur på jyllandsringen i en ferrari eller lign.

Pool/billiard/bowling spil efterfulgt af amerikansk burgermenu? :unsure

Moesgaard museum efterfulgt af en is ved stranden eller et visit i dyreparken?

Åh.. der er jo mange ting :P

I må også gerne komme og få en kop kaf' her :D haha..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er vi jo gerne lidt højere oppe når vi er på roadtrip i Jylland fordi svigerfars sommerhus ligger ved Limfjorden, men alligevel....

Sælsafari (den er på vores sommer to-do)

Tag færgen til en af småøerne

Museer

Fodboldkamp eller lign (jeg er gift med en sports freak)

Spa (uden behandlinger) men med lækre boblebade osv

Go-cart (undersøg lige om det er ok som gravid)

En gåtur i skoven/ved stranden

Is i lystbådehavnen i Århus (de er indtil videre de eneste der kan lave sukkerfri is jeg kan li)

Biografen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker den fynske landsby?

 

Er der evt en komiker der optræder den dag du vil overraske? (har selv planlagt overraskelse til manden næste weekend hvor vi skal se Thomas Hartmann i odense) 

 

Biografen/teatret?

 

H.C.Andersens hus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må det være nordpå også ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også en tur i Den Gamle By :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som Taz har nævnt tænker jeg også Moesgård Museum. Hvis I er historieinteresserede har de frem til den 30. september Terrakottakrigere fra Kina på udstilling - jeg ved i hvert fald, at manden og jeg skal ud og se det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har mange gode forslag. Badeland og spa vil han ikke. Så selvom JEG ville elske det, så er det nok en egoistisk overraskelse :p

Jeg vil da lige undersøge det der moesgård!!!

Og tak for link Vinni, det vil jeg også kigge nærmere på!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set udstillingen på Moesgård, men de har jo bygget nye derude og så er der den sær udstilling, som skulle være meget unik. Hvis I er til gåtur så ved Marselisborg havn, en skøn tur langs vandet og ind i skoven. Der har vi gået mange ture, der er smukt og mindelunden er tæt på, hvis I er til et tæppe og en madkurv, hvis vejret er til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER