Krydderpigen

Øv

11 indlæg i dette emne

Hej piger

 

Desværre viste det sig ved scanning i torsdags, at mit foster ikke længere var i live. - Jeg blev indlagt i torsdag og fik en udskrabning i fredags. 

 

Jeg ønsker jer alle alt det bedste <3 - Vil nok følge jer lidt på sidelinien fremover :) 

 

Kram fra Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg virkeligt ked af at høre... Jeg håber, at du rigtig hurtigt bliver gravid igen.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr - det er jeg ked af at høre. Håber I er ok ovenpå hvad der lyder til at have været en skarp omgang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er jeg godt nok ked af at høre! Det er så forfærdeligt, at nogen skal opleve det :(

Kæmpe krammer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe knus også herfra. Det er det vi alle går og frygter, tror jeg. Hvor er det bare sørgerligt at I har skullet gå det igennem; jeg håber I hurtigt kommer videre. 

 

KH

Fister

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en trist nyhed. Håber i klarer den og hurtugt kommer ovenpå igen. Alt held og lykke fremover...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, Det er jeg ked af at høre. Har gået og tænkt på dig og håbet på det bedste efter din tråd om blod. Jeg ønsker jer al held og lykke videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at høre :kram

Husker jeg forkert eller var det IUI med donor? Jeg håber din krop og sind hurtigt kommer oven på, så i kan komme igang igen,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tag dig tid til at finde dig selv igen! Det er hårdt så husk at give dig selv lov til at sørge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres krams :) :)

 

Det var IUI-H - Heldigvis skal vi ikke i kø til Trianglen igen og kan starte nyt forsøg, når den næste cyklus kommer.... - "op på briksen igen", som man siger :) :)

 

/Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres krams :) :)

 

Det var IUI-H - Heldigvis skal vi ikke i kø til Trianglen igen og kan starte nyt forsøg, når den næste cyklus kommer.... - "op på briksen igen", som man siger :) :)

 

/Mette

 

Håber på, I hurtigt har gevinst igen... Et julebarn kunne være hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER