FruKirslev

Testuge 15 & 16: 9 testere, 3 g, 5 m, 1 venter

154 indlæg i dette emne

Øv, fandeme ikke ok  :angry Havde sådan håbet for dig at den var der nu. Men ja, der er jo ikke andet man kan gøre, end at se frem til en ny cyklus. Jeg håber at dette blev sidste gang at I skulle vente og i gang med en ny :kram2

Tak  :kiss

Jeg havde nu ikke selv regnet så meget med denne måned, indtil mine bryster gik helt amok! 

Men må se om jeg ikke kan aftale en hel uge med hygge sammen med manden under næste æl, sidst vi gjorde det skete der ihvertflad noget med min cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Cyklus dag 39..ingen mens endnu som forventet da jeg sidst fik det på dag 39...og dagens test ser sådan ud...spændende hvad det ender med...

 

jeg kan også godt se 2 streger!  :yay  massere af :bd i din retning og håber den udvikler sig pænt  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cyklus dag 39..ingen mens endnu som forventet da jeg sidst fik det på dag 39...og dagens test ser sådan ud...spændende hvad det ender med...

Uden tvivl to streger med farve! Håber de udvikler sig :bd

Tester du igen i morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden tvivl to streger med farve! Håber de udvikler sig :bd

Tester du igen i morgen?

Har ikke besluttet endnu hvad jeg gør i morgen. Er lige gået i seng og frygter for smerter i morgen tidlig hvis mens kommer. Men tager det lidt som det kommer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+0 ingen mens og stadig negativ test.. Så kom da med den mens, hvis der ikke er en baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+0 ingen mens og stadig negativ test.. Så kom da med den mens, hvis der ikke er en baby!

 

Øv med ingen afklaring, det er så træls :kram 

 

Og ja, hvis der ingen baby er, så vil man gerne bare have mens på banen, så man kan komme videre med næste cyklus. Håber at du får vished snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+0 ingen mens og stadig negativ test.. Så kom da med den mens, hvis der ikke er en baby!

Øv altså...håber du snart får afklaring...kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm to meget svage strimmel teste...ved Sq ikke hvad jeg skal tro...tror jeg indstiller mig på mens en af de næste dage..Men dukker den ikke op tester jeg igen men så bliver det en af de plastik test fra supermarked for Sys de strimmel teste er misvisende...suk tankerne kører...har nu pølse horn i ovnen for at fordrive den søde ventetid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm en endnu mere svag test...tror jeg hælder til at tro på min krop laver numre og at det ender med en bio...afventer nu mens og er indforstået med det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager du testene med morgenurin girly1988? Når det er så tidligt, så ville jeg ihvertfald ikke turde stole på en test som ikke var taget om morgenen...

 

:bd :bd :bd

Har både taget i morges og senere på dagen. ..Sys bar stregerne virker lige så svage hvis ikke svagere end igår....hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens, men massiv kvalme.. Fuck!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens, men massiv kvalme.. Fuck!

Kan du ikke ligge et billede op af de nyeste teste? :)

Det lyder jo interessant med kvalme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke ligge et billede op af de nyeste teste? :)

Det lyder jo interessant med kvalme!

 

Jo.. Ja, det lyder interessant.. Jeg er bare nervøs for at jeg har psyket mig selv helt op til alle symptomerne.. :blink

 

fra igår (3+6):

 

rGaQO3B.jpg

 

fra i morges (4+0) - andet mærke.

yzm9E3u.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada, kan kun anbefale at holde dig til samme mærke :-) jeg ville have undgået en del panik hvis jeg have haft strimmelteste nok...

Håber sådan snart du får afklaring, selvfølgelig helst i form af 2 streger :kram

Jeg ved det godt, men jeg havde ikke flere af dem fra billige teste.. :( tak! Jeg håber også der snart sker noget nu, selvfølgelig helst i form af to streger. Hvis bare jeg vidste der var en god grund til kvalmen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som ønskebebs sagde til mig - du kan nå at bestille nogen i dag så du får dem imorgen...

Kvalme uden grund er lort!

 

Det er hermed gjort ;) Så må man jo håbe jeg kun får brug for en enkelt eller to ;) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hermed gjort ;) Så må man jo håbe jeg kun får brug for en enkelt eller to ;) :goodluck

Jeg synes den øverste ligner lidt min (der ligger en test i min egen tråd) og jeg ved slet ikke hvad jeg skal ligge i det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den øverste ligner lidt min (der ligger en test i min egen tråd) og jeg ved slet ikke hvad jeg skal ligge i det :unsure

 

Det kan jeg godt se. De ligner hinanden. En svag svag streg! 

Jeg krydser for at vi begge to får fiiine streger i løbet af de næste par dage :kram2 :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt se. De ligner hinanden. En svag svag streg! 

Jeg krydser for at vi begge to får fiiine streger i løbet af de næste par dage :kram2 :bd :goodluck

 

Jeg synes jeg kan se meget svage skyggestreger på begge test (havde faktisk også manden ind over :P  og han var enig). Som en tilføjelse, så vil jeg sige, at strimmeltestene var langsommere om at blive positive hos mig, på trods af at de burde have en højere sensitivitet, end de kassettetest som blev først positive.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg kan se meget svage skyggestreger på begge test (havde faktisk også manden ind over :P og han var enig). Som en tilføjelse, så vil jeg sige, at strimmeltestene var langsommere om at blive positive hos mig, på trods af at de burde have en højere sensitivitet, end de kassettetest som blev først positive.

Hvor har du købt kassettetest henne? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh kan ikke vente på at se hvad testen siger på onsdag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min test er negativ her til morgen. Jeg fatter ingenting. Men nu må mens altså godt dukke op. Er på cd 38 nu! Og har stadig kvalme osv.. Shit man kan narre sig selv meget!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test og begyndende mens :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen er desværre negativ :-( havde lidt brunt udflåd til aften, så afventer mens i morgen.

Tillykke til dem som har fået de to streger :-)

Er mens dukket op hos dig? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test og begyndende mens :( :boo

Øv med mens og negativ test  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min test er negativ her til morgen. Jeg fatter ingenting. Men nu må mens altså godt dukke op. Er på cd 38 nu! Og har stadig kvalme osv.. Shit man kan narre sig selv meget!! :(

 håber du snart får noget afklaring  :kram (helst i form af to streger)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER