FruKirslev

Testuge 15 & 16: 9 testere, 3 g, 5 m, 1 venter

154 indlæg i dette emne

6 dage :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Testen er desværre negativ :-( havde lidt brunt udflåd til aften, så afventer mens i morgen.

Tillykke til dem som har fået de to streger :-)

 

Øv med negativ test :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede negativt i går. Det er okay, da jeg kun var 3+2, så det siger ikke så meget endnu. Jeg tester igen i morgen (3+4) og så må der altså godt begynde at komme en streg!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg melder mens her. Det dryppede lidt torsdag og igår kom der lidt mere, men idag er den i fuld gang :klap :boo

men det er bare op på hesten igen igen :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens eller tydelig streg på testen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg melder mens her. Det dryppede lidt torsdag og igår kom der lidt mere, men idag er den i fuld gang :klap :boo

men det er bare op på hesten igen igen :hump

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede negativt i går. Det er okay, da jeg kun var 3+2, så det siger ikke så meget endnu. Jeg tester igen i morgen (3+4) og så må der altså godt begynde at komme en streg!!

massere af :bd i din retning  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens eller tydelig streg på testen...

krydser fingre for dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor spændende Pada:-)

 

jeg synes at de sidste par dage, været nogle murren og nivende fornemmelse, men om der er mens på vej eller en kommende graviditet, kan jeg ikke sige. Der er flere dage før jeg kan få mens eller få positiv G test....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens eller tydelig streg på testen...

Hvor mange dage er du over testdag?

Jeg gik 10 dage over før jeg fik min første svage streg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser fingre for dig :bd

 

Tak :kram

 

:kram :kram

Håbet er slet ikke ude endnu! Det er jeg da tydeligt eksempel på :kram

 

Præcis. Jeg tænker nemlig lige præcis på dig. Det kunne også være SÅ hyggeligt at følges :)

 

Ih hvor spændende Pada:-)

 

jeg synes at de sidste par dage, været nogle murren og nivende fornemmelse, men om der er mens på vej eller en kommende graviditet, kan jeg ikke sige. Der er flere dage før jeg kan få mens eller få positiv G test....

 

Meget spændende.. Synes også jeg har symptomer og har haft det siden 3+0/1, men hjernen kan jo snyde en del ;) Nu må vi se hvad tiden bringer.. :kram2

 

Hvor mange dage er du over testdag?

Jeg gik 10 dage over før jeg fik min første svage streg håber for dig du snart har to streger..

 

Hehe.. jeg er slet ikke over testdag endnu - er 3+5 idag - har bare været godt og grundigt fanget af testmonstret ;) Vildt du gik så længe over inden du kunne få en streg! 

Tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. jeg er slet ikke over testdag endnu - er 3+5 idag - har bare været godt og grundigt fanget af testmonstret ;) Vildt du gik så længe over inden du kunne få en streg!

Tak! :)

Jeg tror der lurer et eller andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram

Præcis. Jeg tænker nemlig lige præcis på dig. Det kunne også være SÅ hyggeligt at følges :)

Meget spændende.. Synes også jeg har symptomer og har haft det siden 3+0/1, men hjernen kan jo snyde en del ;) Nu må vi se hvad tiden bringer.. :kram2

Hehe.. jeg er slet ikke over testdag endnu - er 3+5 idag - har bare været godt og grundigt fanget af testmonstret ;) Vildt du gik så længe over inden du kunne få en streg!

Tak! :)

Ah okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser fingre for dig :bd

Tak :)

Glæder mig til i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det spænder SÅ meget i mit underliv.. Jeg ved jo ikke rigtigt om hvordan menstruationssmerter føles, men jeg har ikke prøvet denne følelse nogensinde.. Hmm... Det gør ikke ondt, mere som en lille hilsen fra underlivet om at det eksisterer :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg melder mens her. Det dryppede lidt torsdag og igår kom der lidt mere, men idag er den i fuld gang :klap :boo

men det er bare op på hesten igen igen :hump

 

Øv, fandeme ikke ok  :angry Havde sådan håbet for dig at den var der nu. Men ja, der er jo ikke andet man kan gøre, end at se frem til en ny cyklus. Jeg håber at dette blev sidste gang at I skulle vente og i gang med en ny :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+4 og Desværre stadig negativ. Jeg er stor fan af at teste tidligt - det gør skuffelsen meget mindre og holder håbet realistisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+6 og stadig negativ her.. Men stadig ingen mens!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+4 og Desværre stadig negativ. Jeg er stor fan af at teste tidligt - det gør skuffelsen meget mindre og holder håbet realistisk.

Jeg er fan af det af nøjagtig samme årsager. Men det ændrer jo ikke på, at man grundlæggende håber inderligt. Øv med negativ test :( Det samme gælder dig, som Fru Kirslev: fandeme bare ikke i orden, nå! Jeg ønsker mig positiv test til jer to snart :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+6 og stadig negativ her.. Men stadig ingen mens!

Det er spændende hvad det ender med :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cyklus dag 39..ingen mens endnu som forventet da jeg sidst fik det på dag 39...og dagens test ser sådan ud...spændende hvad det ender med...

post-4224-0-61486800-1428826273_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cyklus dag 39..ingen mens endnu som forventet da jeg sidst fik det på dag 39...og dagens test ser sådan ud...spændende hvad det ender med...

Jeg kan sagtens se 2 streger på begge! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens se 2 streger på begge! :goodluck

 

:ditto Hvis bare mine var så tydelige! :P :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan svagt se 2 streger, men jeg tror bare at det er billedet, som er lidt krumset... Men jeg kan se noget:-) hvor spændende... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha er selv mega spændt...har jo ikke lige forventet nogen som helst streg...men har før prøvet positiv test og fået mens såå...men ihh håber lidt og så alligevel os nervøs hvis nu den er der...har en veninde der kommer i morgen og hygger med sin datter og sagde til hende hvis jeg havde gode nyheder ku vi godt tage i svømmehallen....puha hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER