pjevser79

ØVØV

14 indlæg i dette emne

Så kom dommen efter utalige prøver og scaninger en GUL øvøv. :boo  Jeg har været indlagt og lige nu er jeg hjemme på orlov fra sygehuset. mine prøver har været et mysterium for lægerne den første blodprøve jeg fik taget fredags i forrige uge og lidt forhøjret på 140 hcg så fik taget en ny mandag i sidste uge den var så faldet lidt til 125 hcg men ikke nok. så ny blodprøve i torsdags hvor den så var fordoblet til 250 hcg og havde mange smerter onsdag og torsdag. Så det ender med at jeg bliver indlagt fredag og får taget flere prøver og scanninger. og de kan ikke finde ud af det. de nye prøver viser at den er faldet lidt igen til 225 hcg de finder en cyste som ikke udgøre et problem, og til sidst noget der kunne ligne et foster der sidder i æggestokken øvøv fik lov til at tage hjem på orlov fredag aften hvor jeg skal ringe hvis jeg blev dårlig eller fik ondt og det gjore jeg heldigvis ikke.

 

Tilbage på sygehuset igen i går søndag. Hvor der blevet taget nye prøver og ny scanning, får mine muligheder at vide.

 

1. at min krop selv kunne komme af med det.

2. medicin hvor man ikke må blive gravid 3 måneder efter

3. op. måske fjernet den ene æggestok

 

men det gik helt an på hvad mine prøver sagde vi ventet spændt på svaret på barsles afd lidt hårdt når det er et ønsket barn. men er bare glad for at jeg fik lov til at gå hjem på orlov så jeg ikke skulle lægge dernede hele weekenden. Det ville havde været hårdt.  Vi fik "gode nyheder" hvis man kan sige det tallet var faldet til 125 hcg så nu skal jeg havde taget nye prøver den 30 og håber at det er faldet meget mere så min krop selv kan komme af med det. De vil følge mig til jeg kommer ned på 0 igen.

 

Men puha en føles mæssig tur vi har været på det har været hårdt og er hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha for en omgang. Håber tallet snart er nede på 0 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er ked af at det viste sig at være det :( Det var desværre også det jeg frygtede, da jeg læste din tråd :kram2

Håber på et meget lavt hcg næste gang, og at du selv kommer af med det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, det er da bare så synd for dig. GUL er sådan en mareridt, forestiller jeg mig :(

Håber inderligt, at HCG virkeligt er på vej ned nu, og din krop selv kan klare det. Og ellers vildt mystisk med de springende HCG værdier :unsure

Krydser for en godt forløb :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram 

Jeg er virkelig ked af at høre, at det var en GUL. 

Håber at din krop selv kan finde ud af det, og at Hcg'en snart falder til 0. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en omgang!! :numse

Jeg håber din krop selv kan klare det, så I kan komme videre uden for meget indgriben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :(

Håber din krop selv finder ud af det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå men gode nyheder min krop kom selv af med forsteret så det er bare godt og vi skal i gang igen på fredag det bliver godt men tak for jeres ord det varmet det har været en hård omgang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du selv kom af med det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du er (fysisk) ude på den anden side :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, så blev det da i det mindste den 'bedste' måde, du kom igennem på. Så langt så godt.

Håber du er OK, og du kommer godt videre til en ny, sund og blivende graviditet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER