Sunshine

Duniduo, voksi - dun eller uld?

7 indlæg i dette emne

Jeg synes simpelthen at alt det her babyudstyr vi skal have købt er en jungle uden lige! :) Nu er vi begyndt at kigge på, hvad baby skal have i barnevognen, og vi vil gerne have en soveposeting af en slags.

 

Alle vores venner med børn har Voksi og roser den til skyerne, men jeg synes godt nok, den er lidt til den dyre side. Så nu har jeg kigget på en Duniduo, men jeg kan ikke finde ud af, om den så skal være med uld eller dun.

 

Jeg håber, at der er nogle af jer erfarne mødre, der har gode tips, som I vil dele ud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har med uld og var virkelig glade for den! De kan så ikke sove i den i det luneste forår og efterår, men til gengæld behøver de ikke have så meget tøj på i den om vinteren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også uld. Det er fantastisk. Til det lune forår/efterår har vi købt en silkedyne, som ulddynen så skiftes ud med (Voksi). Det fungere super godt. Især da Silke Elia var lille havde hun brug for at blive svøbt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en alm duniduo med sommer og vinterdyne i....indtil videre har den fungeret super hen over vinteren her...vores dreng sover i en body og med hue og handsker og er aldrig kold i den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en voksi med både sommer og vinter dyne og bæreplade og vi er voldsomt glade for den! Vi købte den så brugt til en ret billig penge, jeg tror det var 350,- for det hele, og så fik vi ulddynen renset. Sommerdynen kunne vi selv vaske.

Man kan jo også få et nyt betræk, så er den som ny!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har en duniduo med dun. Det fungerer super. Min dreng får dog en ekstra trøje på i den i forhold til dem i mødregruppen der har voksi. Min eneste bekymring gik på allergi i forhold til dun, men der har ikke været noget endnu - og jeg valgte dun fordi jeg ville have at den kunne vaskes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mine to første havde jeg duni, men denne gang har jeg købt en sleep bee i Bilka til 449 på tilbud. Synes faktisk den fungerer helt lige så fint, som den meget dyrere Duni.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER