My-Moren

Stik mig et pigenavn..

81 indlæg i dette emne

Hvis Maggie får dig til at tænke Silas Holst, så vil jeg sige at Hollie går mig til at tænke Mascha Vang ;)

Det var faktisk også min første tanke ;) 

Men aaarggg, bliver sgu da tosset over alle de koblinger man kan få hele tiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var faktisk også min første tanke ;)

Men aaarggg, bliver sgu da tosset over alle de koblinger man kan få hele tiden ;)

Ja... Det er ikke nemt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Celia?

Charlie og Celia synes jeg er sødt.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Celia?

Charlie og Celia synes jeg er sødt.....

Synes det minder lidt for meget om hinanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du trækker så lige navnet op på positiv kontoen  :kiss 

Men jeg har desværre en faster der hedder Tinna (dog med to n'er) og hende og jeg er ikke sådan lige på god fod med hinanden ;)

Nåhhhh hvor var det sødt sagt Majken... Uha Tinna' er med to n'er er de værste af slagsen! Men så kan jeg godt forstå dig Majken...

Hvad med Celina?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhhhh hvor var det sødt sagt Majken... Uha Tinna' er med to n'er er de værste af slagsen! Men så kan jeg godt forstå dig Majken...

Hvad med Celina?

Jamen er faktisk ret sød ;)

Celina er i min verden også et ret brugt navn for tiden.. Så nej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hende Mascha Vang er jo bare en eller anden..hvis i feks virkelig var forelsket i hollie tror jeg ikke det ville gøre jer noget- der er jo også mange referencer til Charlie og i elsker navnet :)

Men når du siger at et navn er meget brugt tror jeg du skulle tjekke på de der sidder hvor man kan se hvor mange rent faktisk hedder det fordi jeg tror ikke på de er så brugte alle sammen nemlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Lulu?

Eller Iben?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hende Mascha Vang er jo bare en eller anden..hvis i feks virkelig var forelsket i hollie tror jeg ikke det ville gøre jer noget- der er jo også mange referencer til Charlie og i elsker navnet :)

Men når du siger at et navn er meget brugt tror jeg du skulle tjekke på de der sidder hvor man kan se hvor mange rent faktisk hedder det fordi jeg tror ikke på de er så brugte alle sammen nemlig ;)

Det har du helt ret i! Og derfor at jeg skriver at man jo bliver helt af alle de referencer ;) Nu tager jeg udgangspunkt i de mennesker omkring mig og der er Ella, Celina, Nora, Nova, Vega bl.a meget brugte navne. Samme i de instit. jeg har arb. i og jeg tror lidt det er der udfordringen er i forhold til de "meget brugte" navne, jeg støder på sindsygt mange navne! Men jo generelt, når jeg kigger på top 50, så er de fleste af de navne ret brugte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Lulu?

Eller Iben?

Lulu er ret fedt!!! :)

Iben er vidst knap så internationalt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går med overvejelser omkring Nellie og Noelle...

Og hey - jeg er super glad for jeres forslag!!!! Ingen tvivl, mange af dem er med til at spore mig og manden mere ind :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte Fillippa... Aner ikke om det er meget brugt, men synes det er fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte Fillippa... Aner ikke om det er meget brugt, men synes det er fint :)

Det anede jeg faktisk heller ikke, om det er meget brugt. Men tjekkede det lige om det ligger i top 50 - men det er fint! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie og Viola

Charlie og Rosa

Charlie og Mindy

Charlie og India

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filucca!!! Charlie og Filucca!

Ellers er jeg vild med især Molly My, Nellie og Betty..

Med Betty, kommer jeg til at tænke på hende der spiller Ugly Betty - og hun er bare gudesmuk!!!! (Når hun ikk liiiige er Ugly Betty ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nellie er smukt! Tænker på nelliker og jordbær (hvor er den stakkels lille Nellie  :D )

 

Mht til de andre navne der minder om forskellige kendte, det er jo bare indtil navnet er blevet "jeres". Syns ikke man skal afholde sig fra et navn fordi andre har brugt det. Charlie er ikke så alm i DK men ude i verden er det vist ret brugt fornemmer jeg.

 

Håber I finder frem til det helt rigtige for jeres lille pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucy

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vera - minder om Vega men jo slet ikke populær på samme måde.

Jeg går i MG med en hvis pige hedder Célia - det er der ikke mange der hedder, så sjovt det navn foreslåes.

Lillie

Adele

Siri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med jeres molly my ❤️ Synes det er så flot og unikt.

Ellers er jeg også til maggie og jeg anede ikke Silas Holst datter hed det, eller at linse keslers hund hedder pixie - ligesom jeg ikke forbinder navnet Amalie med hende fra paradise hotel.

Jeg havde helt oprigtig glemt at jeg havde gået 3 år i klasse med en som hedder det same som min datter nu gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at I ikke skal udelukke maggie pga Silas Holst... Hedder hun ikke maggie my? Så minder molly my vel lige så meget om det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken er egentlig heller ikke, at udelukke Maggie, eller andre navne grundet tilkoblingen til en anden person - det er mere fordi jeg tænker at der kan ske  et boost i navnet.. Lidt ala at Noah, Liam og Liva var ret ubrugte navne og pludselig kommer der et boom indenfor dem. De er stadig fede og gode navne og vi er som sådan heller ikke på jagt efter et 100% unik navn nok nærmere bare et navn fremfor en fælles betegnelse - med al ære og respekt for dem der vælger som de gør osv. :)

I skal alle have TUSIND tak for jeres forslag!!!!! Det er SÅ fedt at i kommer sådan på banen med mange forskellige navne :yay

Vi er indtilvidere nået frem til en liste der hedder:

Molly My

Elvira
Nellie
Noelle
Lucy
Maggie
Lilly
Lucy
Betty
Hollie
Amanda
Ellie...

Måske ryger der flere på, eller nogen fra.. Men hvor om alt er beslutter vi os ikke før hun er kommet til verden og vi kan se, hvad hun er for en lille en  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey - hvad med Pippa? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey - hvad med Pippa? :)

Hey, det er faktisk også ret cool!!! Må lige høre manden ad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lidt andet spørgsmål, stadig vedr. navn ;)

Hvad synes i er mest "nuttet" med Molly My eller Molly?
Manden og jeg har nemlig helt forskellig opfattelse af det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Molly er mest nuttet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER