TroldeMor

Nogen som har forstand på skat?

93 indlæg i dette emne

Yay! Manden får knap 5000 tilbage, og jeg får lidt over 1000 kroner - det er penge lige til baby :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Chok. Manden stod til at skulle have 30.000 tilbage. Men det var med befordring på knap 70.000 kr. Og han har jo altså firmabil. Så med tilretning det knap 10.000 tilbage og vi er enige om hvad de skal bruges på. Jeg får lov at betale mine 749 kr tilbage og en danefæ jakke og manden en trailer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige min revisor til at kigge på min. Fik vendt mit minus 5058 til plus 272 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt forvirret. Så hvis du nu ikke havde fået en revisor til at kigge på det, så ville du have betalt 5000 kr., og så var fejlen aldrig blevet opdaget? :unsure

Jeg havde selv også set det hvis jeg havde kigget. Havde kun været på fra mobil hvor jeg ikke kunne rette tallene til. Fik bare min søster til lige at rette det til for mig nu hun alligevel var ved sin computer. Så jo jeg havde også selv opdaget det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren skal betale 2.500 kr. så netto ca 12.000 i plus.

Til gengæld, så tror jeg, at jeg har fundet en fejl sidste år (2013) - hvad gør jeg ved det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan på ingen måde gennemskue, hvad der er galt. Skal have manden til at kigge på det, når han vågner. Egentlig troede jeg måske, jeg skulle have lidt tilbage, fordi jeg har haft fire mdr uden arbejde. Jeg har ikke rigtig de vilde fradrag for 2014, så der burde ikke være fejl der. Men :boo

Tror du ikke det så måske er fordi du har fået beskæftigelsesfradrag for de 4 mdr?

Øv øv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren skal betale 2.500 kr. så netto ca 12.000 i plus.

Til gengæld, så tror jeg, at jeg har fundet en fejl sidste år (2013) - hvad gør jeg ved det? :unsure

Der er et sted derinde hvor du kan lave rettelser til de sidste par år. Så du kan bare ændre det ;-) mener at man skal skrive en lille beskrivelse af hvad fejlen er, og det ca. er det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

+6500 kr :yay manden ca det dobbelte hvis ikke mere!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi begge betalt restskat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jesper får ca. 10.000kr og mit ender på knap 16.000 vil jeg tro (mangler lige indberetning af håndværkerfradrag) :yay

(Mine skal bare gemmes til november måned, hvor Silke Elia skal starte i børnehave. Hvis ikke jeg er arbejdsløs, regner jeg nemlig med at tage selvbetalt orlov i november)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi begge betalt restskat :(

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har begge været ind.

Min mand fik 1000kr og jeg skyldte 1800kr.... Men vi har et håndværkerfradrag vi ikke har fået tastet ind og jeg manglede alt mit befordring (en del når man kører 110km hver dag).

Så nu regner den på det. Så må vi tjekke igen om nogle dage, så skulle den være positiv for os begge.

Nå så blev den færdi med at regne, så jeg gik fra minus 1800kr til et plus på 15.300.

Så kan det give en god gave til mig selv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her får jeg også en lille sjat tilbage :yay sidste år betalte jeg 20.000 retur, men puha jeg har ordnet det denne gang :) gad virkelig godt være skarp til sådan noget med økonomi og indberetninger. Hvor kan man lære sådan noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4500 I den forkerte retning :( lorte beskæftigelsesfradrag :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4500 I den forkerte retning :( lorte beskæftigelsesfradrag :prik

Øv altså smukke!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2000 tilbage :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså smukke!! :kram2

Jaaa... det er vist 4. år i træk at jeg skal betale tilbage :( - nogen gange ville jeg ønske at vores revisor (svigermor) var lidt bedre til at sørge for at den går i + , frem for at prøve at gøre den så præcis som muligt... og når der så sker en forglemmelse, så render det i den forkerte retning. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega stort plus i vores retning :yay vi vidste godt at vi fik plus, men ikke så stort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER