TroldeMor

Nogen som har forstand på skat?

93 indlæg i dette emne

Jeg kan se i flere artikler at man skulle kunne "smugkigge" på om man skal af med penge eller have tilbage allerede fra i går.

Der står at man skal logge på tast selv, og klikke ind under personlige skatteoplysninger....

Men så stopper "vejledningen" ligesom der, og jeg ved ikke nok om det til at vide hvad det er jeg skal kigge på for at få svar :D

Er der nogen skatte-kloge derude som kan hjælpe??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke skatteklog, men er det ikke først D 9.? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er ikke klar. Som bbm skriver så må vi vente til mandag ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo den "officielle" er jo først klar D. 9, men allerede fra 3. Marts kan man se det ud fra de oplysninger som findes under "mine skatteoplysninger"...... Hvis man ellers ved hvad det er man skal kigge efter.... Hvilket jeg ikke ved, derfor mit spørgsmål :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også hørt om nogle der har fået besked... Men jeg kan heller ikke se noget ... Venter virkelig spændt på at se hvad der kommer til at stå på mandag... Hmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står en masse info under dine personlige skatteoplysninger, som du - hvis du gider - skal taste ind i skatteberegningssystemet. Resultatet - altså hvad du skal betale i skat for 2014 - skal du så sammenholde med den skat du rent faktisk har betalt (det kan du også se i dine skatteoplysninger). Og så er differencen det der mangler/er i overskud. 

 

Good luck (siger en, som bare venter til på mandag. Det andet er sgu for besværligt :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Jeg har også været ved at kigge på den der "beregn skatten"..... Men kan ikke lure hvad det er for nogle tal jeg skal oplyse.... Øv, må nok give fortabt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj jeg er godt nok lidt spændt på det denne gang :unsure Har ikke en god fornemmelse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ ER DEN KLAR :) :) :)

Min er dog ikke fordi manden ikke har kunne selvangive for hans bijob... Ih altså...

Men hvis i vil sidde i kø, så er det altså muligt nu ;) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ ER DEN KLAR :) :) :)

Min er dog ikke fordi manden ikke har kunne selvangive for hans bijob... Ih altså...

Men hvis i vil sidde i kø, så er det altså muligt nu ;) :)

Der var 7820 i kø før mig så tror jeg venter :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ ER DEN KLAR :) :) :)

Min er dog ikke fordi manden ikke har kunne selvangive for hans bijob... Ih altså...

Men hvis i vil sidde i kø, så er det altså muligt nu ;) :)

Gik på skat.dk 5 minutter efter at du skrev og får bare at vide at der er over 1 times kø.... siger jo intet:S 

 

Dit kø-nummer: 99564 

Antal brugere i kø foran dig: 75076 

Forventet adgang kl.: mere end en time 

Din estimerede ventetid er: mere end en time

 

 

Ville da være rart bare at få noget estimeret tid, og ikke bare evt. 1 time, evt. 10 år :S 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var 7820 i kø før mig så tror jeg venter :P

 

Der er over 37000 i kø nu :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har begge været ind.

Min mand fik 1000kr og jeg skyldte 1800kr.... Men vi har et håndværkerfradrag vi ikke har fået tastet ind og jeg manglede alt mit befordring (en del når man kører 110km hver dag).

Så nu regner den på det. Så må vi tjekke igen om nogle dage, så skulle den være positiv for os begge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er pt 84.000 i kø foran mig pt. :lol :lol

 

Jeg tænker jeg lader den stå åben indtil børnene er puttet, og så ser vi hvor den er i rækken :lol

Ja, det samme her.. Er nu ret sikker på jeg skal betale.. Men vil bare gerne vide hvor meget...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, der er 78904 foran mig, men det er da nemmere at sidde i computerkø end telefonkø, den passer jo sig selv :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er stadigvæk 33000 i kø foran mig.

 

Dvs der er kommet 4000 igennem på 20 min.. Forudser at der går laaaaaaang tid endnu!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 85.000 foran mig :rolleyes

Men der står altså, at man først kan se det mandag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 85.000 foran mig :rolleyes

Men der står altså, at man først kan se det mandag?

 

Tænkte jeg også.... men hvert år er det jo tilgængeligt lidt før :). 

 

Men gør jo ikke rigtig nogen forskel om man ser det i dag eller mandag:) Man er jo bare nysgerrig :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7800 foran.. og den siger 26 min..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du går på skat.dk.. Logger ind når du er kommet igennem køen og trykker på årsopgørelse 2014 og hvis der er grønne tal så skal du ha tilbage hvis der er røde skal du betale

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var kun 7000 foran mig da jeg startede, og jeg gætter på at jeg ventede i ca 30-40 minutter..

Til sidst gik det hurtigt, den sprang fra ca 2500 i kø lige inden vi spiste til at jeg var kommet på lige da vi havde spist :)

Mit bud er bare at lade den stå, så skal i nok komme til inden for rimelighedens grænser :)

Ih, jeg må få manden til at få ordnet den selvangivelse i aften eller i morgen:) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været inde. 4800 retur :yay

Den startede på knap 9000, men det var fordi der stod fuldt befordringsfradrag selvom jeg havde været på barsel i 4 måneder. Den kunne jeg ikke helt forsvare at lade stående ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige nu 140.000 i kø foran mig :D :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nede på 37.000 nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER