HippieSoul

Termin november 2015 - SMALLTALK

1,494 indlæg i dette emne

21+0 i dag :loveshower

Mærker masser af liv flere gange om dagen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

22+2 og her er også dagligt liv :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fa*** at manden mærkede endelig liv for første gang (22+6) og så ligger jeg for pokker og sover... iiiih hvor typisk altså... det var imorges da han kom hjem fra arbejde og han puttede sig ind til mig og holdt på maven så kom der fire små spark fra lille blyp... <3 <3 da jeg så var inde og vække ham nu her ville han at jeg kom over og lå i ske (som vi åbenbart gjorde imorges) og det fortæller han med det største smil på læben og smagen at han var noget af det lykkeligste menneske i morges fordi han mærkede blyp... <3 <3 <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen herinde der (også) er begyndt at få plukveer, der er ubehagelige og niver?

Er jeg begyndt at få, især på arbejde og er i vildrede om hvordan jeg skal forholde mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen herinde der (også) er begyndt at få plukveer, der er ubehagelige og niver?

Er jeg begyndt at få, især på arbejde og er i vildrede om hvordan jeg skal forholde mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har ikke oplevet plukveer (heldigvis)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt have nogle milde plukveer indimellem. Så vidt jeg har læst mig til, så har alle plukveer på det her tidspunkt i graviditeten. Det er bare ikke alle, der mærker det.

Det er kroppens måde at træne til fødslen på og ganske ufarligt :) Men det må selvfølgelig ikke begynde at gøre rigtig ondt og være ve-agtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen herinde der (også) er begyndt at få plukveer, der er ubehagelige og niver?

Er jeg begyndt at få, især på arbejde og er i vildrede om hvordan jeg skal forholde mig.

 

 

Jeg har kun milde plukveer indtil videre, og som regel i forbindelse med fysisk aktivitet eller stress. Hvis de begynder at gøre ondt skal du kontakte JM.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23+0 I dag :loveshower

Og så tror jeg at jeg har haft min første mærkbare plukve... hæhæ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke haft plukveer men har heller ikke mærket liv endnu (undtagen måske én gang!). Lidt irriterende med den foranliggende moderkage, men så længe alt er godt med junior, kan jeg sagtens finde noget tålmodighed:)

Vi har lige købt hus!!! Det er godt nok vildt:) Dejligt at vi når at flytte og komme på plads inden baby kommer!

God "sommer"dag allesammen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke haft plukveer men har heller ikke mærket liv endnu (undtagen måske én gang!). Lidt irriterende med den foranliggende moderkage, men så længe alt er godt med junior, kan jeg sagtens finde noget tålmodighed:)

Vi har lige købt hus!!! Det er godt nok vildt:) Dejligt at vi når at flytte og komme på plads inden baby kommer!

God "sommer"dag allesammen:)

Håber snart du mærker liv :kuller

Tillykke med huset :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber snart du mærker liv :kuller

Tillykke med huset :yay

Taaak:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med huset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ny bolig. Skønt at det hele flasker sig :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med huset :)

Tillykke med ny bolig. Skønt at det hele flasker sig :)  :)

Tak! Ja, det er så skønt! Glæder mig også lidt til at komme væk fra 4.sal:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Ja, det er så skønt! Glæder mig også lidt til at komme væk fra 4.sal:)

Det forstår jeg dælme godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt nye hæklerier til lillepigen :)

 

Jeg kører i tog 2*30 min om dagen, så kan jo ligeså godt udnytte tiden fornuftigt  :D

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Bare en lille oplevelse :D

 

Var til lidt indflytningsmiddag her til aften, hos nogle gode venner der lige har købt hus, og møder en del nye mennesker ved arrangementet. Da en jeg ikke har set i lang tid ønsker mig tillykke med graviditeten og spørger hvor langt jeg er henne. Jeg siger at jeg er 5 mdr henne, så det er den sidste halvdel vi er i gang med. Herefter drejer hele selskabet sig rundt og glor som sindssyge, da de slet ikke har opdaget at jeg er gravid. En af dem spørger ligefrem om jeg er sikker på at jeg er 5 mdr henne ha!ha! Det var en bekræftelse på at jeg ikke er helt kulret, når jeg ikke føler at jeg har en babyhule at vise frem. Skal dog siges at jeg også stadig kan ligge på maven. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare en lille oplevelse :D

Var til lidt indflytningsmiddag her til aften, hos nogle gode venner der lige har købt hus, og møder en del nye mennesker ved arrangementet. Da en jeg ikke har set i lang tid ønsker mig tillykke med graviditeten og spørger hvor langt jeg er henne. Jeg siger at jeg er 5 mdr henne, så det er den sidste halvdel vi er i gang med. Herefter drejer hele selskabet sig rundt og glor som sindssyge, da de slet ikke har opdaget at jeg er gravid. En af dem spørger ligefrem om jeg er sikker på at jeg er 5 mdr henne ha!ha! Det var en bekræftelse på at jeg ikke er helt kulret, når jeg ikke føler at jeg har en babyhule at vise frem. Skal dog siges at jeg også stadig kan ligge på maven.

Haha hvor sjovt :D Må vi se din bule? Jeg kan også godt ligge på maven. Heldigvis, for der sover jeg bedst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smiler....jeg har ingen babybule at vise. I skal være de første til at se den, når den gider at indfinde sig. Lige nu er det kun kagedellen der buler :)

Går stadig rundt i mit normale tøj, og ved kun at jeg er gravid fordi lillemanden bokser rundt hele tiden  :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smiler....jeg har ingen babybule at vise. I skal være de første til at se den, når den gider at indfinde sig. Lige nu er det kun kagedellen der buler :)

Går stadig rundt i mit normale tøj, og ved kun at jeg er gravid fordi lillemanden bokser rundt hele tiden :box

Min er også mest bland selv slik, men derfor strutter jeg med den alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Smiler....jeg har ingen babybule at vise. I skal være de første til at se den, når den gider at indfinde sig. Lige nu er det kun kagedellen der buler :)

Går stadig rundt i mit normale tøj, og ved kun at jeg er gravid fordi lillemanden bokser rundt hele tiden  :box

Hvor vildt!! Men dejligt når det er den vej!

Jeg tror jeg er rimelig gennemsnitlig i mavestørrelse, men har et par gange været ude for at nogen har hørt 'september' i stedet for 'november' og så skynder jeg at redde dem fra "pinligheden" og trækker lige maven lidt ind, hahaha;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg igennem 60 % af graviditeten og er oppe på 24 uger nu :7himmel  Om 9 dage skal vi til 3D/4D scanning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER