HippieSoul

Termin november 2015 - SMALLTALK

1,494 indlæg i dette emne

Var ude og købe de første stykker tøj til Lillemanden i mandags. Synes lige pludselig at det virker helt uoverskueligt alt det man skal have :rolleyes

post-9422-0-29093400-1434541600_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var til MD i torsdags - Fantastisk oplevelse. Vi ved ikke, hvad vi får, men jeg har en stærk fornemmelse af at det bliver en dreng. Ikke at jeg kunne se noget som helst ved scanningen - det er bare en fornemmelse. :P

 

Andre der har den slags fornemmelser?

 

Min fornemmelse har holdt stik ved begge graviditeter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fornemmelse har holdt stik ved begge graviditeter :)

 

Sejt :) Glæder mig til at se om min også holder stik :wub 

 

Min søde mand mener det er noget pjat - Han mener ikke at man kan fornemme sådan noget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ude og købe de første stykker tøj til Lillemanden i mandags. Synes lige pludselig at det virker helt uoverskueligt alt det man skal have :rolleyes

 

Sikke fine indkøb :)  Jeg er helt vild med den stribede - den er helt vild sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ramte igår den 18 20+0 = halvvejs! Wuuhuuu! Og perfekt md onsdag... yaay! !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i noget tid nu mærket lillebror med små puf og set ham bevæge sig uden på maven - desværre ikke når storebror eller far har været i nærheden. Siden i går aftes, hvor jeg slukøret gik i seng pga. valget, har han virkelig været aktiv. Han sparkede så kraftigt lige inden jeg faldt i søvn, at han simpelthen fik mig til at græde  :boo I ren og skær lykke og frustration  :rolleyes Jeg har også mærket ham rigtig meget i dag. Åh, hvor er det dejligt altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i noget tid nu mærker lillebror med små puff og set ham bevæge sig uden på maven - desværre ikke når storebror eller far har været i nærheden. Siden i går aftes, hvor jeg slukøret gik i seng pga. valget, har han virkelig været aktiv. Han sparkede så kraftigt lige inden jeg faldt i søvn, at han simpelthen fik mig til at græde  :boo I ren og skær lykke og frustration  :rolleyes Jeg har også mærket ham rigtig meget i dag. Åh, hvor er det dejligt altså!!!

Hvor lyder det bare skønt :7himmel  Jeg er da bare top misundelig :rolleyes  Gad godt det var mig der kunne mærke noget. Men har ikke følt det mindste endnu.

Det bliver så godt når din søn og mand kan opleve det samme som dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det bare skønt :7himmel  Jeg er da bare top misundelig :rolleyes  Gad godt det var mig der kunne mærke noget. Men har ikke følt det mindste endnu.

Det bliver så godt når din søn og mand kan opleve det samme som dig :)

 

Lige pludselig er den der. Der er ikke længe til  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i noget tid nu mærket lillebror med små puf og set ham bevæge sig uden på maven - desværre ikke når storebror eller far har været i nærheden. Siden i går aftes, hvor jeg slukøret gik i seng pga. valget, har han virkelig været aktiv. Han sparkede så kraftigt lige inden jeg faldt i søvn, at han simpelthen fik mig til at græde  :boo I ren og skær lykke og frustration  :rolleyes Jeg har også mærket ham rigtig meget i dag. Åh, hvor er det dejligt altså!!!

Hvor skønt!! Jeg mærker ikke en dyt endnu, selv om jeg prøver at være lidt mindfull indimellem:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg også 20+0 :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg også 20+0 :loveshower

Wohoo, milepæl!! Tillykke:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wohoo, milepæl!! Tillykke:)

Tak :) Det er lidt vildt synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg også 20+0 :loveshower

 

SKØNT!!!

Glæder mig til på fredag  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt :) Glæder mig til at se om min også holder stik :wub

 

Min søde mand mener det er noget pjat - Han mener ikke at man kan fornemme sådan noget :D

Min fornemmelse var helt forkert :D Jeg fattede ikke at det var en PIGE for jeg var jo så sikker på en dreng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD-scanning i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i noget tid nu mærket lillebror med små puf og set ham bevæge sig uden på maven - desværre ikke når storebror eller far har været i nærheden. Siden i går aftes, hvor jeg slukøret gik i seng pga. valget, har han virkelig været aktiv. Han sparkede så kraftigt lige inden jeg faldt i søvn, at han simpelthen fik mig til at græde  :boo I ren og skær lykke og frustration  :rolleyes Jeg har også mærket ham rigtig meget i dag. Åh, hvor er det dejligt altså!!!

 

 

Hvor lyder det bare skønt :7himmel  Jeg er da bare top misundelig :rolleyes  Gad godt det var mig der kunne mærke noget. Men har ikke følt det mindste endnu.

Det bliver så godt når din søn og mand kan opleve det samme som dig :)

 

 

Hvor skønt!! Jeg mærker ikke en dyt endnu, selv om jeg prøver at være lidt mindfull indimellem:)

Jeg mærkede lillepigen første gang sidste weekend, men var ikke 100% sikker på det var hende. Men siden har jeg mærket hende flere gange og i lørdags var manden også heldig at mærke et spark :wub Jeg har selv en enkelt gang mærket et spark uden på maven. Jeg har været 18+3 første gang og 19+3 da manden mærkede det uden på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MD-scanning i morgen :yay

 

Også her! Åh, jeg glæder mig til at få et, forhåbentligt, sidste kig ind til lillebror :7himmel Hvis ikke jeg skal scannes igen, betyder det nemlig, at moderkagen har flyttet sig nok til at jeg kan føde naturligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede lillepigen første gang sidste weekend, men var ikke 100% sikker på det var hende. Men siden har jeg mærket hende flere gange og i lørdags var manden også heldig at mærke et spark :wub Jeg har selv en enkelt gang mærket et spark uden på maven. Jeg har været 18+3 første gang og 19+3 da manden mærkede det uden på.

 

Her mærkede kæresten det også i weekenden. Så dejligt  :loveshower

Det er ret fascinerende, at man allerede kan se det uden på, synes jeg. Men man tror ikke rigtigt sine øjne, de første gange  :D Jeg sad i metroen på vej fra arbejdet og stenede for hårdt, og pludselig så jeg bevægelsen. Troede jeg så forkert, men så gjorde han det igen. Det er 2 uger siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her mærkede kæresten det også i weekenden. Så dejligt  :loveshower

Det er ret fascinerende, at man allerede kan se det uden på, synes jeg. Men man tror ikke rigtigt sine øjne, de første gange  :D Jeg sad i metroen på vej fra arbejdet og stenede for hårdt, og pludselig så jeg bevægelsen. Troede jeg så forkert, men så gjorde han det igen. Det er 2 uger siden.

 

Ej, hvor sjovt :D Jeg ved godt det lyder mærkeligt, men min baby begynder at sparke så meget at det distraherer mig fra mit arbejde. Det er jo en fantastisk følelse, men fordi hun gør det i alle døgnets timer så skal man altså lige vænne sig til det :wacko  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg allerede op på 21 uger :wub  Tiden flyver afsted :blink  I morgen er der en måned til vi skal lillepigen i 3D i Kolding :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig er jeg også begyndt at mærke et eller andet. Regner med at det er lillemanden der rumsterer. Det er gerne ved sengetid, der kommer disse mærkelig blob agtige fornemmelser i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor sjovt :D Jeg ved godt det lyder mærkeligt, men min baby begynder at sparke så meget at det distraherer mig fra mit arbejde. Det er jo en fantastisk følelse, men fordi hun gør det i alle døgnets timer så skal man altså lige vænne sig til det :wacko  :wub

 

Ja det husker jeg godt - når det er hver dag og mange gange om dagen. Især når det er mod slutningen er baby er stor, så er det virkelig en udfordring med den tumlen. Og man afbryder jo så sig selv i alt pga. af det.. tanker, samtaler, gøremål :D  :wub  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig er jeg også begyndt at mærke et eller andet. Regner med at det er lillemanden der rumsterer. Det er gerne ved sengetid, der kommer disse mærkelig blob agtige fornemmelser i maven :)

 

Det er helt sikkert ham  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går rundede vi de 20 uger  :7himmel

Så fik jeg lyst til at sammenligne med min første graviditet - blev overrasket over, hvor meget større jeg er denne gang havvejs igennem  :kuller

post-11548-0-94281800-1435422213_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går rundede vi de 20 uger  :7himmel

Så fik jeg lyst til at sammenligne med min første graviditet - blev overrasket over, hvor meget større jeg er denne gang havvejs igennem  :kuller

Ej hvor sjovt :) Fine maver begge gange :wub Kan godt se du er noget større denne gang, også selvom du slet ikke er kæmpe! Du var nok nærmere lidt petit sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER