HippieSoul

Hjælp til at kode teste!

26 indlæg i dette emne

Hej Piger. 

Jeg har som nogen af jer ved testet positiv i fredags 3+4, den var nu noget svag og kan ikke fanges på et billede fordi den er blevet misfarvet af urin.

Men ellers har jeg testet 3+5, 3+6 4+0 og 4+1 (i dag).

Jeg synes dog de er noget svage og der går lang inden de bliver positive (3 minutter ca). Den sidste test på billedet var positiv efter 4 minutter ca (står i indlægssedlen at den skal aflæses efter 5 og ikke efter 30 min) Men den var ikke så positiv som på billedet efter de 4 minutter.. Den sidste test kan måle ned til 10 mui/ml, og så jeg tænker om der er noget jeg skal være bekymret over? For det er jeg :help

 

Håber i vil hjælpe.   

post-9304-0-31021900-1424769270_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke lige hvad der skete for billedstørrelsen.. Så prøver lige igen :rolleyes 

 

post-9304-0-48953700-1424769704_thumb.jp 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror godt du kan regne med at du er gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah, jeg tror Girl Next Door har ret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine teste blev heller ikke positive lige med det samme, før jeg var 5+. Så bare de er positive inden for tid, så skulle den være god nok :) Og alle dine teste er da fine positiv i hvert fald :)

 

Så er der den evige bekymring, om de udvikler sig som de skal. Da jeg selv oplevede samme bekymring, så blev jeg beroliget af BK-panelet, der fortalte mig, at test-stregen styrke sagtes kan variere fra dag til dag, og den afhænger typisk af urinens koncentration. Det med at bruge forskellig teste, tror jeg til gengæld ikke, du helt kan regne med. Jeg tror kun, at du kan regne med en udvikling ved brug af samme test type. Måske du kan nøjes med at teste hver anden dag? Så tror jeg bedre, at du kan se en udvikling. Og hvis du er oprigtigt bekymret, så kan du jo kontakte din læge, der så kan vurdere, om det giver mening at tage en blodpøve fx.

 

Men indtil videre, stort tillykke med graviditeten! :loveshower Håber alt kommer til at forløbe bekymringsfrit :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er alle flot positive. Mine svingede også ift min urin koncentration vil jeg tro. Tillykke med det igen. Test igen om tre-fire dage hvis du kan vente så bør stregen komme hurtigere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svarene  :kuller

 

Det giver en lidt mere ro i sindet.. 

Dog skal det siges at alle tests er taget med morgenurin :huh  

Tænker også at så længe jeg ikke er begyndt at bløde, så bør jeg stoppe med at bekymre mig.. Det er bare så svært.. Jeg har hele tiden haft en god fornemmelse af denne graviditet.. Lige ind til i dag. Men ja.. Jeg må prøve at teste igen om et par dage og så bare håbe på at det bliver bedre. 

Min læge ved jeg ikke vil måle hcg så længe jeg har positive teste der ikke bliver svagere så er jeg gravid og alt er som det skal være ifølge hende :huh  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svarene  :kuller

 

Det giver en lidt mere ro i sindet.. 

Dog skal det siges at alle tests er taget med morgenurin :huh  

Tænker også at så længe jeg ikke er begyndt at bløde, så bør jeg stoppe med at bekymre mig.. Det er bare så svært.. Jeg har hele tiden haft en god fornemmelse af denne graviditet.. Lige ind til i dag. Men ja.. Jeg må prøve at teste igen om et par dage og så bare håbe på at det bliver bedre. 

Min læge ved jeg ikke vil måle hcg så længe jeg har positive teste der ikke bliver svagere så er jeg gravid og alt er som det skal være ifølge hende :huh  

tillykke flotte testet ved det er svært men slå koldt vand i blodet og nyd dine flottet testet og de kan jo ikke vise positiv hvis du ikke er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at læse i min tråd fra i onsdags og frem til i lørdags ;)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke flotte testet ved det er svært men slå koldt vand i blodet og nyd dine flottet testet og de kan jo ikke vise positiv hvis du ikke er gravid

Tak skal du have for de beroligende ord  :kram

 

Prøv at læse i min tråd fra i onsdags og frem til i lørdags ;)

:kiss

Uuuuh!! Se dét hjalp på min bekymring! :) 

Mange tak :kram 

Jeg har væet på apoteket i dag for at købe den slags test jeg brugte den aller første dag.. Så prøver jeg at tage en i morgen og igen om et par dage.. 

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have for de beroligende ord  :kram

 

Uuuuh!! Se dét hjalp på min bekymring! :) 

Mange tak :kram 

Jeg har væet på apoteket i dag for at købe den slags test jeg brugte den aller første dag.. Så prøver jeg at tage en i morgen og igen om et par dage.. 

:lovebk

Velbekomme - jeg blev selv så glad for de test-billeder Sparlinrock lagde op til mig, så jeg kunne da lige give god karma videre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekomme - jeg blev selv så glad for de test-billeder Sparlinrock lagde op til mig, så jeg kunne da lige give god karma videre :kiss

 

Jubiii, hvor er det fedt, at mine testoman billeder kan komme andre til nytte :D :D :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey fik du taget testen i dag er lidt spændt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey fik du taget testen i dag er lidt spændt

Undskyld det sene svar men har været på job fra 8.30 til nu:-)

Ja, det gjorde jeg, og den var MEGET positiv MEGET hurtigt! Det er fantastisk:-D

Og tusind tak for tanken!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-9304-0-63294000-1424904939_thumb.jp

Sådan så den ud :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sådan! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

image.jpg

Sådan så den ud :-)

Hvor er det dejligt Tillykke med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak kære kvinder  :loveshower

Nu skal tiden bare gå så jeg kan komme til en tidlig scanning og se noget hjerteblink, forhåbentligt!  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak kære kvinder  :loveshower

Nu skal tiden bare gå så jeg kan komme til en tidlig scanning og se noget hjerteblink, forhåbentligt!  :7himmel

det kan jeg godt forstå jeg venter på en positiv test eller men lige nu håber virkelig at den er der men tror ikke så meget lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

det kan jeg godt forstå jeg venter på en positiv test eller men lige nu håber virkelig at den er der men tror ikke så meget lige nu

Har du fået en positiv test? Eller hvornår kan du teste? Jeg krydser mine fingre  :bd

 

Tillykke

 

Mange tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36+5 stadig gravid i tilfælde af nogen læser denne tråd og gerne vil vide hvordan det så gik. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER