Dorthe

Så er vores hund opereret :o(

82 indlæg i dette emne

og så kommer der lige et par :kram :kram :kram :kram for man kommer jo til at holde så meget af de pokkers dyr

det er bestemt ikke sjovt at se sine dyr lide.. og nej, de viser det ikke før den er HELT galt..

i ved at jeres lille pus har det skidt, så nu er det op til jer at sende ham til hundehimlen når i er klar.. det er ganske forfærdeligt at skulle gøre sig til herre over liv og død, men det bliver bare slet ikke nemmere af at vente.. desværre..

for jeres lille pus' skyld, ville jeg gøre det så hurtigt som muligt.. der er ikke noget værre end at se et dyr man elsker, skrumpe ind og blive svagere og svagere, når man ved at man kunne give den en værdig slutning på livet i denne verden..

men vil sende dig et STOOORT virtuelt kram, for jeg har stået i situationen flere gange, og stor tuder hver gang jeg tænker på det..

husk på de mange år med gode oplevelser i har sammen..

Tak skal i have.

Nej det er sku ikke en let beslutning, manden har det sku ikke let ved det, for det er jo mest hans hund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

P har fået en tid ved dyrlægen i dag kl. 14.30 :( Så der bliver vores dejlige hund desværre aflivet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dorthe, I vælger at gøre det rigtige for jeres hund. Det er en svær og tung beslutning, I har taget, men det er det rigtige.

Mine forældres hund fik også kræft, den var som jeres - viste heller ikke tegn på smerter. Den stoppede med at spise og lå bare på sin måtte, som min mor sagde den gang: Hunden bad os om fred, ved at sende os sørgmodige blik.

Jeg sender jer en masse tanker i dag. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dorthe, I vælger at gøre det rigtige for jeres hund. Det er en svær og tung beslutning, I har taget, men det er det rigtige.

Mine forældres hund fik også kræft, den var som jeres - viste heller ikke tegn på smerter. Den stoppede med at spise og lå bare på sin måtte, som min mor sagde den gang: Hunden bad os om fred, ved at sende os sørgmodige blik.

Jeg sender jer en masse tanker i dag. :kram

Det er en meget meget svær beslutning :( og jeg ved det er den rigtige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på hvordan ungerne vil tage det, når de kommer hjem og opdager at Balder ikke er her mere :( De ved han er meget syg, men for dem ser han jo ikke syg ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig så utrolig ondt for Jer :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig rigtig ondt for jer, men jeg håber at I kan finde lidt trøst i at det er det bedste for Balder.

Mange kram og tanker

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er slemt .. jeg får ondt i maven bare ved tanken ...

Kram til jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre Dorthe :kiss

Men kan sagtens forstå dig, der er ikke noget værre end at se et dyr lide :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P har fået en tid ved dyrlægen i dag kl. 14.30 :( Så der bliver vores dejlige hund desværre aflivet.

Mange kram til jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Tænker på jer - det er så hårdt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er aldrig sjovt at miste et dyr man holder af :kram

men man skal tænke på dyrets bedste og ikke én selv. Så det er det rigtige i gør!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender mange :kram2 og tanker til jer.... Det er så uendelig hårdt når det slutter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have alle sammen :kram2 .

Synes det er hårdt at tanke på, at om 2 timer er han aflivet :boo. Prøver at sige til mig selv, at han jo bare er en hund og vi jo skal have en ny igen på et tidspunkt, men det virker bare ikke rigtigt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal i have alle sammen :kram2 .

Synes det er hårdt at tanke på, at om 2 timer er han aflivet :boo. Prøver at sige til mig selv, at han jo bare er en hund og vi jo skal have en ny igen på et tidspunkt, men det virker bare ikke rigtigt :(

Husk det er aldrig "bare en hund" nej det er jeres hund, og det er derfor det gør så ondt :kiss

Det er netop et tidspunkt som det i skal igennem nu hvor jeg altid har tænkt, hvorfor er det vi har dyr? det gør altid så ondt når man skal af med dem igen :( Men man har mange gode timer med dem, og de er det hele værd :)

Det er helt forståeligt at du er ked af det, tror man ville være unormal hvis man bare kunne være total upåvirket af det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke noget "bare" ved en hund eller kat eller andet elsket dyr

Slet ikke

Det er en vigtig og stor del af ens liv og familie

Og det gør ONDT at miste det, meget, og længe

Masser af varme tanker til dig

Pia - det måtte aflive sin gamle huunde pige for ca 1 år siden - savner hende stadig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her på denne vor side af himlen findes et sted kaldet Regnbuebroen. Når et dyr, som har stået et af os mennesker særlig nært, dør, rejser det hen til Regnbuebroen. Dér er grønne enge og bakker, så vore særlige dyrevenner kan løbe rundt og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin, som sørger for at vore venner er glade og har det godt.

Alle dyr, som engang var syge og gamle, får deres styrke tilbage. De som var skadede eller lemlæstede bliver gjort hele og stærke igen, præcis sådan som vi husker dem og mindes dem, som de var engang. Dyrene er glade og tilfredse på nær een enkelt ting; alle som een savner de deres kære, som engang var dem nær, og som de måtte lade tilbage.

Sammen løber de og leger; men den dag kommer, da et af dem med ét stopper op og ser hen mod horisonten. Blikket er klart og opmærksomt, kroppen begynder at skælve. Pludselig begynder dyret at løbe bort fra gruppen, det næsten flyver henover det grønne græs så hurtigt, som dets ben kan bære det.

Det har set dig, og når du og din specielle ven endelig mødes, omfavner I hinanden i glædeligt gensyn for aldrig nogensinde mere at skilles. De glade kys nærmest regner ned over dit ansigt, dine hænder kærtegner igen det elskede dyr, og du ser endnu engang ind i disse dit dyrs trofaste øjne. Alt for længe var det borte fra dit liv; men aldrig et øjeblik fra dit hjerte.

Derpå krydser i Regnbuebroen sammen…

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er ked af at hører i måtte aflive jeres hund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her på denne vor side af himlen findes et sted kaldet Regnbuebroen. Når et dyr, som har stået et af os mennesker særlig nært, dør, rejser det hen til Regnbuebroen. Dér er grønne enge og bakker, så vore særlige dyrevenner kan løbe rundt og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin, som sørger for at vore venner er glade og har det godt.

Alle dyr, som engang var syge og gamle, får deres styrke tilbage. De som var skadede eller lemlæstede bliver gjort hele og stærke igen, præcis sådan som vi husker dem og mindes dem, som de var engang. Dyrene er glade og tilfredse på nær een enkelt ting; alle som een savner de deres kære, som engang var dem nær, og som de måtte lade tilbage.

Sammen løber de og leger; men den dag kommer, da et af dem med ét stopper op og ser hen mod horisonten. Blikket er klart og opmærksomt, kroppen begynder at skælve. Pludselig begynder dyret at løbe bort fra gruppen, det næsten flyver henover det grønne græs så hurtigt, som dets ben kan bære det.

Det har set dig, og når du og din specielle ven endelig mødes, omfavner I hinanden i glædeligt gensyn for aldrig nogensinde mere at skilles. De glade kys nærmest regner ned over dit ansigt, dine hænder kærtegner igen det elskede dyr, og du ser endnu engang ind i disse dit dyrs trofaste øjne. Alt for længe var det borte fra dit liv; men aldrig et øjeblik fra dit hjerte.

Derpå krydser i Regnbuebroen sammen…

Hvor er det bare godt - sikke dog en fantastisk måde at forklare det på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh... bliver helt trist :(

Det er ALDRIG sjovt at sige farvel til et dyr man holder af og som måske har været en del af hverdagen i mange år. Det er 'ikke bare en hund' og det er okay at være ked af det, helt indeni.

Jeg fik også aflivet min hund for 4 år siden - han var blevet 15 år og kunne ikke mere. Han havde været min hun i mere end halvdelen af mit liv og jeg tænker stadig rigtig tit på ham. Det siger jo mest af alt noget om, hvor meget han betød for mig og at det var det hele værd.

Rigtig mange :kram2 til dig på en svær dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har det bedre med det hele nu, men hvor er det mærkeligt ikke at have ham til at ligge og snorke under sofabordet lige nu :(

Ved det lyder mærkeligt, men vi har allerede snakket om, om vi skal have en ny hund. Det er vi nået frem til, at det skal vi. Den kennel hvor Balder kommer fra, der bliver der født hvalp inden for de næste 14 dage, så de vil være klar omkring påske. Vi kan ikke undvære og have hund, manden mangler en til jagt og jeg mangler min tryghed, når jeg er alene hjemme om aften. Ved godt det lyder mærkeligt, at vi allerede snakker om det nu, samme dag som vi lige har fået en aflivet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER