Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Øv en møg dag. Skvattede i dag (for at undgå at træde på min niece på 1 år ) ned af en trappe og ligger nu på hospitalet med en brækket ankel.

De kan ikke sende mig hjem da bruddet er så slemt at jeg muligvis skal til operation så nu ligger jeg her (gudskelov på enestue) og venter på at hævelsen falder så de kan scanne anklen. De forventer jeg skal blive et par dage eller fire :-(

Willum må gerne være medindlagt fordi jeg stadig ammer og de har plads men lige nu er han hjemme hos mormor og morfar der er udrustet med mm i fryseren.

Ej men altså! :(

Håber du slipper for operation. Stort :kram og ønske om god bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv en møg dag. Skvattede i dag (for at undgå at træde på min niece på 1 år ) ned af en trappe og ligger nu på hospitalet med en brækket ankel.

De kan ikke sende mig hjem da bruddet er så slemt at jeg muligvis skal til operation så nu ligger jeg her (gudskelov på enestue) og venter på at hævelsen falder så de kan scanne anklen. De forventer jeg skal blive et par dage eller fire :-(

Willum må gerne være medindlagt fordi jeg stadig ammer og de har plads men lige nu er han hjemme hos mormor og morfar der er udrustet med mm i fryseren.

Ja sikke en møg dag. God bedring med anklen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en møg dag. Skvattede i dag (for at undgå at træde på min niece på 1 år ) ned af en trappe og ligger nu på hospitalet med en brækket ankel.

De kan ikke sende mig hjem da bruddet er så slemt at jeg muligvis skal til operation så nu ligger jeg her (gudskelov på enestue) og venter på at hævelsen falder så de kan scanne anklen. De forventer jeg skal blive et par dage eller fire :-(

Willum må gerne være medindlagt fordi jeg stadig ammer og de har plads men lige nu er han hjemme hos mormor og morfar der er udrustet med mm i fryseren.

:kram håber du slipper for operation :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en møg dag. Skvattede i dag (for at undgå at træde på min niece på 1 år ) ned af en trappe og ligger nu på hospitalet med en brækket ankel.

De kan ikke sende mig hjem da bruddet er så slemt at jeg muligvis skal til operation så nu ligger jeg her (gudskelov på enestue) og venter på at hævelsen falder så de kan scanne anklen. De forventer jeg skal blive et par dage eller fire :-(

Willum må gerne være medindlagt fordi jeg stadig ammer og de har plads men lige nu er han hjemme hos mormor og morfar der er udrustet med mm i fryseren.

Nej nej nej... Jeg kan lige forestille mig hvor bøvlet det bliver med et ben i gips sammen med en baby der skal passes :(

:kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah er smidt i barnevognen.. Men hold da op hvor det blæser, regner og rusker derude!!!

Men umiddelbart sover hun.. Mon ikke det er fordi blæsten får barnevognen til at gynge ;)

Er spændt på hvornår hun så vågner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby der har sovet under 2 timer siden kl 6 billigt til salg.

Anyone?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby der har sovet under 2 timer siden kl 6 billigt til salg.

Anyone?

:kram :kram2 :kiss

 

Og jeg smider en til med i puljen 1,5 times søvn her - hun er normalt ret sød men voldsomt pyl og tryghedssøgende og træt men vil ikke sove

 

Dumme Tiger SKRID fra vores dejlige piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram2 :kiss

Og jeg smider en til med i puljen 1,5 times søvn her - hun er normalt ret sød men voldsomt pyl og tryghedssøgende og træt men vil ikke sove

Dumme Tiger SKRID fra vores dejlige piger

Det er sgu et tilbud der er svært at sige nej til :D To pylrede, småsure og overtrætte babyer :super

Fatter ikke hvad der sker! I går sov hun 3,5 og 2,5 time :blink og faldt i søvn med det samme og sagde ikke et kvæk nærmest. I dag skal hun trilles i søvn og vil ikke sove videre efter 30-40 min. Det er en fase!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu et tilbud der er svært at sige nej til :D To pylrede, småsure og overtrætte babyer :super

Fatter ikke hvad der sker! I går sov hun 3,5 og 2,5 time :blink

:P  altså tænker to for en er da et genialt tilbud  :D

 

Det er Tiger besøg - kun 3 uger endnu Tumle  :blink

 

Fatter det heller ikke - vi var endelig kommet ind i en god stime med ihvertfald 1 god lur om dagen og nu da pist væk igen  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:P altså tænker to for en er da et genialt tilbud :D

Det er Tiger besøg - kun 3 uger endnu Tumle :blink

Fatter det heller ikke - vi var endelig kommet ind i en god stime med ihvertfald 1 god lur om dagen og nu da pist væk igen :rolleyes

Ved godt det er Tigeren men hvordan kan den være ikke synlig den ene dag og genere så meget den næste? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det er Tigeren men hvordan kan den være ikke synlig den ene dag og genere så meget den næste? :chin:

Only the Tiger knows  :D Men heldigvis er det ikke HVER dag i 3-4 uger de er sådan her - det er en fase, det er en fase, det er en fase - det bliver bedre imorgen (håber jeg) og så glæder jeg mig til de nye ting hun forhåbentlig lære  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en tiger ved 6 mdr ?

Igår ville Tobias ikke sove om eftermiddagen og var hys i 4 timer...idag har han snart sovet 2 timer....så slipper nok for hys baby inden sengetid idag ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en tiger ved 6 mdr ?

Igår ville Tobias ikke sove om eftermiddagen og var hys i 4 timer...idag har han snart sovet 2 timer....så slipper nok for hys baby inden sengetid idag ;-)

Ved uge 22,5-26,5 skulle der jf vidunderlige uger være spring. Den plejer at ramme Mie ret godt og vi er IKKE i tvivl om når der er Tiger besøg.

Plejer Tobias at reagere?

Håber med din kvalme/opkast I slipper let over - og tænk sig han allerede er 6 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu et tilbud der er svært at sige nej til :D To pylrede, småsure og overtrætte babyer :super

Fatter ikke hvad der sker! I går sov hun 3,5 og 2,5 time :blink og faldt i søvn med det samme og sagde ikke et kvæk nærmest. I dag skal hun trilles i søvn og vil ikke sove videre efter 30-40 min. Det er en fase!

3 babyer, hvis nogle har interesse.. Det er bitterfisse-klubbens unger... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 babyer, hvis nogle har interesse.. Det er bitterfisse-klubbens unger... :D

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 babyer, hvis nogle har interesse.. Det er bitterfisse-klubbens unger... :D

:lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit

Måske tilbuddet havde været mere tiltalende uden den sidste viden om klubben- modsat så er Milan jo en knægt, så det er jo ikke udelukkende "tøsefnidder", det må hele op på det :whistling Han er i øvrigt ved at gå til ro, så han er ikke så billigt til salg længere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske tilbuddet havde været mere tiltalende uden den sidste viden om klubben- modsat så er Milan jo en knægt, så det er jo ikke udelukkende "tøsefnidder", det må hele op på det :whistling Han er i øvrigt ved at gå til ro, så han er ikke så billigt til salg længere :P

Mie var gået i seng - hele 45 minutter - nu er hun stået op igang  :rolleyes

 

jeg forstår ikke at der ikke er nogen henvendelser på vores ellers skønne unger  :P  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie var gået i seng - hele 45 minutter - nu er hun stået op igang :rolleyes

jeg forstår ikke at der ikke er nogen henvendelser på vores ellers skønne unger :P :P

Det er meget mærkeligt! Hvis nu nogen slog til ville de jo opføre sig pænt :P De er jo godt opdraget til at være ude ;)

Leonora er også gået i seng (antijinx!). Har bedt hende sove til 6.30 (hun må gerne få mad 1 gang) for det der 5.45-6 passer af :numse til i hverdagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget mærkeligt! Hvis nu nogen slog til ville de jo opføre sig pænt :P De er jo godt opdraget til at være ude ;)

Leonora er også gået i seng (antijinx!). Har bedt hende sove til 6.30 (hun må gerne få mad 1 gang) for det der 5.45-6 passer af :numse til i hverdagen.

Det er fair nok at vågne når nu aftensmaden skulle leveres i bleform ;) 

 

Åh gid Mie ville sove sådan bare en gang - næh lille krudtugle vågner og leger flere gange om natten - bølle 

 

Jeg sælger hende godt hva  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet nyt vedr operation. Willum er stadig hos mormor og morfar - min mand kommer hjem fra arbejde i morgen aften så kan Willum komme hjem til sin egen seng igen

Hold nu op hvor er det kedeligt at ligge her på hospitalet og glo sin barsel væk :( har lokket min far til at hente vores dyrekort fra Føtex så jeg kan skaffe/bytte mig frem til det sidste min niece mangler. :-) jeg skal jo have tiden til at gå med et eller andet hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet nyt vedr operation. Willum er stadig hos mormor og morfar - min mand kommer hjem fra arbejde i morgen aften så kan Willum komme hjem til sin egen seng igen

Hold nu op hvor er det kedeligt at ligge her på hospitalet og glo sin barsel væk :( har lokket min far til at hente vores dyrekort fra Føtex så jeg kan skaffe/bytte mig frem til det sidste min niece mangler. :-) jeg skal jo have tiden til at gå med et eller andet hihi

Hvor ærgerligt du ingen afklaring har endnu :kram2 og :kiss

Rigtig god bedring med foden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved uge 22,5-26,5 skulle der jf vidunderlige uger være spring. Den plejer at ramme Mie ret godt og vi er IKKE i tvivl om når der er Tiger besøg.

Plejer Tobias at reagere?

Håber med din kvalme/opkast I slipper let over - og tænk sig han allerede er 6 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv sov 3,5 time i formiddags og har kun sovet den ene lur. Hun faldt i søvn omkring kl 19 men vågnede efter 45 min og holder nu fest <_<

Jeg har været ude og løbe og da jeg kom hjem var hun vågen og græd. Hun virkede som om hun gerne ville have bryst, men da jeg lagde hende til var hun ved at tage fat men syntes åbenbart jeg smagte forkert selvom jeg har vasket mig. Hun ville hellere ikke det andet bryst. Prøvede lige igen efter 5 min men hun vil stadig ikke. Jeg håber da ikke jeg fik ødelagt amningen der :( :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en ok sød baby i dag... og nu håber jeg at hun sover xxx!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.