Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne snart have min nemme dreng tilbage.. Vi har ikke engang besøg af en tiger og vi er ikke i den farlige gråzone - så ved ikke lige hvad der sker med ham i øjeblikket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fuck nu af, hvor jeg hader tigere :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ret vildt at hun har fået møffet elefanthuen helt af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For første gang i ugevis har jeg lagt i min seng indtil nu! :o jeg var lige oppe og give sut kl 22, og så vågnede hun til mad kl 23.15.

Nu ligger hun i mine arme og vrider sig - har tydeligt ondt i maven. Men :yay for at kunne være i min seng indtil kl 23.15 :yay

:yay :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August gik allerede til nat kl 18.30 i går - og har kun været vågen 1 gang hvor han fik sut kl 20 og så 1 gang kl 1 hvor han fik flaske... Så det er vel lidt uforskammet at brokke sig over at han allerede synes at det er morgen kl 5.15?

Jeg sover bare så godt på det tidspunkt - og er slet ik færdig med at sove...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne snart have min nemme dreng tilbage.. Vi har ikke engang besøg af en tiger og vi er ikke i den farlige gråzone - så ved ikke lige hvad der sker med ham i øjeblikket

Ik for noget - men nu ligner vores drenge igen hinanden.. Jeg stod med den samme efter at vi var trådt ud af sidste tigerspring. Torben sagde "det er nok den der gråzone" men der var altså 14 dage til eller sådan noget...

Jeg er stadig ik blevet klog på hvad det var - for nu er der ingenting og han sover endda godt igen.

Kan de være tidligt på den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 1 kunne jeg lægge hende igen - hørte ikke en lyd før 3.45 :o :o

Jeg er totalt i chok!!!

Ved godt at det reelt kan være en enlig svale osv, men seriøst... Det er første gang i ihvertfald en måned siden jeg sidst har fået omkring 4 timers søvn indtil nu :o

Den stakkels pige har stadig rigtig ondt når tarmene arbejder, men :o :yay

Hvor er det dejligt at du endelig har fået en smule søvn! Jeg håber kun at det er starten :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah tuller rundt på gulvet, og jeg er træt og har smidt mig på sofaen... Gan, hvor vil jeg gerne have en sovebaby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi også til her :biglove

20160217_154018_zpsdbiysuht.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sover August allerede igen...! Hvorfor august? Hvorfor sku du være vågen i 5 kvarter? Det ligner jo ingenting.. Nå jamen så kan jeg lige så godt gå i bad..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi også til her :biglove20160217_154018_zpsdbiysuht.jpg

Nåhhhh :kuller

Stort tillykke med det lille vidunder! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi også til her :biglove

20160217_154018_zpsdbiysuht.jpg

Ej men dog hvor lækker :loveshower

TILLYKKE :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sover August allerede igen...! Hvorfor august? Hvorfor sku du være vågen i 5 kvarter? Det ligner jo ingenting.. Nå jamen så kan jeg lige så godt gå i bad..

Astrid stod også ret tidligt op og er lige faldet i søvn igen i mine arme. Jeg kunne virkelig også godt have brugt denhalvanden times søvn mere som jeg 'plejer'.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi også til her :biglove

20160217_154018_zpsdbiysuht.jpg

Stort tillykke :loveshower

Må indrømme at jeg har fulgt spændt med i februar terminsgruppen! Hvor var det dejligt at du alligevel fik din hjemmefødsel! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 6.30 græd hun igen på grund af ondt i maven som hun 'plejer' hvor jeg endte med at tage hende over i sengen så jeg kunne holde på sutten, og vi faldt begge i søvn.

Kl 7.40 vågnede jeg ved at Aron kaldte, og nu ligger jeg her i sengen med sovende baby og legende tumling.

Dette kan jeg arbejde med!!!

Hvor er det godt at høre! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi også til her :biglove

20160217_154018_zpsdbiysuht.jpg

Velkommen til :) Stort tillykke med den lille guldklump :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske et fjollet spørgsmål. Men kan de godt vågne for tidligt hvis bleen er for fuld af tis? Astrid sover SÅ dårligt for tiden, og ender med at komme op og blive puslet og få mad længe før vi plejer, og bleen er faktisk altid helt fuld af tis :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske et fjollet spørgsmål. Men kan de godt vågne for tidligt hvis bleen er for fuld af tis? Astrid sover SÅ dårligt for tiden, og ender med at komme op og blive puslet og få mad længe før vi plejer, og bleen er faktisk altid helt fuld af tis :chin:

W var total ligeglad med fyldt ble, N er irriteret af den. Han kan sove direkte efter han bliver puslet om morgenen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså skønt at J kan underholde sig selv lidt, når nu mor her har brug for at sidde lidt med sin kaffe her til morgen. Dagens hit = en papkasse og omslaget fra et blad. Igår var det ultimativt sjoveste en kuvert :p Hvorfor var det lige vi købte så meget legetøj? :Lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ik for noget - men nu ligner vores drenge igen hinanden.. Jeg stod med den samme efter at vi var trådt ud af sidste tigerspring. Torben sagde "det er nok den der gråzone" men der var altså 14 dage til eller sådan noget...

Jeg er stadig ik blevet klog på hvad det var - for nu er der ingenting og han sover endda godt igen.

Kan de være tidligt på den?

Kan godt være de er tidligt på den de to dejlige drenge.

Men jeg er træt af puttehelved. En lille uges tid har jeg brugt mindst tre timer på at putte ham og så er han vågen en million gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi også til her :biglove

20160217_154018_zpsdbiysuht.jpg

Stort tillykke :loveshower. Sikke en gang lækkerhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske et fjollet spørgsmål. Men kan de godt vågne for tidligt hvis bleen er for fuld af tis? Astrid sover SÅ dårligt for tiden, og ender med at komme op og blive puslet og få mad længe før vi plejer, og bleen er faktisk altid helt fuld af tis :chin:

J virker ret ligeglad - gode/dårlige nætter/morgener er hvertfald ikke noget jeg kan forbinde med hvor fyldt bleen er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske hun bare er en sippet tøs :D hun sov ret hurtigt efter en tør mås og noget mad, og sover stadig. Normalt står vi altså op kl 07.30. Så jeg sidder her for mig selv med kaffe og morgen tv ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi også til her :biglove

20160217_154018_zpsdbiysuht.jpg

Tillykke, hvor skøn:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men altså! A faldt i søvn siddende på mit skød! :O Han var lidt pyller, så vi så lidt Teletubbies, og efter fem min sov han siddende. Nu ligger han i tremmesengen, og jeg er meget spændt på, hvor længe han sover. Det plejer ikke at være en succes at sove inde :rolleyes

Edit: 10 min blev det til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.