Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Nøj hvor min baby larmer i babyalarmen. Og hver gang jeg går ud og kigger til hende, så ligger hun fuldstændig stille med lukkede øjne :rolleyes

Det sker også tit her og hver gang priser jeg mig lykkelig for, at vi ikke bor på 3. sal mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det sker også tit her og hver gang priser jeg mig lykkelig for, at vi ikke bor på 3. sal mere ;)

Jeg forstår bare ikke, hvordan hun kan sige så mange lyde og så ligge bomstille, når jeg kommer. For en halv time siden skreg hun som en stukken gris, så vi tog hende ind, men idet min kæreste løftede op i liften sov hun videre. Så nu står hun på spisebordet og sover videre :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt på om Nohr er enig i mors ide om at vi skal lave hånd og fodaftryk når han vågner :goodluck

Vi skal lave rensdyr af fodaftryk og glaskugler med håndaftryk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt på om Nohr er enig i mors ide om at vi skal lave hånd og fodaftryk når han vågner :goodluck

Vi skal lave rensdyr af fodaftryk og glaskugler med håndaftryk :D

Hvilken maling bruger du? Jeg ville også gerne lave håndaftryk til julegaver, men tænker at sådan en babyhud er ret sart :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken maling bruger du? Jeg ville også gerne lave håndaftryk til julegaver, men tænker at sådan en babyhud er ret sart :unsure

Jeg er faktisk skyldig i bare at bruge noget helt almindeligt flydende maling fra søstrene grene. Jeg smører det på trykker af og vasker med det samme, jeg har gjort vand og klude klar. Jeg tror simpelthen ikke på at det kan nå at trække ind i huden, når det handler om måske 30 sekunder.

:blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk skyldig i bare at bruge noget helt almindeligt flydende maling fra søstrene grene. Jeg smører det på trykker af og vasker med det samme, jeg har gjort vand og klude klar. Jeg tror simpelthen ikke på at det kan nå at trække ind i huden, når det handler om måske 30 sekunder.

:blush

Hvis du tør, så tør jeg også ;)

Har i øvrigt også lige klippet negle på min baby. Uh dare devil :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses min baby sover meget i dag :blink

I nat sov hun 10 timer kun afbrudt af 2 gange amning. Så var hun vågen i 2 timer fra 9-11 og sov derefter over 4 timer til middag. Nu har hun været vågen 1 time og er så allerede faldet i søvn igen her på mit bryst :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg til herinde...

Hvornår er det nu lige tudedagen er?

Er simpelthen så overvældet og ved ikke om det er hormonelt, situationen, at vi er hjemme på orlov eller hvad...

Jeg tudede vist den første uge :blush

Mon ikke det er en god blanding af det hele? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg til herinde...

Hvornår er det nu lige tudedagen er?

Er simpelthen så overvældet og ved ikke om det er hormonelt, situationen, at vi er hjemme på orlov eller hvad...

3. dagen var værst herhjemme! Men jeg er stadigvæk meget mere følsom end jeg plejer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du tør, så tør jeg også ;)

Har i øvrigt også lige klippet negle på min baby. Uh dare devil :p

Jeg turde ;) og de er blevet rigtig fine :super

Jeg skal vidst også tage mig sammen med de negle. Jeg har fået revet dem, men nu er de blevet vildt skarpe i kanterne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg turde ;) og de er blevet rigtig fine :super

Jeg skal vidst også tage mig sammen med de negle. Jeg har fået revet dem, men nu er de blevet vildt skarpe i kanterne <_<

Billeder :toot

Ja nu kunne jeg altså ikke holde ud at hun skulle rive sig mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder :toot

Ja nu kunne jeg altså ikke holde ud at hun skulle rive sig mere :(

Værsågod :D

Kuglerne mangler lak og fødderne mangler at blive til rensdyr!

2gujlva.jpg

96l5hg.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super Stephi de er da blevet vildt flotte og tydelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk skyldig i bare at bruge noget helt almindeligt flydende maling fra søstrene grene. Jeg smører det på trykker af og vasker med det samme, jeg har gjort vand og klude klar. Jeg tror simpelthen ikke på at det kan nå at trække ind i huden, når det handler om måske 30 sekunder.

:blush

Hvis du laver mere end 1 vasker du så i mellem hver du laver? Eller skynder du dig at lave dem alle? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du laver mere end 1 vasker du så i mellem hver du laver? Eller skynder du dig at lave dem alle? :)

De alle. Jeg lavede 4 fodaftryk, det var af 2 omgange maling. Men alle 4 er lavet på under 1 minut :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er tilbage på neonatal :boo :boo

Hvorfor kan vi bare ikke få lov til at få tilnærmelsesvis en normal start??? :boo :boo

:kram2

Det er også unfair!

Min erfaring (fra begge børn) siger mig at der er god ro, tid og en god tryghed i at være på neo. Selvom det overhovedet ikke er det man ønsker, det er klart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke jeg kan klare dagens barnedåb på 3 timers søvn? :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har oplevet at far pludselig ikke kan putte baby? Min mand har næsten altid været bedre end mig, men nu bliver J bundhysterisk når han prøver. Tager jeg over er han ude på 5 sek nærmest. Det er dybt frustrerende -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total krea baby jeg har ;)

33ascwi.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig god nat! :yay

Det føltes ret meget som om jeg havde fået et andet barn :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en hård nat :( max 3 timer i første stræk, og så er der ellers uro for alle pengene! Siden kl 3 har jeg været oppe for at give sut eller mad hver 30.-45. minut... Shit hvor er jeg trææææt! :zzz formiddagslur er blevet max nødvendig for mor! Smut så tiger, så jeg kan få min sove-baby igen! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fede rensdyr Stephi! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en hård nat :( max 3 timer i første stræk, og så er der ellers uro for alle pengene! Siden kl 3 har jeg været oppe for at give sut eller mad hver 30.-45. minut... Shit hvor er jeg trææææt! :zzz formiddagslur er blevet max nødvendig for mor! Smut så tiger, så jeg kan få min sove-baby igen! :sm

Dumme dumme Tiger! Hvorfor skal det altid gå ud over søvnen?!

Håber at du får sovet lidt i løbet af dagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig god nat! :yay

Det føltes ret meget som om jeg havde fået et andet barn :blink

Det var go til dig Susanne! Søvn er alt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre der har oplevet at far pludselig ikke kan putte baby? Min mand har næsten altid været bedre end mig, men nu bliver J bundhysterisk når han prøver. Tager jeg over er han ude på 5 sek nærmest. Det er dybt frustrerende -_-

Her er der ingen af os der kan putte lige nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.