Posted December 10, 2015 Tak alle sammen :kiss Min fødselsdagspige nybadet og i ny kjole :wub Hvor er hun fin :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 4,5 times sammenhængende søvn :yay :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Årh hvor er hun fin Tumlepigen :kuller Tillykke til hende og tvillingerne :balloon Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Lily er 20 dage i dag :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Stort tillykke til de tre fødselsdagsbørn :hurra :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Tillykke med fødselsdagen Leonora, Mads og Tobias :hurra Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Nohr har virkelig ændret søvn/vågen mønster de sidste 2 dage, fra nærmest konstant sovende til meget vågen. Han har vildt svært ved at falde i søvn og er vågen ret længe ad gangen. Og når han er vågen er han ekstremt opmærksom, på sådan en stirrende intens måde. Det er vildt at se den kæmpe ændring. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Tillykke til alle fødselsdags børnene! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Der må være andre end mig, med en baby der sover i tremmeseng, og som helst vil have man holder en hånd eller to over dem, når de skal sove. Men at læne sig ind over, er jo en mega dårlig stilling... Hvad gør I? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Flaskemødre: Der må være nogle af jer der er skiftet sent til flaske, hvordan gjorde I? Jeg vil gerne lære CM, at tage flaske men det er bare ikke et hit. Jeg har prøvet avent og mam flasker. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Flaskemødre: Der må være nogle af jer der er skiftet sent til flaske, hvordan gjorde I? Jeg vil gerne lære CM, at tage flaske men det er bare ikke et hit. Jeg har prøvet avent og mam flasker.Nu har vi godt nok brugt flasker siden vi kom hjem, men vi bruger pigeon med smal hals + nogle billige flasker fra babysam. De kan nemlig bruge samme sutter ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 4,5 times sammenhængende søvn :yay :glad Sådan! Dejligt :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 4,5 times sammenhængende søvn :yay :glad YAAAAY :glad :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Det er hårdt at være baby med tigerspring når man falder i søvn ovenpå en 4-timers lur og 10min ved brystet :zzz Hvordan skifter man sådan én uden at vække ham? :chin: Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Det er hårdt at være baby med tigerspring når man falder i søvn ovenpå en 4-timers lur og 10min ved brystet :zzz Hvordan skifter man sådan én uden at vække ham? :chin: Aw :kuller hvor er han lækker :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Aw :kuller hvor er han lækker :) Meget :biglove især med smil i søvne :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Meget :biglove især med smil i søvne :wub Ej men hvor er han kær :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Pyyyyh... Jeg har junior (2 1/2 år) hjemme i dag med snot og hoste. Træææææt! :o Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Ej men hvor er han kær :loveshower SÅ enig :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Pyyyyh... Jeg har junior (2 1/2 år) hjemme i dag med snot og hoste. Træææææt! :o :kram2 god bedring med ham. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 :kram2 god bedring med ham. Tak :) Han er heldigvis ikke megasyg - det er bare lydt hårdt at være alene med ham og Sigrid, der er fem uger i dag :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Meget :biglove især med smil i søvne :wub Ej hvor er han skøn :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Tak :) Han er heldigvis ikke megasyg - det er bare lydt hårdt at være alene med ham og Sigrid, der er fem uger i dag :rolleyes Puha det forstår jeg godt :wacko :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Yay, så har jeg endelig hørt fra sp omkring mødregruppe :yay så hun havde ikke glemt det. Jeg har bare fået en adresse, et telefonnummer og at der er møde på tirsdag - andet ved jeg ikke! Men jeg håber det bliver godt! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2015 Yay, så har jeg endelig hørt fra sp omkring mødregruppe :yay så hun havde ikke glemt det. Jeg har bare fået en adresse, et telefonnummer og at der er møde på tirsdag - andet ved jeg ikke! Men jeg håber det bliver godt! :) Dejligt at høre :D Share this post Link to post Share on other sites