Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Ej så er det måske sådan en jeg skal have? Er bare så bange for, hvis den skulle gå op :unsure

Det gør den ikke!! Jeg elsker min og den er guld værd så man har 2 hænder fri til storebror nede i f.eks. Børnehaven, men også bare til at få ordnet lidt praktisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gør den ikke!! Jeg elsker min og den er guld værd så man har 2 hænder fri til storebror nede i f.eks. Børnehaven, men også bare til at få ordnet lidt praktisk...

Det er lige præcis det jeg vil bruge den til ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige præcis det jeg vil bruge den til ^_^

Jeg elsker min strækvikle! Sigrid har lige snorksovet hele vejen til vuggeren og igennem afhentning - hun vågnede først op, da hun skulle i autostolen (bilen holdt deroppe). Jeg har en Je porte mon bebe og jeg har lært at binde den efter Camillats video :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg vil også SÅ gerne i gang med at bruge strækvikle, og jeg har faktisk købt en, men jeg kan ikk rigtig finde ud af at bruge den :unsure Jeg synes ikk rigtig jeg kan få sat Naya ordentligt deri, og jeg er i tvivl om hvor stramt den skal bindes? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg vil også SÅ gerne i gang med at bruge strækvikle, og jeg har faktisk købt en, men jeg kan ikk rigtig finde ud af at bruge den :unsure Jeg synes ikk rigtig jeg kan få sat Naya ordentligt deri, og jeg er i tvivl om hvor stramt den skal bindes? :unsure

Strammere end du tror i hvert fald ;)

Der er mange videoer på youtube :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle lykønskningerne i går. Vi havde en fantastisk dag.

Vi ses i tumlingeforumet :balloons

Så gik det lige op for mig at jeg heller ikke hører til herinde mere :(

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej så er det måske sådan en jeg skal have? Er bare så bange for, hvis den skulle gå op :unsure

Det gør den ik! Du binder den stramt og så en dobbeltknude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg vil også SÅ gerne i gang med at bruge strækvikle, og jeg har faktisk købt en, men jeg kan ikk rigtig finde ud af at bruge den :unsure Jeg synes ikk rigtig jeg kan få sat Naya ordentligt deri, og jeg er i tvivl om hvor stramt den skal bindes? :unsure

Det skal være sådan, at du skal bruge lidt kræfter (uden at det lyder for voldsomt) på at få hende sat ned i den. Så ja, strammere end du tror!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordelen ved jpmb-viklen er, at den er så elastisk - det gør det noget lettere :)

- og de går ikke op og falder ud. Alt det lange, viklede, elastiske stof er noget tid om at komme af, selv hvis knuden skulle gå op (hvilket den alligevel ikke gør ;) ), så baby falder ikke pludselig på gulvet.

http://ergokarin.dk/vikle-en-fed-maade-baere-sit-barn/:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok at Eigil er hårdt ramt på søvnen her i den fjerde tiger - han vil kun sove i mine arme, og gør selvom han gør det så bliver det kun til lurer på max en time..

 

Glæder mig godt nok til at få søvn igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok at Eigil er hårdt ramt på søvnen her i den fjerde tiger - han vil kun sove i mine arme, og gør selvom han gør det så bliver det kun til lurer på max en time..

Glæder mig godt nok til at få søvn igen

:kram

Fjerde tiger er godt nok også styg ved os.

Ingen søvn og konstant skrigende baby fra først på aftenen til ca 22/23 tiden.

Gruer allerede for juleaften :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Fjerde tiger er godt nok også styg ved os.

Ingen søvn og konstant skrigende baby fra først på aftenen til ca 22/23 tiden.

Gruer allerede for juleaften :(

 

Ifølge appen er der "kun" 11 dage tilbage af Eigils tiger, så håber det passe - så vi går fri juleaften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh, jeg ville sådan ønske, at Adrian gad sidde i min strækvikle. Men han er simpelthen det varmeste barn nogensinde, så han begynder at brokke sig efter et par minutter, og stopper ikke, før han er kommet ud af viklen igen  -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu 8.5 timer siden jeg ammede - og det var kun lidt.(hun gad ikke mere/var ikke sulten nok) Reelt er det 11 timer siden nu.

Far har haft en alt i alt god aften med Freya - alene. For jeg har været til julefrokost på arbejdet!! :) så dejligt at komme lidt ud og se kollegaerne og så dejligt at far har haft en god oplevelse med Freya. Score siger jeg bare! :)

Nu må hun godt snart vågne lidt og spise lidt hos mig - har fået samlet lidt sammen i løbet af de sidste timer... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har lige sovet 6 timer i træk :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil er begyndt at stå op klokken fem. Eller de sidste tre dage har han gjort det.

Det er bare alt for tidligt. Og det flytter bare hele hans døgnrytme :( så det passer af helvedes til med aflevering og afhentning af Ida :(

Håber der vender tilbage til normal rytme snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig virkelig, at det er tigeren der gør at CM den sidste uges tid har ville ammes hver time den første halvdel af natten (i nat klokken 23, 0, 1, 4.30 og 6.30) og jeg skal love for sirenen starter hvis man forsøger med en sut i stedet for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med et mindre sammenbrud i går aftes - det trængte jeg vist til.

Heldigvis har i nat været meget bedre og jeg er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med et mindre sammenbrud i går aftes - det trængte jeg vist til.

Heldigvis har i nat været meget bedre og jeg er ok :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med et mindre sammenbrud i går aftes - det trængte jeg vist til.

Heldigvis har i nat været meget bedre og jeg er ok :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal du altid prutte helt vildt, lige når du falder i søvn HVER gang lille skat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal du altid prutte helt vildt, lige når du falder i søvn HVER gang lille skat?

Åh klassisk :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh klassisk :rolleyes

Mega! Og ret så irriterende <_< især om natten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor min baby larmer i babyalarmen. Og hver gang jeg går ud og kigger til hende, så ligger hun fuldstændig stille med lukkede øjne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal du altid prutte helt vildt, lige når du falder i søvn HVER gang lille skat?

:ditto :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.