Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Det håber jeg også... men er sq bange for at det er det der gør at hun sover så dårligt!

Ja det kunne jo godt betyde noget desværre. Mads sover jo som en drøm, så her betyder det intet for søvnen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det kunne jo godt betyde noget desværre. Mads sover jo som en drøm, så her betyder det intet for søvnen.

Vær glad for det :) - sys sq det er lidt hårdt med så mange opvågninger konstant... men det ved du jo ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vær glad for det :) - sys sq det er lidt hårdt med så mange opvågninger konstant... men det ved du jo ;)

Ja jeg er også lykkelig for at det kun er Tobias der er en sulten tryghedsfis om natten. Savner lidt bare at kunne stikke ham et bryst og sove videre... Men han gad jo ikke det ammepjat so flaske it is...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram Alina

Eigil virker slet ikke tigerramt idag, men dagen er jo også næsten lige starter. Der er i hvert fald lang tid til klokken 22 hvor Rasmus har fri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er også lykkelig for at det kun er Tobias der er en sulten tryghedsfis om natten. Savner lidt bare at kunne stikke ham et bryst og sove videre... Men han gad jo ikke det ammepjat so flaske it is...

Jeg er i hvert fald glad for at jeg kan ligge og amme imens jeg sover ;)

men samtidig ville jeg ænske at hun ville tage en flaske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil har fundet ud af at han har hænder idag.

De ryger i hvert fald hele tiden i munden og det plejer de ikke at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde! :) hvor er det vildt! Og dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde! :) hvor er det vildt! Og dejligt :)

Velkommen :balloons og tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde! :) hvor er det vildt! Og dejligt :)

Velkommen til :yay dejligt at se dig herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram Alina

Eigil virker slet ikke tigerramt idag, men dagen er jo også næsten lige starter. Der er i hvert fald lang tid til klokken 22 hvor Rasmus har fri

Håber dagen har været ok??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber dagen har været ok??

Den har været super god. :) tak fordi du spørger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde! :) hvor er det vildt! Og dejligt :)

Velkomeen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde! :) hvor er det vildt! Og dejligt :)

 

Velkommen til! Dejligt at se dig herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 måneder og min lille baby har fået sin første tand :loveshower og spist et helt stykke rugbrød til frokost..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for baby der trods der at have fået ved begge bryster OG en smule modermælk ikke vil sove og vræler.

Hun får også sut, men det hjælper kun en gang i mellem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for baby der trods der at have fået ved begge bryster OG en smule modermælk ikke vil sove og vræler.

Hun får også sut, men det hjælper kun en gang i mellem..

Måske hun så stadig er sulten og ikke har fået nok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske hun så stadig er sulten og ikke har fået nok?

Hun har fået bryst hver gang hun var sulten, altså hver Time.

Me MB det var lidt derfor vi gav hende lidt mme.

Så hun fik noget mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har fået bryst hver gang hun var sulten, altså hver Time.

Me MB det var lidt derfor vi gav hende lidt mme.

Så hun fik noget mere

Jeg tænker appetitspring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker appetitspring

Det kan godt være :)

Der kom ro på hende omkring kl 3 også har hun sovet til nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha en hård aften med en dybt ulykkelig baby med dårlig mave. Hun skreg og skreg hele tiden indtil hun endelig kunne komme af med noget afføring. Altid kun en lille smule af gangen og det var også pludselig helt vandet og brunt. Det var så tydeligt at det var maven den var gal med. Kan man gøre noget som helst for at hjælpe  hende med det? Vi prøvede at massere lidt og cykle med benene, men det hjalp ikke meget. Det var godt nok ikke sjovt at se hende så ulykkelig så længe  :boo

Desuden ville hun ammes konstant hele aftenen i går, det var det eneste der fik hende til at falde lidt til ro. Men jeg var lidt bange for om det bare gjorde problemerne med maven værre? Kan man godt amme en nyfødt for meget så hun får dårlig mave?

 

Heldigvis gik natten godt fra kl 02. Håber hun er lidt ovre det igen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha en hård aften med en dybt ulykkelig baby med dårlig mave. Hun skreg og skreg hele tiden indtil hun endelig kunne komme af med noget afføring. Altid kun en lille smule af gangen og det var også pludselig helt vandet og brunt. Det var så tydeligt at det var maven den var gal med. Kan man gøre noget som helst for at hjælpe hende med det? Vi prøvede at massere lidt og cykle med benene, men det hjalp ikke meget. Det var godt nok ikke sjovt at se hende så ulykkelig så længe :boo

Desuden ville hun ammes konstant hele aftenen i går, det var det eneste der fik hende til at falde lidt til ro. Men jeg var lidt bange for om det bare gjorde problemerne med maven værre? Kan man godt amme en nyfødt for meget så hun får dårlig mave?

Heldigvis gik natten godt fra kl 02. Håber hun er lidt ovre det igen!

Sukkervand.

Har jeg hørt :)

Det må man godt give selv nyfødte.

Og tog hun ved, da du ammede eller var det bare sådan noget hygge noget?

Når. Zoey har ondt i maven og hun HAR fået mad, vi har haft lagt hende på maven over en arm, masserer hendes mave og cyklet med hendes ben.

Og hun stadig er ked af det, så tilbyder vi hende sutten.

Som hun gerne tager

Så glemmer de lidt at de har ondt i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sukkervand.

Har jeg hørt :)

Det må man godt give selv nyfødte.

Og tog hun ved, da du ammede eller var det bare sådan noget hygge noget?

Når. Zoey har ondt i maven og hun HAR fået mad, vi har haft lagt hende på maven over en arm, masserer hendes mave og cyklet med hendes ben.

Og hun stadig er ked af det, så tilbyder vi hende sutten.

Som hun gerne tager

Så glemmer de lidt at de har ondt i maven.

Ja, jeg overvejede også sukkervand. Men det er vel bare som smertestillende og hjælper hende ikke af med noget.

Men hvis hun får det så skidt igen så prøver vi nok det.

Ja, hun spiste og spiste hver gang jeg ammede, det var ikke bare hygge. Det er også derfor jeg blev bange for om hun har spist for meget. Det virkede ikke til bare at være luft i maven, men nærmere lidt som noget diarré

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha en hård aften med en dybt ulykkelig baby med dårlig mave. Hun skreg og skreg hele tiden indtil hun endelig kunne komme af med noget afføring. Altid kun en lille smule af gangen og det var også pludselig helt vandet og brunt. Det var så tydeligt at det var maven den var gal med. Kan man gøre noget som helst for at hjælpe hende med det? Vi prøvede at massere lidt og cykle med benene, men det hjalp ikke meget. Det var godt nok ikke sjovt at se hende så ulykkelig så længe :boo

Desuden ville hun ammes konstant hele aftenen i går, det var det eneste der fik hende til at falde lidt til ro. Men jeg var lidt bange for om det bare gjorde problemerne med maven værre? Kan man godt amme en nyfødt for meget så hun får dårlig mave?

Heldigvis gik natten godt fra kl 02. Håber hun er lidt ovre det igen!

Hmm, jeg ved ikke lige om jeg ville tjekke med barselsafsnittet/vagtlægen (vi har den ordning hernede vi ku ringe til barsel en uge efter udskrivelse).. De helt nyes afføring er jo gerne meget efter et skema. Og det er da en væsentlig afvigelse i har oplevet :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan baby mærke og eller smage på mælken at man er syg? Jeg har feber og er bare ikke helt frisk..

Normalt vågner Freya et par gange eller tre om natten, spiser og falder så hurtigt i søvn igen... i nat ville hun slet ikke sove igen og det er også svært at få hende til at sove i dag.. derudover har hun siden i morges kun spist ordentligt en gang.. ud over det har det været et par tåre hist og her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uld-dummie dog:

Uld skal vel også vaskes inden det bruges første gang? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.