Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Fik din pige ikke sukkervand under hælprøven? I Viborg kommer de nemlig med sukkervand ligeså snart der skal stikkes. Julius var ikke et døgn da de tog blodprøver og der fik han sukkervand første gang og det smagte dejligt :D

Nej , det gjorde hun ikke.

Hun blev ammet til gengæld

Ved ikke om det med sukkervandet også er noget de gør i Herning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej , det gjorde hun ikke.

Hun blev ammet til gengæld

Ved ikke om det med sukkervandet også er noget de gør i Herning :)

Det gør de i stor stil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør de i stor stil :)

De gjorde det ikke da vores skulle have hæle prøve :)

Det var sikkert nok med amningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror desværre at C har fået kolik.

Han har grædt uafbrudt hele ugen.

Det stopper bare ikke.

Jeg kan slet ikke trøste ham på nogen måder.

Han har normal afføring. Spiser fint, altså når han ikke er overtræt, for så blir han møg hysterisk og kan ikke finde ud af det.

Jeg har givet ham allomin nogle gange for at give ham tynd mave, som en overlæge har forklaret, skulle kun forebygge kolik.

Jeg har givet ham sukkervand, som hjælper lidt, men når han så har sovet , starter det hele forfra igen :-(

Han har hele ugen vågnet og begynder at skrige helt intenst. Slet ikke så voldsomt som han plejer. Det er MAD HER OG NUUUU skrig.

Kan ikke nå ned ad trappen for at lave flaske, uden han lyder som om han får de vildere tæsk af mig.

Puha, er helt udkørt.

Søvnen er også blevet værre. Han sover sp lidt ad gangen og er så længe vågen. Alle vågne timer er lig med skrig.

Hjælp......

Skal til 5 ugers undersøgelse på onsdag, så prøver at se tiden an og håbe at det er hans forkølelse der gør ham utilpas og ikke kolik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov. Han skriger intenst, mere end normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror desværre at C har fået kolik.

Han har grædt uafbrudt hele ugen.

Det stopper bare ikke.

Jeg kan slet ikke trøste ham på nogen måder.

Han har normal afføring. Spiser fint, altså når han ikke er overtræt, for så blir han møg hysterisk og kan ikke finde ud af det.

Jeg har givet ham allomin nogle gange for at give ham tynd mave, som en overlæge har forklaret, skulle kun forebygge kolik.

Jeg har givet ham sukkervand, som hjælper lidt, men når han så har sovet , starter det hele forfra igen :-(

Han har hele ugen vågnet og begynder at skrige helt intenst. Slet ikke så voldsomt som han plejer. Det er MAD HER OG NUUUU skrig.

Kan ikke nå ned ad trappen for at lave flaske, uden han lyder som om han får de vildere tæsk af mig.

Puha, er helt udkørt.

Søvnen er også blevet værre. Han sover sp lidt ad gangen og er så længe vågen. Alle vågne timer er lig med skrig.

Hjælp......

Skal til 5 ugers undersøgelse på onsdag, så prøver at se tiden an og håbe at det er hans forkølelse der gør ham utilpas og ikke kolik

Jeg vil prøve at få ham tjekket ved kranio sakral terapeut eller en kiropraktor. Hvis der sidder noget i klemme kan det virkelig også give et uroligt barn.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil prøve at få ham tjekket ved kranio sakral terapeut eller en kiropraktor. Hvis der sidder noget i klemme kan det virkelig også give et uroligt barn.

:kram

Kan det komme ud af det blå?

For det kom bare lige pludseligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gjorde det ikke da vores skulle have hæle prøve :)

Det var sikkert nok med amningen

Hvis ikke du havde ammet, så er jeg 110% sikker på at de ville tilbyde sukkervand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke du havde ammet, så er jeg 110% sikker på at de ville tilbyde sukkervand :)

Så lærte jeg også det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil prøve at få ham tjekket ved kranio sakral terapeut eller en kiropraktor. Hvis der sidder noget i klemme kan det virkelig også give et uroligt barn.

:kram

:ditto

Vi var lige afsted igår og der viste sig han var låst/spændt 3 steder. Det starter måske med at ikke være så slemt, men jo længere man går med det, jo mere spændt bliver de og derfor det mere urolige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en god nat - ingen flagrende ben og faldt i søvn næsten lige efter flaskerne. Er spændt på om det var fordi han var max træt efter igår eller om det rent faktisk er fordi behandlingen havde eftekt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo øv der var stadig vædske på begge Mads' ører så nu er der tid til en sidste kontrol om 3 måneder og så derefter hedder det dræn. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo øv der var stadig vædske på begge Mads' ører så nu er der tid til en sidste kontrol om 3 måneder og så derefter hedder det dræn. :(

Argh øv! :kiss

Skal også ha tjekket Liff her sidst på måneden... hun havde nemlig væske på ørerne da vi var i Århus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har - hånden på hjertet - været den bedste lur-mæssigt i LANG tid. Pt er han på nr 3 - en i formiddag på halvanden time, en lille en da jeg var afsted med barnevognen på en 3 kvarter og nu har han snart sovet halvanden time igen :Yay

Åh hvor jeg håber det er kiropraktoren der skulle til. Og hvor det dog piner mig at han har haft ondt, på en måde der sku forstyrre ham sådan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk hvad gør i andre når i henter en træt dreng/pige fra dp ? Tobias er rigtig glad for at se mig. Og alt går godt i dp. Men han er SÅ krævende når vi kommer hjem. Han spiser lidt frugt og youghurt når vi kommer hjem og så leger vi. Men han blir så træt og vil ikke lege selv men heller ikke slappe af eller være hos mig...og er bar pylret og ked on off og så glad ind imellem...og en lur vil han ikke overgive sig til...suk...

Jeg kan ikk holde til at bære på ham pga graviditet og kan heller ikke sidde på gulvet længere tid ad gangen så synes det er Max hårdt :-(

Gode råd modtages gerne for fra vi er hjemme kl 15 til putte tid ved 19 cirka er altså længe med så krævende en dreng :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan baby mærke når mor er træt?

Zoey har siden vi stod op været ved bryst hver time og ikke sovet ret meget selv .

Udover den måske ene time.

Nu ligger hun, hos hendes far og hun virker til at være faldet til ro.

Jeg har ikke sovet siden kl. 9 i morges

Jeg nåede ikke at få mig en lur inden vi fik gæster.

De kørte for omkring en time siden og nu laver jeg aftens mad.

Hun virker virkelig pyller

Det positive er at det er her om dagen , hun vælger ikke at sove ret meget, men hvor er jeg træt og hvor bliver jeg helt hormonel og føler at jeg er verdens dårligste mor..

(Ej, hvor jeg virker som om jeg ikke kan andet end at brokke mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lille dreng der er så skemads klar. Han slugte nærmest skeen og græd når jeg fjernede den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk hvad gør i andre når i henter en træt dreng/pige fra dp ? Tobias er rigtig glad for at se mig. Og alt går godt i dp. Men han er SÅ krævende når vi kommer hjem. Han spiser lidt frugt og youghurt når vi kommer hjem og så leger vi. Men han blir så træt og vil ikke lege selv men heller ikke slappe af eller være hos mig...og er bar pylret og ked on off og så glad ind imellem...og en lur vil han ikke overgive sig til...suk...

Jeg kan ikk holde til at bære på ham pga graviditet og kan heller ikke sidde på gulvet længere tid ad gangen så synes det er Max hårdt :-(

Gode råd modtages gerne for fra vi er hjemme kl 15 til putte tid ved 19 cirka er altså længe med så krævende en dreng :-/

Vi putter i stol med bog, ser lidt tegnefilm, leger, giver lidt mad og vand, nussekludde og sut, forsøger at putte igen og igen. Det er først nu her efter en måned hun ikke er helt bombet og bliver max pyller. De første par uger sov hun allerede kl 18! Nu sover hun først ved en 20 tiden igen, selvom hun ikke får lur mellem 14-20 længere.

Det er max hårdt. Men vi blev ved med de småting der plejer at gøre glad. Og leg selv sker heller ikke her. Hun har jo savnet os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haves: et styks pylret tigerramt Eigil, der nægter at sove både dag og nat.

Søges: den Eigil som plejer at sove om natten og om dagen.

Mor her er træt med træt på, og alene med børnene hele dagen idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha tidligt op idag og fri fra dp. Er spændt på hvordan dagen bliver med Tobias. Er selv det meste af tiden da farmand arbejder og kommer hjem og skal sove. Bum bum håber han er i godt humør !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille J er allerede 2 mdr idag :o tiden flyver :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haves: et styks pylret tigerramt Eigil, der nægter at sove både dag og nat.

Søges: den Eigil som plejer at sove om natten og om dagen.

Mor her er træt med træt på, og alene med børnene hele dagen idag

Gives: et :kram

Tiger sucks - og da endnu mere når man er alene med dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh øv! :kiss

Skal også ha tjekket Liff her sidst på måneden... hun havde nemlig væske på ørerne da vi var i Århus.

Ja øv. Krydser fingre for at Liffs ører er ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja øv. Krydser fingre for at Liffs ører er ok!

Det håber jeg også... men er sq bange for at det er det der gør at hun sover så dårligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.