Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Er det kun mig der har sur baby, der synes det er alt for fugtigt og varmt og helst vil være nøgen?

Hmm, Alfred virker ikke generet af varmen, og det har han faktisk ikke gjort nogen af de varme dage. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, Alfred virker ikke generet af varmen, og det har han faktisk ikke gjort nogen af de varme dage. :chin:

Christ, der er max gået 1,5 time mellem amninger, han er et surt løg undtagen når han er nøgen og sover af H til. Kun korte powernaps <_< Men det er også 27 grader her og virkelig fugtigt. De varme, ikke fugtige dage har været helt ok, men idag har været storslem :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christ, der er max gået 1,5 time mellem amninger, han er et surt løg undtagen når han er nøgen og sover af H til. Kun korte powernaps <_< Men det er også 27 grader her og virkelig fugtigt. De varme, ikke fugtige dage har været helt ok, men idag har været storslem :zzz

Årh, stakkels lille A og stakkels hans mor :kiss

Det er også absurd fugtigt i vejret i dag! Kom nu bare med noget torden, og få det ud af systemet :klap

Vi er jo vant til powernaps om dagen, men nu har A taget en lur på foreløbig 1 time og 15. Om det skyldes varmen eller babysvømning vides ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er første uge i dp overstået.

Det er gået så fint, og dp mor sender løbende billeder til mig, så jeg kan følge med :yay

Hun sagde idag, at han klarer det så flot, og at vi skal være stolte af ham :kuller

Jaja, det siger hun sikkert til alle, men jeg havde brug for at høre det, så pyt.

Det her billede har jeg fået idag :)

post-8056-0-52938100-1438956475_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er første uge i dp overstået.

Det er gået så fint, og dp mor sender løbende billeder til mig, så jeg kan følge med :yay

Hun sagde idag, at han klarer det så flot, og at vi skal være stolte af ham :kuller

Jaja, det siger hun sikkert til alle, men jeg havde brug for at høre det, så pyt.

Det her billede har jeg fået idag :)

Dejligt at det går godt! Og sikke et skønt billede :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig der har sur baby, der synes det er alt for fugtigt og varmt og helst vil være nøgen?

Nej :kram2 Og søvn behøver man jo heller ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det går godt! Og sikke et skønt billede :biglove

Ja, det er bare et fantastisk billede :)

Det hjælper på mit dårlige humør, at han har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det fedt, søde! :yay Jeg er spændt på at høre om det :)

Hej søde :)

 

Jamen det gik så fint igår, det er en rigtig sød dagpleje mor, på 29 år, med en pige på 5 og en pige F på knap 1 år (hun er 2½ måned ældre end M), og F skal passes sammen med M. Pt. er M den første der starter hos hende, udover hendes egen F og så kommer der 2 andre børn til i løbet af efteråret :)

 

Hun er uddannet SOSU og det var et lækkert hus hvor det var tydeligt at børnene var i fokus. Hun virkede sød og kemien var god. Og da M og F så hinanden blev de bare så begejstret de begge hvinede og klappede også delte de ellers legetøj :wub

 

Vi skal op igen på mandag og besøge hende.

 

Hun er desværre sygemeldt (inden hun er startet), pga. 2 forstuvede ankler, så det er usikkert om hun er klar til opstart ved vores behovs dato, men vi har alligevel takket ja, eftersom jeg ikke har et job endnu, og har 4 ugers ferie til gode så går det nok :)

 

Nu er jeg bare så glad for at vi har en plads, at det er tæt på, og at der er en jævnaldrende pige hun kan lege med.

 

Min eneste bekymring er om der vil blive gjort forskel på F og M, når nu det er Fs mor der passer dem :unsure  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herinde :yay

Det lyder som en dejlig og rolig opstart på livet med ny, lille bebs :loveshower

Tak :)

Havde besøg af sundhedsplejersken i dag, der bare bekræftede mig i mit indtryk af den gode start. Tøsen har allerede taget knap 100g på, og de forventer jo bare at hun efter 10 dage har fødselsvægten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må jo heller hoppe herind, selvom det virker helt underligt at have en baby igen :kuller

Det har bare været en helt anden oplevelse at blive mor for anden gang, denne gang er der en helt anden ro og overskud. Hvor jeg husker den første tid med C.E. som kaotisk og fyldt med gråd fra både mor og datter, så har de første dage herhjemme med C.M. bare været afslappende, ja jeg er træt og lunten er lidt kortere, men at kunne tage sige selv i at "kede" sig, er rigtig dejligt.

Nu skal jeg bare have min krop igen, jeg ved det tager noget tid at komme sig over kejsersnittet, men smerterne har været endnu mindre denne gang (jeg syntes ikke engang de var særlig slemme første gang) og det hjælper nok også på overskuddet. Jeg skal dog passe på med ikke at presse kroppen for hårdt, da det jo er en stor operation, jeg har været igennem. Jeg kæmper til min store irritation stadig med vand i kroppen, så jeg laver nogle øvelser, i håbet om det snart forsvinder.

Jeg havde frygtet amningen, da kejsersnittet og den skiftende vejledning på sygehuset, med C.E. gjorde at det var drøn hårdt at få amningen til at køre. Denne gang har det bare kørt fra starten, men jeg var også meget tydelig på sygehuset omkring mine ønsker, det har gjort at vi kun måtte supplere op den første nat og at mælken allerede er løbet godt til.

Tillykke og velkommen herind igen! :)

fedt med overskud og amning der kører!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff har været vågen fra kl. 16-21! - det er vist første gang det er sket!

de sidste to aftener har det bare været en kamp at putte i den her hede! (til gengæld har hun sovet ret godt om natten! :yay )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde :)

Jamen det gik så fint igår, det er en rigtig sød dagpleje mor, på 29 år, med en pige på 5 og en pige F på knap 1 år (hun er 2½ måned ældre end M), og F skal passes sammen med M. Pt. er M den første der starter hos hende, udover hendes egen F og så kommer der 2 andre børn til i løbet af efteråret :)

Hun er uddannet SOSU og det var et lækkert hus hvor det var tydeligt at børnene var i fokus. Hun virkede sød og kemien var god. Og da M og F så hinanden blev de bare så begejstret de begge hvinede og klappede også delte de ellers legetøj :wub

Vi skal op igen på mandag og besøge hende.

Hun er desværre sygemeldt (inden hun er startet), pga. 2 forstuvede ankler, så det er usikkert om hun er klar til opstart ved vores behovs dato, men vi har alligevel takket ja, eftersom jeg ikke har et job endnu, og har 4 ugers ferie til gode så går det nok :)

Nu er jeg bare så glad for at vi har en plads, at det er tæt på, og at der er en jævnaldrende pige hun kan lege med.

Min eneste bekymring er om der vil blive gjort forskel på F og M, når nu det er Fs mor der passer dem :unsure

Hvor lyder det godt :yay

Jeg tænker, at hvis der bliver gjort forskel, vil det sikkert være til Mies fordel. Sådan er det jo tit. Sagde håndboldtrænerens datter, som ALDRIG fik fortjent ros ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik så sov dog for satann da :prik

Har en meget vågen Mads der ligger og griner og fortæller historier.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik så sov dog for satann da :prik

Har en meget vågen Mads der ligger og griner og fortæller historier.....

:kram Jeg har også en munter lille fyr, det har været sådan hele igen, 1-2 timer vågen hver nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Jeg har også en munter lille fyr, det har været sådan hele igen, 1-2 timer vågen hver nat.

:kram

Hvad bilder de sig ind vores små mænd :prik

Ved de ikke at deres mødre har brug for søvn :zzz :sm :p

Jeg håber at i får en god dag alligevel! :kiss

Nu ligger Mads og snuer sammen med Jacob mens jeg er stået op med Tobias der er totalt i hopla og en meget vågen Simon :o (gabende smiley)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig har vi haft en nat hvor jeg kun måtte ind og sidde ved Tobias i aftes et kvarters tid inden jeg gik i seng. Fra 22 til 6 har jeg ikke engang måtte give sut eller endt med at tage ham ind til mig. Jubii sådan en nat har vi ikke haft længe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og kram til jer andre med vågne babyer om natten....det er så træls når de små ikke sover godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig der har sur baby, der synes det er alt for fugtigt og varmt og helst vil være nøgen?

Min baby er overhovedet heller ikke fan :( Han sov måske 3,5 timer i alt om dagen i går, hvor han på dage med alm temperaturer sover 3 timer ved én af lurerne. Jeg ammer konstant og han er mega fedtet og klistret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imponeret over Laura der selv ka kravle op og sætte sig på ungernes lille rutsjebane samt kravle modsat vej op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hvad bilder de sig ind vores små mænd :prik

Ved de ikke at deres mødre har brug for søvn :zzz :sm :p

Jeg håber at i får en god dag alligevel! :kiss

Nu ligger Mads og snuer sammen med Jacob mens jeg er stået op med Tobias der er totalt i hopla og en meget vågen Simon :o (gabende smiley)

:kiss Jeg begriber det heller ikke, jeg er ved at være noget træt <_<

Og udsigten til en måske middagslur er lig nul - jeg må gå i seng med børnene i aften , vi er alligevel alene hjemme :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til jer med vågne babyer i nat :kram

Jeg synes ikke jeg har sovet noget særligt i nat... selvom jeg nok alligevel har! Liff var vågen på et tidspunkt i nat og kunne ikke finde ro i dobbeltsengen, så jeg måtte ind i ammestolen, hvor vi begge faldt i søvn (igen igen igen! - av nakke!) Vågnede kl. 4.xx og gik i seng... og så vågnede Luna kl. 6.20 :Zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay har kun været oppe en gang i nat med Malou :) men hvorfor er det så lige at jeg stadig er træt? :zzz 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er overhovedet heller ikke fan :( Han sov måske 3,5 timer i alt om dagen i går, hvor han på dage med alm temperaturer sover 3 timer ved én af lurerne. Jeg ammer konstant og han er mega fedtet og klistret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.