Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Min baby er overhovedet heller ikke fan :( Han sov måske 3,5 timer i alt om dagen i går, hvor han på dage med alm temperaturer sover 3 timer ved én af lurerne. Jeg ammer konstant og han er mega fedtet og klistret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har for første gang puttet A med en tyngdepose på maven. Jeg er meget spændt på, om det giver ham længere lure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har for første gang puttet A med en tyngdepose på maven. Jeg er meget spændt på, om det giver ham længere lure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for noget?

Det er faktisk en varmepude med speltkerner, jeg har lagt på hans mave. Det hjælper for nogen til at føle tryghed i barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk en varmepude med speltkerner, jeg har lagt på hans mave. Det hjælper for nogen til at føle tryghed i barnevognen :)

Ah, det er smart. Er spændt på, om det virker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah, det er smart. Er spændt på, om det virker :)

Også mig! ;) Han snuppede en lille powernap på 20 min, men sover igen nu, og har indtil videre været en lur på 35 min. Det SKAL bare virke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig! ;) Han snuppede en lille powernap på 20 min, men sover igen nu, og har indtil videre været en lur på 35 min. Det SKAL bare virke :unsure

Krydser alt der kan krydses og håber det lykkes :kiss :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig! ;) Han snuppede en lille powernap på 20 min, men sover igen nu, og har indtil videre været en lur på 35 min. Det SKAL bare virke :unsure

Jeg krydser fingre.

Mon vi skulle prøve sådan en?

Han er lige vågnet efter en times middagslur.

Larmende naboer og smækkende bildøre hjælper heller ikke :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt der kan krydses og håber det lykkes :kiss :goodluck

Tak, søde :kiss

So far er jeg ikke imponeret. :( Han vågner lidt op og sover så videre, når han bliver vugget, men dyb søvn bliver det ikke til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre.

Mon vi skulle prøve sådan en?

Han er lige vågnet efter en times middagslur.

Larmende naboer og smækkende bildøre hjælper heller ikke :klap

Tak :kram2

En times middagslur lyder som en drøm ;) A bliver heldigvis ikke vækket af larm, men han sover bare dårligt! Det er sgu anstrengende.

Jeg tænker, du skal prøve det. Man kan købe sådan en smart en til det, har jeg set på Facebook. Jeg bliver bare lidt nærig, når jeg ikke aner, om det hjælper.

Jeg overvejer faktisk at hyre en søvncoach, for når min mand starter arbejde 1/9, ved jeg ikke, hvordan jeg skal klare det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

En times middagslur lyder som en drøm ;) A bliver heldigvis ikke vækket af larm, men han sover bare dårligt! Det er sgu anstrengende.

Jeg tænker, du skal prøve det. Man kan købe sådan en smart en til det, har jeg set på Facebook. Jeg bliver bare lidt nærig, når jeg ikke aner, om det hjælper.

Jeg overvejer faktisk at hyre en søvncoach, for når min mand starter arbejde 1/9, ved jeg ikke, hvordan jeg skal klare det.

Ja, det må være vildt hårdt :kram

Jeg tror da bestemt, det kunne være en idé med en søvn coach.

Om ikke andet så for at få nogle andre rutiner, som måske kan rykke lidt på søvnen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og tillykke. Ja det er ubeskriveligt den kærlighed man hurtigt kommer til at føle og den vokser bare med tiden.

Dejligt amning og det hele kører så skal besøg af sp nok gå godt i morgen :-)

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind :yay Det lyder skønt for jer :wub

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er simpelthen en bølle. Hun kan altså ikke kravle, men rundt det kommer hun. Idag fik hun på ninja vis sig over og fat i det ene stik der sidder i en stikkontakt ved gulv højde - hiver stikket ud og skal til at tage det i munden - det når jeg dog lige at stoppe.

For Søren altså hun har lige øje for at få fingrene i alle de ting hun ikke skal. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er ved at putte Storm uden aften amning for første gang.

Jeg ammer stadig morgen og aften, men de sidste par dage har det mest virket som hygge for ham og ikke decideret spisning, så måske tiden er inde til at stoppe..

Det gør mig lidt trist, for det er en æra, der slutter, og endnu et bevis på, at min dreng bliver større og større :boo

Han bliver allerede 10 mdr imorgen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er ved at putte Storm uden aften amning for første gang.

Jeg ammer stadig morgen og aften, men de sidste par dage har det mest virket som hygge for ham og ikke decideret spisning, så måske tiden er inde til at stoppe..

Det gør mig lidt trist, for det er en æra, der slutter, og endnu et bevis på, at min dreng bliver større og større :boo

Han bliver allerede 10 mdr imorgen :kuller

Først og fremmest :kram for at amningen lakker mod enden, det er vemodigt.

Store dreng altså - tillykke med de 10 måneder imorgen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest :kram for at amningen lakker mod enden, det er vemodigt.

Store dreng altså - tillykke med de 10 måneder imorgen :loveshower

Tak for begge dele :D

Ja, det er faktisk ret vemodigt, men på den anden side giver det nogle muligheder for pasning og for nogle fri aftner for mit vedkommende, og det er tiltrængt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille baby, der bare bliver så hurtigt stor - 6 måneder i morgen, men har overhovedet ikke styr på hvordan man spiser andet end modermælk :) må nok hellere ringe til SP for at få råd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for begge dele :D

Ja, det er faktisk ret vemodigt, men på den anden side giver det nogle muligheder for pasning og for nogle fri aftner for mit vedkommende, og det er tiltrængt.

Se det kan jeg godt forstå. Jeg kunne slet ikke forstille mig at skulle have ammet de sidste 4 måneder og yderligere 2 endnu. Tror jeg var blevet bims. Omend jeg også savner det rigtig rigtig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det med sygdom og vaccine?

Julius snotter og hoster og skal have 5 mdr vaccine i morgen. Er det ik no go så..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det med sygdom og vaccine?

Julius snotter og hoster og skal have 5 mdr vaccine i morgen. Er det ik no go så..??

Det er kun ved feber vaccinen udskydes ikke ved alm forkølelse.

God bedring med ham :kram2 (Julius kan da ikke allerede være 5 måneder :O )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se det kan jeg godt forstå. Jeg kunne slet ikke forstille mig at skulle have ammet de sidste 4 måneder og yderligere 2 endnu. Tror jeg var blevet bims. Omend jeg også savner det rigtig rigtig meget.

Ja, det er også hyggen og nærheden, jeg er bange for at miste.

Men der er ikke andet for end at prøve og se.

Nu er han puttet til ro, og så må vi se, hvor længe han sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det med sygdom og vaccine?

Julius snotter og hoster og skal have 5 mdr vaccine i morgen. Er det ik no go så..??

Min læge siger at de skal være friske. God bedring med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.