Guest

Vidste du, at du var gravid?

37 indlæg i dette emne

Halløjsa...

Jeg har undret mig over noget, så nu spørger jeg her.

Da du blev gravid, vidste du det så før du tog testen? Altså havde du bare sådan en "sikker-følelse" i kroppen...? Eller hvordan vidste du det?

Min mor var nemlig ikke et øjeblik i tvivl da hun var gravid med mig, så jeg tænkte om det var "normal procedure" :D

Taaaak for svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overhovedet ikke, var ret overrasket over to streger alle gange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ene gang jeg blev gravid der opdagede jeg det først da jeg tog testen :-) Men jeg var ung og dum - og som du nok kan regne ud så fik jeg en abort dengang ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her anden gang havde jeg det lidt på fornemmelsen, fordi jeg havde haft kvalme læææænge.! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været gravid 2 gange og har været stensikker 1-1½ uge før jeg testede positiv begge gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. gang vidste jeg det ikke, jeg havde liiiiiidt en fornemmelse, men jeg var ikke sikker.

2. gang vidste jeg det godt. Jeg tog mig selv i at gå og nusse min mave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første gang (endte i bio) der var jeg ikke i tvivl, havde haft ømme bryster osv dagene op til formodet mens dag.

Den anden gang (er der endnu) var jeg heller ikke et sekundt i tvivl. Samme symptomer som første gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg anede ikke om jeg var købt eller solgt, før jeg så to streger på testen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste det ikke :) manden havde et par gange spurgt om ikke mine bryster var blevet større og mere faste, hvilket jeg afviste blankt :P mente det var ønsketænkning, og desuden var test negativ..

Nogle dage senere måtte jeg dog indrømme at de også føltes mere faste/større.. da jeg tog en ny test var den da også svagt positiv, og resultatet skulle gerne komme til verden om +/- 9 uger :D :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste det ikke :) manden havde et par gange spurgt om ikke mine bryster var blevet større og mere faste, hvilket jeg afviste blankt :P mente det var ønsketænkning, og desuden var test negativ..

Nogle dage senere måtte jeg dog indrømme at de også føltes mere faste/større.. da jeg tog en ny test var den da også svagt positiv, og resultatet skulle gerne komme til verden om +/- 9 uger :D :wub

Hvornår tog du den negative test og hvor lang tid til den positive?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik 10 dage over tid før jeg testede positiv, selvom det var frustrerende, havde jeg en indre ro der sagde mig, at den var der og at de to streger nok skulle komme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik 10 dage over tid før jeg testede positiv, selvom det var frustrerende, havde jeg en indre ro der sagde mig, at den var der og at de to streger nok skulle komme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår tog du den negative test og hvor lang tid til den positive?

Den tog jeg da jeg var 4+1 (efter sidste mens første dag) og den positive var så på 5+0 .. blev så rykket til nf, så det har i virkeligheden været 3+3 og 4+2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen ide. Da jeg havde en bio testede jeg faktisk for ÆL, men tog samtidig en GT, da min cyklus var ikke-eksisterende. Og var meget overrasket da der kom to streger på GT'en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ingen anelse. Den eneste grund til at jeg tog en test, var fordi jeg gik en dag længere over mens-tid end jeg havde prøvet før. Den var positiv inden for 30 sekunder. Jeg blev meget overrrasket. Vi prøvede ikke aktivt at blive gravide, men beskyttede os heller ikke....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang var jeg ikke i tvivl om at den var der. Jeg havde en meget stabil cyklus den gang og jeg havde det på fornemmelsen.

Her anden gang havde jeg ingen ide, især fordi jeg havde haft andre cyklusser hvor jeg var sikker på den var der og det ca den så ikke. Jeg havde meget ureglmæssig cyklus og vidate det ikke før jeg så de 2 streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjaeh. På sin vis havde jeg en fornemmelse begge gange, men det har jeg også haft i de cykli, hvor jeg ikke var gravid :lolhit

Altså første gang testede jeg først, da jeg var en uge over tid, men jeg følte bare SLET ikke at mens var på vej, og var holdt op med at tage bind på...

Anden gang testede jeg allerede fra 3+1 (positiv ved 3+2), så der var jeg "naturligvis" lidt mere i tvivl, og jeg BLEV overrasket, da jeg skimtede den første svage svage streg. Men omvendt, så troede jeg inderst inde på den, selvom jeg prøvede at huske mig selv på, at det kunne have været en bio, når det var så tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope, det kom som en total overraskelse. Spunken er undfanget i en "fri-måned", så testede ikke for ÆL, talte dage eller noget som helst. Og havde ingen symptomer overhovedet, så stregerne kom som total overraskelse.

 

Er først for 3 dage siden begyndt at være meget tørstig, tissetrængende og lidt ømme bryster, men ellers ingen andre symptomer endnu (det er dog også stadig tidligt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste det. Og var sådan set ikke i tvivl. Har aldrig sprunget mens over eller haft en forsinket. Testen viste dog ikke noget særligt synligt - kæresten erklærede den negativ, men jeg tænkte faktisk at jeg vidste bedre (kæresten troede så, at begge streger skulle være lige tydelige xD). Har faktisk skrevet mine tanker ned omkring det den dag. :) blev dog alligevel ret chokeret, da jeg stod med en sikker positiv test. Hold da op et sus i maven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter æl troede jeg ikke på det da min temperatur faldt. Omkring 3+4/5 var jeg ikke i tvivl og testede også først 4+3 for var ikke i tvivl så ingen hastværk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hold da op - der er i hvert fald ikke noget "fast" svar! :D spændende.

Min mand mener helt bestemt at jeg er gravid. Det er han bare overbevist om. Men jeg har absolut ingen anelse! Jeg er heldigvis ikke så stresset over det, så jeg tester bare hvis jeg går over tid (jeg kender ikke min cyklus, så det er lidt svært at vide om jeg faktisk går over tid!) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste det. 8 dage før positiv test sagde jeg til min mand, at det var sidste chance, hvis vi skulle drikke os fulde, og 4 dage før positiv test var jeg ikke i tvivl, da jeg mærkede det satte sig fast, mens vi var ude at spise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hold da op - der er i hvert fald ikke noget "fast" svar! :D spændende.

Min mand mener helt bestemt at jeg er gravid. Det er han bare overbevist om. Men jeg har absolut ingen anelse! Jeg er heldigvis ikke så stresset over det, så jeg tester bare hvis jeg går over tid (jeg kender ikke min cyklus, så det er lidt svært at vide om jeg faktisk går over tid!) :)

Min mand blev også ved med at sige, at jeg var gravid. Og det var længe før jeg testede positivt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg ventede min datter ja der vidste jeg det.
Denne gang nope, for var i 6 uge før jeg fandt ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen af gangene har jeg troet at jeg var gravid før test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER