MaleneB

Andre der er tørstige?

7 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Jeg har ikke før været så aktiv herinde, men har dog fulgt med på sidelinjen i noget tid...

Men nu har jeg et spørgsmål....

Jeg synes jeg er blevet meget tørstig her på det sidste. Normalt når jeg vil slukke tørsten kan jeg nøjes med en slurk vand evt en stor slurk, men nu synes jeg først og fremmest der skal mere til og jeg bliver hurtigt tørstig igen... Jeg bliver også helt tør i munden efter blot en samtale på mindre end 10 minutter og må have vand igen...

Er der andre der oplever noget lignende? Er det normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle sammen.

Jeg har ikke før været så aktiv herinde, men har dog fulgt med på sidelinjen i noget tid...

Men nu har jeg et spørgsmål....

Jeg synes jeg er blevet meget tørstig her på det sidste. Normalt når jeg vil slukke tørsten kan jeg nøjes med en slurk vand evt en stor slurk, men nu synes jeg først og fremmest der skal mere til og jeg bliver hurtigt tørstig igen... Jeg bliver også helt tør i munden efter blot en samtale på mindre end 10 minutter og må have vand igen...

Er der andre der oplever noget lignende? Er det normalt?

Det gør jeg! I den grad. Flere gange om natten også. Og det første om morgenen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker generelt meget vand, men har simpelthen også været så tørstig det sidste stykke tid. Den anden dag drak jeg 2 liter vand fra jeg begyndte at lave aftensmad og til vi havde spist... Og sku så tisse tre gange om natten selvfølgelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at høre jeg ikke er den eneste.. Og at jeg ikke er helt skør... ;-) synes det er et mærkeligt symptom, eller hvad man skal kalde det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at høre jeg ikke er den eneste.. Og at jeg ikke er helt skør... ;-) synes det er et mærkeligt symptom, eller hvad man skal kalde det....

Da jeg var gravid drak jeg nemt 3 liter vand om dagen - og om sommeren, der var varm, mere. Jeg var virkelig tørstig til det, og hvis jeg ikke fik mit vand, havde jeg hovedpine og ubehag om aftenen.

 

Det er gået over igen - nu er det mere sådan - hvor fanden er min kaffe?!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme her!! Lidt irritererende når man bare skal tisse 100 gange hver dag så.... Og mange gange hver nat :rolleyes

Men det er altså svært at lade være med at drikke når man er tørstig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger tak for spørgsmålet. Jeg har det på samme måde. Drikker 2-3 l vand dagligt, hvis jeg ikke gør føler jeg mig fuldstændig dehydreret. Selvom jeg drikker så meget, vågner jeg om morgenen og er mega tørstig.

Dejligt at høre at det er "normalt" :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER