Måskeseptember2015

Håber på et lille jule mirakel :-)

39 indlæg i dette emne

Måske er vi heldige? Vil være 3+5 i dag.

Det er svært at se på billedet, men den kom indenfor tid og er tydeligere i virkeligheden.

 

2chb5n4.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske er vi heldige? Vil være 3+5 i dag.

Det er svært at se på billedet, men den kom indenfor tid og er tydeligere i virkeligheden.

2chb5n4.jpg

Jeg kan desværre ikke se noget,billedet et meget småt... men udfra din beskrivelse virker den god nok. Men har selv testet mange gange før forventet mens, fået positiv og derefter mens. Så jeg ville tage endnu en efter mens er blevet væk. Krydser fingre for du har gevinst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er også meget svær at se på det billed, ville gerne have et kamera på mobilen der var lidt bedre til at tage nærbilleder :) Har testet igen i dag (3+6/4+0), den ekstra streg kom med det samme og der er fin farve i, selvom det ikke ser helt sådan ud på mit billed :) 

 

2070ow8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det nye billede kan jeg se den på - så tror da lige at et tillykke er på sin plads :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, nu kan jeg rigtig godt se den!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Nu håber jeg bare spiren bliver siddende, har desværre dårlige erfaringer med BIO/SA, så da jeg skal til lægen i et andet ærinde på torsdag, så tror jeg, jeg spørger om en blodprøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg også se den :) Krydser fingre for at det ender med en lille baby i september :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram Ved desværre lige nøjagtig hvordan du har det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aw :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :-( Hvordan står det til nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en lille klat lyserød slim og der har ikke været noget siden, men jeg har nogen underlige menssmerter, så tror desværre ikke det ender godt :( Skal til læge i morgen pga. en anden aftale, så der får jeg ham til at tage en blodprøve og så kan jeg måske få taget en mere på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en lille klat lyserød slim og der har ikke været noget siden, men jeg har nogen underlige menssmerter, så tror desværre ikke det ender godt :( Skal til læge i morgen pga. en anden aftale, så der får jeg ham til at tage en blodprøve og så kan jeg måske få taget en mere på mandag.

Giv lige en update efter lægen ikk. Jeg håber det ender med en lille baby. Jeg blødte selv en lille menses og var alligevel gravid viste blodprøven sig. Har været i behandling derfor fik jeg taget en. Såååå vi krydser også fingre for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal nok fortælle når jeg har været ved lære :) I dag så min test lidt tydeligere ud, puha forventningerne og håbet ryger lige i vejret. 10q99wk.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået taget blodprøve i dag og skal til lægen igen på mandag. Så der bliver lige nogen dages limbo. Har ikke blødt i dag, så det er rart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den nederste test ser da ret flot ud :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for dig! Alt det bedste herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre og håber på det bedste :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået taget blodprøve i dag og skal til lægen igen på mandag. Så der bliver lige nogen dages limbo. Har ikke blødt i dag, så det er rart!

Fik du svar på prøven i dag også? Din test ser stadig godt ud. Jeg blødte selv en en hel af flere omgange og er stadig gravid. Så kan lade sig gøre. Godt du ikke har haft mere blod!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået svar på blodprøven endnu, den får jeg først i morgen. Om det bliver når jeg kommer derned eller på mail, det må vi se i morgen :)

Jeg har taget en test i dag :)24v8mjs.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da flot positiv og den udvikler sig, så jeg siger tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger også tillykke. Det er jo en fin test du har lavet der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot udvikling. Stort tillykke!!! Du får et godt svar fra lægen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg svar fra lægen og fik taget en ny blodprøve. Puha, jeg har godt nok været meget nervøs, men første prøve sagde 394 ved 4+2, så det er bare skønt :)

Hvis prøven i morgen er fin, så offentliggør jeg, hvem jeg er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER