faf

cd46 - tålmodighed er en dyd....

38 indlæg i dette emne

Hej alle sammen. nu har jeg læst med siden jeg smed p-pillerne 1/10, efter 8 års brug. men lige kort om mig selv.

Jeg er 22 år og læser til sygeplejerske.vil fortsat gerne være anonym, da det kun er min søster og et par veninder som kender til pb.min kæreste på 25 år, er også enig med at vi skal holde det hemmeligt. vi har været sammen i snart 5 år. og besluttede at vi gerne ville starte op på PB. Men min cyklus har efterfølgende drillet en del, det vil sige, første rigtige cyklus kom CD56 og nummer 2 lader stadig vente på sig, er pt. på CD32, med negativ GT.

min læge opfordrede mig i sidste måned til at komme forbi til en snak i start januar. ved ikk hvad dette indebære, har i andre oplevet dette?

super godt nytår til jer alle, og lad 2015 blive året hvor mange af os, kommer til at stå med de famøse ||

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :-)

 

Jeg står lidt i samme båd som dig, udover at min læge ikke har lyst til at se mig :-)

Jeg er spændt på hvad lægen så siger til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :-)

 

Jeg står lidt i samme båd som dig, udover at min læge ikke har lyst til at se mig :-)

Jeg er spændt på hvad lægen så siger til dig :kram

Jeg er også selv utrolig spændt. det kom sig egentlig af, at hun troede at jeg var gravid, Der i min første cyklus. og efterfølgende da jeg spurgte ind til vitamin og mineral tilskud, sagde hun at alt var fint men hun gerne vil se mig til en snak. spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Det lyder spændene med den snak. Babydust til os alle, så 2015 bliver året, hvor rigtig mange får 2 skønne streger... Også til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til!