faf

cd46 - tålmodighed er en dyd....

38 indlæg i dette emne

Hej alle sammen. nu har jeg læst med siden jeg smed p-pillerne 1/10, efter 8 års brug. men lige kort om mig selv.

Jeg er 22 år og læser til sygeplejerske.vil fortsat gerne være anonym, da det kun er min søster og et par veninder som kender til pb.min kæreste på 25 år, er også enig med at vi skal holde det hemmeligt. vi har været sammen i snart 5 år. og besluttede at vi gerne ville starte op på PB. Men min cyklus har efterfølgende drillet en del, det vil sige, første rigtige cyklus kom CD56 og nummer 2 lader stadig vente på sig, er pt. på CD32, med negativ GT.

min læge opfordrede mig i sidste måned til at komme forbi til en snak i start januar. ved ikk hvad dette indebære, har i andre oplevet dette?

super godt nytår til jer alle, og lad 2015 blive året hvor mange af os, kommer til at stå med de famøse ||

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :-)

 

Jeg står lidt i samme båd som dig, udover at min læge ikke har lyst til at se mig :-)

Jeg er spændt på hvad lægen så siger til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :-)

 

Jeg står lidt i samme båd som dig, udover at min læge ikke har lyst til at se mig :-)

Jeg er spændt på hvad lægen så siger til dig :kram

Jeg er også selv utrolig spændt. det kom sig egentlig af, at hun troede at jeg var gravid, Der i min første cyklus. og efterfølgende da jeg spurgte ind til vitamin og mineral tilskud, sagde hun at alt var fint men hun gerne vil se mig til en snak. spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Det lyder spændene med den snak. Babydust til os alle, så 2015 bliver året, hvor rigtig mange får 2 skønne streger... Også til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til!

Har du overvejet at tage din temperatur hver dag? På den måde kan du se når din æl har været der, og du ved derfor hvornår du kan forvente mens/burde kunne teste positivt.

Jeg har selv haft meget uregelmæssige cyklusser (16-56 dage) og jeg har lært meget om min krop ved at måle temp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til!

Har du overvejet at tage din temperatur hver dag? På den måde kan du se når din æl har været der, og du ved derfor hvornår du kan forvente mens/burde kunne teste positivt.

Jeg har selv haft meget uregelmæssige cyklusser (16-56 dage) og jeg har lært meget om min krop ved at måle temp.

nej, eller jo har tænkt tanken, men ved bare at det vil stresse mig at skulle holde øje med alle de ting, og ved at jeg så nok vil sætte for høje forventninger til, Hvornår det sker, fordi jeg så ved vi vil sexe på æl.

vi har sagt at vi tager det som det kommer, nok har det alligevel resulteret i at jeg har lyst oftere, for at være på det sikre siden. og generelt er jeg dårlig til at huske noget jeg skal gøre på samme tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej, eller jo har tænkt tanken, men ved bare at det vil stresse mig at skulle holde øje med alle de ting, og ved at jeg så nok vil sætte for høje forventninger til, Hvornår det sker, fordi jeg så ved vi vil sexe på æl.

vi har sagt at vi tager det som det kommer, nok har det alligevel resulteret i at jeg har lyst oftere, for at være på det sikre siden. og generelt er jeg dårlig til at huske noget jeg skal gøre på samme tidspunkt.

Jeg har haft præcist de samme tanker og var derfor meget sen til at komme i gang med at måle temp.

Men det gode ved temp er at du først får vished 1-2 dage EFTER æl, og det kan derfor ikke bruges proaktivt. Det kan primært bruges til at vide hvornår man så kan forvente mens og hvornår det er relevant at teste - noget, der har været meget frusterende for mig.

Men nu skal jeg nok stoppe min salgstale :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft præcist de samme tanker og var derfor meget sen til at komme i gang med at måle temp.

Men det gode ved temp er at du først får vished 1-2 dage EFTER æl, og det kan derfor ikke bruges proaktivt. Det kan primært bruges til at vide hvornår man så kan forvente mens og hvornår det er relevant at teste - noget, der har været meget frusterende for mig.

Men nu skal jeg nok stoppe min salgstale :p

Det helt fint at komme med salgstaler, og tester som sådan heller ikk, med mindre jeg har mistanke om noget, eller som i går til nytår, skulle jo lige være på den sikre side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes godt nok at underlivet det murrer og føles tungt/trykkende ved ikk hvordan det skal forklares. er spændt på hvad det er der sker, æl, begyndende mens eller en lille spirer. er i dag CD34..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så spændene, men også totalt forvirrende, at aflæse symptomer. Det kan betyde så meget... Håber snart der er lidt afklaring. Det er træls når cyklus er ude af kontrol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så spændene, men også totalt forvirrende, at aflæse symptomer. Det kan betyde så meget... Håber snart der er lidt afklaring. Det er træls når cyklus er ude af kontrol.

Det er vildt forvirrende, også fordi jeg ikke er så bevidst om min krops signaler endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der går noget tid før man begynder at forstå dem, men man vil næsten altid være i tvivl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der går noget tid før man begynder at forstå dem, men man vil næsten altid være i tvivl...

Ja men bare det at der kom nogle tegn ville være rart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og held og lykke med det hele :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vildt pinligt, lidt detaljeret...

Jeg har lige siden i går, været ekstrem oppustet og har mega luft i maven. plejer normalt ikke at have det sådan, dette var/er værre end når jeg har indtaget mælkeprodukter (er laktoseintolerant),jeg håber virkelig at det er et meget tidligt symptom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv, valgte at teste i morges, ved godt det lidt er en blindetest, da jeg jo Ikke har mærket noget til æl. men må indrømme at jeg godt nok blev skuffet, for troede faktisk at der var noget, havde følelsen af at nu var den her.

men Ja nu må jeg bare vente og se Hvornår mens viser sig. og nu jeg endnu mere spændt på samtalen med lægen den 13. havde dog håbet jeg kunne få en positiv test i stedet.. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv, valgte at teste i morges, ved godt det lidt er en blindetest, da jeg jo Ikke har mærket noget til æl. men må indrømme at jeg godt nok blev skuffet, for troede faktisk at der var noget, havde følelsen af at nu var den her.

men Ja nu må jeg bare vente og se Hvornår mens viser sig. og nu jeg endnu mere spændt på samtalen med lægen den 13. havde dog håbet jeg kunne få en positiv test i stedet.. :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet er slut før mens eller de to streger viser sig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet er slut før mens eller de to streger viser sig :kram2

nej det rigtigt, men der kan desværre gå 14 dage endnu før mens viser dig, hvis det svare til sidste cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det kun alt for godt. Min længste cyklus var 51 dage... Det var til at blive sindssyg af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

spændende, ifølge womenlog, Kan jeg forvente æl på søndag, hvis cyklus ligner den første jeg havde. men desværre er der nok ikk mulighed for at sexe, da vi skal med svigerfamilien til Lalandia, håber dog ikke at mens viser sig der nede.

hm hvordan ændres navnet på tråden fra mobilen af??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navnet ændres ved at du trykker på rediger i første indlæg. Så kommer linjen med overskriften frem :)

Har du fået mens? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navnet ændres ved at du trykker på rediger i første indlæg. Så kommer linjen med overskriften frem :)

Har du fået mens? :unsure

Ja det fandt jeg ud af lige efter :)

nej der er stadig ingen mens, men er stadig vildt oppustet. men håber eller, at den i det mindste kommer før eller på cd56,så den ikke er længere end sidst. men nu må vi se hvad lægen hun siger på tirsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv,bliver så påvirket af alle de positive test her inde, er så glad på andres vejen, men håber virkelig bare at det snart sker for mig..

godt nok er jeg bare nervøs for min families reaktion. især pga min alder, og fordi min søster hun fødte i Sommers, så er bange for at de tror at jeg vil efterligne hende.. men alligevel kommer alle i familien med stikpiller til om vi ikk snart skal have børn, og i julen, om min madmave var en babymave mm. men alligevel. ved ikk om det bare er mig Der er skør (læs også for lavt selvværd) . :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER