Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Er ved at gå til i stress! Vi skal giftes i OVERMORGEN!! Mine bumser vil ikke gå væk, og føler ikke rigtig der er styr på en skid.. Har på fornemmelsen at graviditetshormoner og bryllup ikke hænger sammen. 

 

Det skal nok gå alt sammen. Jeg var også ved at gå til af stress i dagene op til vores bryllup sidste sommer - men på dagen gled alt som det skulle, og de få ting der var, var så ubetydelige, at jeg først lagde mærke til det, da folk fortalte om ting der var sket efterfølgende. Gør hvad I kan, men husk, at det bliver en fantastisk dag uanset hvad :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det håber jeg godt nok, har kastet mig ud i et lidt uoverskueligt DIY projekt med at lave bryllupskage, og der er "no turning back now"  :-P

Men jo det skal sgu nok blive en fantastisk dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at gå til i stress! Vi skal giftes i OVERMORGEN!! Mine bumser vil ikke gå væk, og føler ikke rigtig der er styr på en skid.. Har på fornemmelsen at graviditetshormoner og bryllup ikke hænger sammen. 

Jeg blev gift sidste år den 24 maj. Jeg kan sige at det var mega emotionelt helt uden baby hormoner oveni. Så at kombinere dem det lyder farligt;) Men sikker på at det nok skal gå. Held og lykke og nyd hvert et øjeblik fordi dagen er ovre før du får set dig om:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at i får en helt fantastisk dag xdinne :)

Stort tillykke med brylluppet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at blive tosset har tilmeldt mig et kursus eller fødselsforberedelse er det vel nok nærmere :)

Men de kalder det et kursus som hedder hånd om barnet.

Det gjorde jeg allerede i marts og 1 april fik jeg besked via eboks, at jeg ville blive kontaktet når der var oprettet hold.

1 "modul" skulle så ifølge folderen køre fra uge 22-24 så det når jeg højest sandsynligt ikke ;)

Har sendt en mail til dem om jeg er blevet glemt eller om der bare ikke er nok til det..

Er der nogen af jer fra det nordjyske som er tilmeldt kurset? :)

Derudover har jeg i disse dage en helt elektrisk kæreste, som nu har mærket bettemanden for første gang :D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at blive tosset har tilmeldt mig et kursus eller fødselsforberedelse er det vel nok nærmere :)

Men de kalder det et kursus som hedder hånd om barnet.

Det gjorde jeg allerede i marts og 1 april fik jeg besked via eboks, at jeg ville blive kontaktet når der var oprettet hold.

1 "modul" skulle så ifølge folderen køre fra uge 22-24 så det når jeg højest sandsynligt ikke ;)

Har sendt en mail til dem om jeg er blevet glemt eller om der bare ikke er nok til det..

Er der nogen af jer fra det nordjyske som er tilmeldt kurset? :)

Derudover har jeg i disse dage en helt elektrisk kæreste, som nu har mærket bettemanden for første gang :D :loveshower

 

Jeg er lige på besøg fra oktober gruppen!

Men jeg er også tilmeldt det samme kursus, men jeg er jo så lige en måned efter dig. Det er vildt at du stadig ikke har hørt noget til det efter så lang tid.

Jeg fik bekræftet min tilmelding først i maj og jeg går også og venter spændt på hvornår jeg hører mere til det. Jeg er i starten af uge 21 nu. 

Det kunne da godt tyde på at der måske ikke er så mange tilmeldt så der ikke kommer så mange hold. Måske kommer vi på det samme hold så :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med bryllupsdagen, xdinne! :loveshower Jeg håber, I får en helt og aldeles fantastisk dag. Og ikke mindst at bryllupskagen artede sig som den skulle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh ja kæmpe Tillykke med brylluppet :-D

Håber i begge + bebs nyder dagen fuldt ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, håber I har haft en fantastisk dag.... Jeg kan ikke lade vær med at smile når jeg tænker tilbage på vores bryllup, jeg håber du får den samme oplevelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet, håber I har haft en fantastisk dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med bachelor skrivning og for første gang blev jeg rigtig skidt i nat. Med panikanfald og det hele. Årg jeg har det så skidt overfor lillepigen. Øv. Jeg kunne næsten ikke sove i nat.

Og nu er jeg så træt og skal til vejledning :( jeg har halv anden times transport :(

Hader det. Jeg har været nede med stress og depression flere gange.

Skal til 2. Lægebesøg på torsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at i får en helt fantastisk dag xdinne :)

Stort tillykke med brylluppet :loveshower

 

 

Stort tillykke med bryllupsdagen, xdinne! :loveshower Jeg håber, I får en helt og aldeles fantastisk dag. Og ikke mindst at bryllupskagen artede sig som den skulle :D

 

 

Uhh ja kæmpe Tillykke med brylluppet :-D

Håber i begge + bebs nyder dagen fuldt ud.

 

 

Tillykke, håber I har haft en fantastisk dag.... Jeg kan ikke lade vær med at smile når jeg tænker tilbage på vores bryllup, jeg håber du får den samme oplevelse

 

 

Stort tillykke med brylluppet, håber I har haft en fantastisk dag!

 

Tusind tak alle sammen :-D Det gik helt fantastisk, dog med regnvejr :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen :-D Det gik helt fantastisk, dog med regnvejr :-)

Det skulle jo give lykke med lidt regn på dagen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:huug

Åh det lyder som en rigtig hård start på dagen. Hvordan gik vejledningen?

Godt du skal til 2. Lægebesøg torsdag. Er de ekstra obs på dig med din forhistorie?

Jeg kan ikke lave smarte smileys, men jeg sender knus og tanker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med bachelor skrivning og for første gang blev jeg rigtig skidt i nat. Med panikanfald og det hele. Årg jeg har det så skidt overfor lillepigen. Øv. Jeg kunne næsten ikke sove i nat.

Og nu er jeg så træt og skal til vejledning :( jeg har halv anden times transport :(

Hader det. Jeg har været nede med stress og depression flere gange.

Skal til 2. Lægebesøg på torsdag

 

Det er jeg ked af! Er sikker på det hele nok skal gå selvom du syntes det er svært lige nu. :kram2 Håber lægen kan hjælpe:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige på besøg fra oktober gruppen!

Men jeg er også tilmeldt det samme kursus, men jeg er jo så lige en måned efter dig. Det er vildt at du stadig ikke har hørt noget til det efter så lang tid.

Jeg fik bekræftet min tilmelding først i maj og jeg går også og venter spændt på hvornår jeg hører mere til det. Jeg er i starten af uge 21 nu.

Det kunne da godt tyde på at der måske ikke er så mange tilmeldt så der ikke kommer så mange hold. Måske kommer vi på det samme hold så :)

Jeg har fået svar fra dem og vil få besked i den her uge :)

Spændende om vi kommer på samme hold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det lyder som en rigtig hård start på dagen. Hvordan gik vejledningen?

Godt du skal til 2. Lægebesøg torsdag. Er de ekstra obs på dig med din forhistorie?

Jeg kan ikke lave smarte smileys, men jeg sender knus og tanker!

  

Det er jeg ked af! Er sikker på det hele nok skal gå selvom du syntes det er svært lige nu. :kram2 Håber lægen kan hjælpe:)

Mange tak I 2 :kram

Det gik ok til vejledningen, vi blev enig om at jeg skulle fokusere på en ting ad gangen.

Lægen er obs på min situation og vi skal nok have en snak om det på torsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. Lægebesøg er veloverstået, bort set fra at jeg skal have den der blodsukker belastnings test. NOT fan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til andet lægebesøg i morgen og er spændt på, hvad hun har at sige :)

Håber at blive fritaget for glukosebelasting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I er nået til andet lægebesøg. Det skal jeg også på onsdag, og jeg er godt nok lidt nervøs. Min vægt er virkelig steget her på det sidste :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal selv afsted til 2. lægebesøg på tirsdag, så holder forlænget pinse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhh det er nu dejligt når min lille dreng gør mig opmærksom på at han er der :) Han sparker bare så meget :) :kuller

 

Der er 2 uger til mit andet lægebesøg, men skal til lægen i dag og have tjekket min blodprocent fordi jeg bliver ved med at være meget dårlig... Håber der er noget de kan gøre så jeg kan få det lidt bedre:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iskias nerve og lysken driller de irriterende meget :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER