Sandie

Kolde facts

18 indlæg i dette emne

Min arbejdskollega var på kursus igår.. i at leve med diabetes..

Han kom og afleveret denne til mig:

post-160-025828800 1288940224_thumb.jpg

Tænk hvor meget stegt flæsk man kan spise i stedet for McD... så vil jeg da klart vælge lidt flæsk de gange man skal "forkæle" sig selv lidt end at køre forbi McDrive ;)

Og ja vildt lækker mad man kan spise en hel dag i stedet for filmhygge:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja hold op hvor deprimerende :wacko og så lige en BIG MAC menu, eeeeeeeeeelsker bic mac :mam hvorfor skal det være så usundt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv :huh

Go' måde at stille det op på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja hold op hvor deprimerende :wacko og så lige en BIG MAC menu, eeeeeeeeeelsker bic mac :mam hvorfor skal det være så usundt

Jeg er glad for den ikke viste milkshake... for dem Eeeeelsker jeg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv :huh

Go' måde at stille det op på!

Ja ikke.. det lidt skræmmende.. at skulle i biffen med hygge svare faktisk til at man egentlig burde sulte sig selv hele dagen.. troede faktisk ikke det var så galt.. Heldigvis er popcorn i gryden stadig tilladt og det skal jeg have i aften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt i chok, det er godt nok vildt :blink

Men det giver da lidt at tænke over :8: (måtte lige bruge denne smiley ^_^ )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh ja... jeg spiser ikke slik i biffen, kun popcorn og er gået over til danskvand i stedet for cola... Så må det da være lidt bedre ikke???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal så lige siges at hvis du vælger cola light eller kildevand til din big mac menu, så kan du trække næsten 350 kalorier fra... B)

Og det samme gør sig vel gældende ved biograf-menu'en.... (et kvart kilo slik, og popcorn der svarer til 2 micropop poser, til en bif-tur... det er måske også lige i overkanten, haha)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal så lige siges at hvis du vælger cola light eller kildevand til din big mac menu, så kan du trække næsten 350 kalorier fra... B)

Og det samme gør sig vel gældende ved biograf-menu'en.... (et kvart kilo slik, og popcorn der svarer til 2 micropop poser, til en bif-tur... det er måske også lige i overkanten, haha)

ja det kan jeg trække fra, men så kan jeg lægge dem til igen når jeg køber 5 pomfrites sauce til :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det er godt nok vildt, sikke en forskel men så ved man da hvad man skal vælge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuha, jeg er glad for min vand så.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke spist på MacD i snart 3 år, før kunne jeg godt med jævne mellemrum nuppe et eller andet specielt dagen derpå.

Men det er virkelig så dårligt og sløjt mad, så det er lagt helt og aldeles på hylden, selvom jeg godt kan lide det, så er jeg ikke friste, når jeg går forbi Mac'en.

Så engang et program, hvor de skulle måle fedtindhold i blodet før og efter testpersonen havde indtaget fastfood med pommes. Det var SÅ klamt. Blodet så fint ud på den første test, men så testede de ½ time efter han havde spist det usunde mad, og du kunne se fedtet i blodet :puke - velbekomme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke spist på MacD i snart 3 år, før kunne jeg godt med jævne mellemrum nuppe et eller andet specielt dagen derpå.

Men det er virkelig så dårligt og sløjt mad, så det er lagt helt og aldeles på hylden, selvom jeg godt kan lide det, så er jeg ikke friste, når jeg går forbi Mac'en.

Så engang et program, hvor de skulle måle fedtindhold i blodet før og efter testpersonen havde indtaget fastfood med pommes. Det var SÅ klamt. Blodet så fint ud på den første test, men så testede de ½ time efter han havde spist det usunde mad, og du kunne se fedtet i blodet :puke - velbekomme.

Pyh godt jeg ikke spiser fastfood så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemmelavet fastfood er meget bedre og bestemt også sundere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm mon jeg skal være glad el. væmmes over den grill kylling jeg lige har fortæret under min tudetur?! :huh

Tror bare jeg vælger og syntes den smagte fantastisk!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mig som savner en Mac D på Bornholm....... :lolhit

ej.... det er egentlig vildt, når man ser det stillet op mod hinanden....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal så lige siges at hvis du vælger cola light eller kildevand til din big mac menu, så kan du trække næsten 350 kalorier fra... B) Og det samme gør sig vel gældende ved biograf-menu'en.... (et kvart kilo slik, og popcorn der svarer til 2 micropop poser, til en bif-tur... det er måske også lige i overkanten, haha)

Et kvart kilo er jo kun lidt over en stor pose, det er vel egentlig ikke så meget.. og jeg har da tit fortæret sådan en STOOOR popcorn... intet problem for mig :)

ja det kan jeg trække fra, men så kan jeg lægge dem til igen når jeg køber 5 pomfrites sauce til :prik

Åååh deres pommes sauce.. det er det bedste.. eneste grund til jeg spiser hos McD ;)

Har ikke spist på MacD i snart 3 år, før kunne jeg godt med jævne mellemrum nuppe et eller andet specielt dagen derpå.Men det er virkelig så dårligt og sløjt mad, så det er lagt helt og aldeles på hylden, selvom jeg godt kan lide det, så er jeg ikke friste, når jeg går forbi Mac'en.Så engang et program, hvor de skulle måle fedtindhold i blodet før og efter testpersonen havde indtaget fastfood med pommes. Det var SÅ klamt. Blodet så fint ud på den første test, men så testede de ½ time efter han havde spist det usunde mad, og du kunne se fedtet i blodet :puke - velbekomme.

Øv det er klamt det med blodet.. tak for oplysningen, den vil jeg huske næste gang ;)

Hmm mon jeg skal være glad el. væmmes over den grill kylling jeg lige har fortæret under min tudetur?! :huh Tror bare jeg vælger og syntes den smagte fantastisk!!

Den skal du nyde.. den er fuldt ud fortjent.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke spist på MacD i snart 3 år, før kunne jeg godt med jævne mellemrum nuppe et eller andet specielt dagen derpå.

Men det er virkelig så dårligt og sløjt mad, så det er lagt helt og aldeles på hylden, selvom jeg godt kan lide det, så er jeg ikke friste, når jeg går forbi Mac'en.

Så engang et program, hvor de skulle måle fedtindhold i blodet før og efter testpersonen havde indtaget fastfood med pommes. Det var SÅ klamt. Blodet så fint ud på den første test, men så testede de ½ time efter han havde spist det usunde mad, og du kunne se fedtet i blodet :puke - velbekomme.

Det er da godt nok klamt :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER