Guest

Hvad glæder du dig til?

2,416 indlæg i dette emne

Man må GODT sige nej!!! Jeg var ELENDIG til det og Mies første december var så :numse et rigtigt mareridt. Jeg har først lært det med tiden. Om så du har behov for at lyve dig ud af det med et "vi har haft en dårlig nat" så gør du det!

Næste år er en HELT anden sag!!! Og året efter endnu nemmere! Det er 1 år det drejer sig om så må folk tage sig sammen.

Det værste er næsten at vi har sagt nej og nej og nej. Havde hende ude første gang igår og besøg farmor og farfar. Det var forfærdelig - de respekterede overhovedet ikke hendes og mine grænser og det resulterede i mega utryg Mie som slet ikke ville falde til ro i går. Var der i rædselsfulde 3,5 time og kæmpede så med utryg baby som ikke ville sove i de efterfølgende 5 timer.

Frygter sådan juleaften med dem og mine forældre og søster fordi vi skal væk hjemmefra - har mest af alt lyst til at sige fuck det vi sidder bare hjemme selv. Især hvis de ikke kan forstå og respektere grænser.

I må for pokker gerne se hende men hun er ikke er zoo dyr i skal nedstirrr og pulle ved hele tiden - det bryder hun (og jeg) os tydeligt ikke om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:ditto Bare skift baby ud med tumling :(

Åh Stephi kæmpe kram til dig. Det er så synd for de små altså og hold op det gør ondt i hjertet at se dem sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det værste er næsten at vi har sagt nej og nej og nej. Havde hende ude første gang igår og besøg farmor og farfar. Det var forfærdelig - de respekterede overhovedet ikke hendes og mine grænser og det resulterede i mega utryg Mie som slet ikke ville falde til ro i går. Var der i rædselsfulde 3,5 time og kæmpede så med utryg baby som ikke ville sove i de efterfølgende 5 timer.

Frygter sådan juleaften med dem og mine forældre og søster fordi vi skal væk hjemmefra - har mest af alt lyst til at sige fuck det vi sidder bare hjemme selv. Især hvis de ikke kan forstå og respektere grænser.

I må for pokker gerne se hende men hun er ikke er zoo dyr i skal nedstirrr og pulle ved hele tiden - det bryder hun (og jeg) os tydeligt ikke om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til lægetid i morgen og juleaften!  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I morgen kl. 15… Så er der dømt juleferie :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle de her skønne dage med vores familier, der allerede startede i går.

At se Felix åbne sine julegaver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jule aften

Nytårs aften

Og hele næste år :yay det bliver et år med potentiale!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til i morgen - pga juleaften selvfølgelig... men også fordi det er imorgen vi fortæller min søster og svoger + Torbens bror og svigerinde at Elin skal være storesøster... jeg glæder mig så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til i morgen - pga juleaften selvfølgelig... men også fordi det er imorgen vi fortæller min søster og svoger + Torbens bror og svigerinde at Elin skal være storesøster... jeg glæder mig så meget!

Jeg glæder mig til at høre om reaktionen :glad Det kan kun blive bedre end dine svigerforældre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at høre om reaktionen :glad Det kan kun blive bedre end dine svigerforældre ;)

 

Haha, ja, det kan det....! Tak Anita.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få Isaac hjem i morgen... Men ellers mandens reaktion på hans julegave..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En jul hvor vi alle 4 er HELT på toppen. Vi prøver igen næste år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 15, så er familien fuldtallig... Så kommer Isaac hjem fra sin far og jeg glæder mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se hobitten med veninden i dag!!! Og så tror jeg måske jeg afslører graviditeten for hende! Vi ses så sjældent!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få Isaac hjem i morgen... Men ellers mandens reaktion på hans julegave..

Hvordan gik det? (Og hvad fik han?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En jul hvor vi alle 4 er HELT på toppen. Vi prøver igen næste år.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det? (Og hvad fik han?)

Han fik en vacuumpakket og han blev lykkelig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han fik en vacuumpakket og han blev lykkelig :loveshower

Hvad er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at skulle hjem til min mor og spise dejlig mad i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at skulle ind og se hobitten i eftermiddag sammen med min dejlige mand.... Det bliver hyggeligt med lidt tosomhed i mørket, med lune popcorn og en god film :loveshower

Så glæder jeg mig til at se BabyHaagensen i centret i morgen, til lidt tøsehygge :)

Og så glæder jeg mig til at holde julefrokost for 30 mand i overmorgen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at skulle hjem til min mor og spise dejlig mad i dag.

 

Det skal jeg også idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det?

En vakuumpakker skulle der stå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lave en tavle til W, vi har netop købt tavlelak :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At opdage jeg er gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.