Nitzen1987

3D/4D scanning

12 indlæg i dette emne

Vi overvejer det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi var til kønsscanning i uge 21 dengang hvor vi så lidt i 3D.. mere havde vi ikke behov for...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det var totalt spooky, men efter at ha' set en venindes dvd fra en 3d scanning blev jeg dybt fascineret og måtte også ha' sådan en ^_^

Kan anbefale det :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev 3D/4D scannet med vores første datter, så det skal vi også denne gang :)

Vi har dog set nogle 3D billeder allerede af hende, både da jeg var i 9. uge og 15. uge - det er vildt at se på og da hun var 15 uger lå hun og vinkede med den ene hånd ud til os :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEPS ! og jeg syntes det var en dejlig og fascinerende oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til 2 x 3D-scanning (den sidste var gratis fordi Baby ikke ville ligge ordenligt første gang). Vi var afsted to gange med 14 dages mellemrum og det var vildt at se, hvor meget han havde udviklet sig og taget på i de to uger.

Resultatet blev utroligt mange billeder af skønne grimasser (han rækker bl.a. tunge på et par stykker af dem) og små filmklip, hvor han sover og drømmer og drikker fostervand. Det var ret sjovt at se og at ha den oplevelse sammen, da vi ligesom var "lige tæt" på ham i den times tid det tog. Ellers er det jo naturligt nok kvinden, der er tættest på baby. Det var i øvrigt også sjovt at se at han har træk af os begge to og ovenikøbet også fra min far :)

Det er lidt af en udskrivning, da det oftest koster omkring 1300-1400 kr., men det er en enestående oplevelse.

- Lotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner med at skulle afsted efter nytår når jeg er lidt længere henne. Kan slet ikke forlige mig med tanken om, at jeg ikke skulle se vores lille prinsesse mere inden hun kommer til verden. Da jeg så havde lidt overarbejde og deraf følgende ekstra betaling var der jo ikke meget at diskutere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har været af sted ved de to små og skal helt sikkert også af sted denne gang..

Det var simpelthen en fantastisk oplevelse og alle pengene værd :loveshower Og denne gang behøves jeg ikke at drage langt væk, for der er kommet en som scanner i 3d her i Slagelse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til 3D scanning med Luca og det var en super fantastisk oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det skal vi ikke..

Den 'pose' skal der ikke lukkes op for :)

Vi vil ikke 'se' barnet førend vi står med det i armene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev scannet i ca. uge 32 og det var i 3D. Synes det var en god oplevelse, og billederne vi fik med derfra, er sjove at sammenligne med. De er bl.a sat ind i vores Barnets Bog, så man kan se hele udviklingen fra lille reje til stort barn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi var til 3d kønsscanning :) super oplevelse og ik det dyreste i verden:) mere har vi ik brug for :) der skal os være lidt overraskelse til den kommer ud :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER