Guest

Akavet spørgsmål til jer med drenge :-)

16 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg sad den anden aften og talte om, hvad man i disse dage kalder drengenes tisse-aggregat. Hvad kalder I/vil I kalde jeres barns? Vores kommende gudmor foreslår "dillertjavsen" ( :rolleyes) og selv har jeg i mangel af bedre altid sagt "gøjen". Men vores dreng skal jo heller ikke blive til grin, hvis han kommer til at kalde den det foran sine kammerater... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fra starten udelukkende sagt 'tissemand'. Det forstår de fleste, og så opstår der ikke misforståelser ;)  Det er på en eller anden måde naturligt og bliver ikke fjollet   :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører ikke lige til herinde, men blev fanget af overskriften ;)

Min søn er 3 år og vi har kaldt den tissemand fra starten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her hedder det også tissemand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hedder det også tissemand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, ja der er jo ingen tvivl så: Tissemand it is! :D :). Jeg er bare som ung blevet plaget af en masse kolleger, som i bedste 70´er pædagogstil sagde, at ordet tissemand var nedladende, fordi den kunne bruges til så meget andet. Lidt klamt at tænke sådan, når det har med børn at gøre egentlig.... Men som to lesbiske mødre skal vi jo passe på ikke på nogen måde at komme til at virke nedladende overfor det mandlige køn :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men da!!!! Når man er 1år gammel bruges den til at tisse med. Nå ja, og så er den et godt håndtag at holde fast i, synes Vitus, når man ligger på puslebordet. Tissehåndtaget, kan du jo overveje! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ogsaa tissemand her :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kalder vi den også for en tissemand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også tissemand her ;) (og tissekone for de kvindelige medlemmer af husstanden ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tissemand er enstemmigt vedtaget! Heja tissemanden! :yay. Tissehåndtaget vil blive overvejet :D.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også kalde det tissemand..

Dog hedder det ved piger deres "who ha"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Who ha? :D. Den har jeg ikke hørt før :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også tissemand her ;) (og tissekone for de kvindelige medlemmer af husstanden ;) )

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også altid sagt tissemand hjemme, men da vores søn var knap 2 år, begyndte han selv at bruge ordet "diller". Hvorend han har fået det fra.  :bunny

Men det er stadig det, som han kalder den.. og han bliver i hvert fald ikke drillet eller lign i børnehaven ;) så vi siger tissemand og han siger selv diller. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER