Barbamama

Vis din "pre-shopping" :D

83 indlæg i dette emne

Det kan vel ikke kun være mig, der er "kommet til" (ved et frygteligt uheld!) at købe lidt babyting inden jeg er blevet gravid? ;)

Skal vi ikke vise hinanden, hvad vi har købt? Bare for hyggens skyld? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay

Jeg kommer med billede i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer vist også først med billede imorgen, der blev sgi da mørkt lige pludselig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også vise mine ting men de er pakket ned i flyttekasser lige nu.

Lad os se hvad I er kommet til at købe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har faktisk intet købt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde købt en smule tøj på genbrug mens vi prøvede + et sødt sæt og nogle bodyer på H&M. Nu prøver vi igen efter vores tab og der åbner ny børnetøjsbutik i nabobygningen 1 november så der skal jeg da over og shoppe lidt til både Tobias og en kommende bebs :shop

Så skal jeg selvfølgelig nok poste billeder af rovet :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en enkel body, men det er over et år siden. Det var en udgået model på tilbud og de havde den ikke i Ericas størrelse. Så blev jo nærmest nød til at købe den sidste de havde, selvom det var størrelse lille :whistling

nYaT840.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Here you have it:

Billedetid!

Oz6qkTT.jpg

ZngQF1n.jpg

Jeg har hæklet kaninen i et forsøg, den ryger i gemmekassen hvis vi for en dreng

SC6haHd.jpg

Sakset fra min tråd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk købt, eller næsten købt, en kombivogn.. Fandt en på dba, som jeg bare måtte købe - til 700kr. Det var alt for billigt til at lade købt af andre. Så her til d.1 har vi købt en barnevogn og vi står ikke engang med en positiv test - faktisk tværtimod!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mit baby-stash :blush

ClILZJZ.jpg

Det stribede molo og den gule småfolk dragt har jeg bare altid været vild med, så da jeg fandt det brugt til en god pris var det must-have, også selvom dragten er kønsspecifik. :oops

Molo kjole og blusen med pandaer var udsalg. Kjolens mønster har jeg længe været forelsket i, og jeg havde lige fået mens, så det var en passende trøstepræmie. Pandablusen røg bare med i kurven, da vi købte til Mar. Den er jo kønsneutral og var nedsat til halv pris, så det var jo nærmest dumt at lade være :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en enkel body, men det er over et år siden. Det var en udgået model på tilbud og de havde den ikke i Ericas størrelse. Så blev jo nærmest nød til at købe den sidste de havde, selvom det var størrelse lille :whistling

nYaT840.png

Hvor er den fin :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Here you have it:

Sakset fra min tråd.

Lækre sager, Stephi :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk købt, eller næsten købt, en kombivogn.. Fandt en på dba, som jeg bare måtte købe - til 700kr. Det var alt for billigt til at lade købt af andre. Så her til d.1 har vi købt en barnevogn og vi står ikke engang med en positiv test - faktisk tværtimod!

Sejt! :D Så skal den positive test bare komme også :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da tilføje dette:

1V9YCQb.jpg

Det næste jeg køber er en :yay jeg er gravid ting!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte faktisk et par ting i str 56/62 på Wheat lagersalg i foråret, men jeg er for længst holdt op med at købe mere! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at lægge penge til side, i stedet for at købe. Jeg har en "undermappe" på min konto, som jeg flytter penge over på. Så bruger jeg ikke penge, men føler alligevel at jeg "får lidt" fordi jeg øremærker pengene. Lidt fjollet, I know :blush

Men på den måde har jeg "købt" en ventevinterjakke (og eftersom den ikke rigtig er købt, er den nem at bytte, hvis jeg bliver gravid i en årstid, hvor det ikke er aktuelt :lolhit). Og her til november "køber" jeg på den måde en katvig heldragt med Hans Scherfigs dyr fra Afrika :biglove

Ej, købt er ikke det rigtige ord. Men I ved, hvad jeg mener ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en del men det meste er på loftet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu fik jeg lige sneget mig til babysengetøj også :badgirl

Valdemars voksi blev jo stjålet sammen med barnevognen, så nu sover han med sin babydyne ovre i dp i hendes barnevogn. Vi har ét sæt sengetøj til den fremme, men resten var lånt eller er i kælderen, så jeg spurgte Brian om han gad hente det op, eller om vi skulle købe et sæt. Da jeg så samtidig kunne vise at Jysk har Barbapapa sengetøj til halv pris, så var det et let valg :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte faktisk et par ting i str 56/62 på Wheat lagersalg i foråret, men jeg er for længst holdt op med at købe mere! :(

Jeg har også holdt mig tilbage :( Men jeg overvejer faktisk en ny taktik, og slå et slag for 'jeg tror på det' ved at købe et par yndige/nuttede dragter e.l til den lillebror/søster, som vi fanden tage mig VIL have!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også holdt mig tilbage :( Men jeg overvejer faktisk en ny taktik, og slå et slag for 'jeg tror på det' ved at købe et par yndige/nuttede dragter e.l til den lillebror/søster, som vi fanden tage mig VIL have!

Go go go! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt baby sengesæt idag :biglove

BZdyzHr.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg kan huske at jeg har købt er 2 voksier. En ny og en brugt, bodyer og natdragter. Har også syet sengetøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk købt, eller næsten købt, en kombivogn.. Fandt en på dba, som jeg bare måtte købe - til 700kr. Det var alt for billigt til at lade købt af andre. Så her til d.1 har vi købt en barnevogn og vi står ikke engang med en positiv test - faktisk tværtimod!

Jeg har købt en barnevogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja troede så, at vi havde købt en kombivogn... Men ham vi skulle købe af har åbenbart brændt os af. :angry   :klap  :sm  :angry 
Jeg er godt gal i skralden over det! Heldigvis har vi fundet en magen til og til samme pris.. :) Så den satser vi på nu! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER