Barbamama

Vis din "pre-shopping" :D

83 indlæg i dette emne

Det bestemmer man jo heldigvis helt selv :) Hvis man har økonomien til det, så kan man jo sagtens købe større ting. Personligt har vi ikke luft i økonomien til at gøre det, men jeg kan godt følge princippet. Det er selvfølgelig lidt noget andet, men på et tidspunkt havde de her et super godt tilbud på den kattemad vi plejer at købe, hvor du købte 4, men betalte for 3. Jeg vidste jo at vi over tid alligevel ville komme til at bruge pengene på det, så jeg købte kattemad til et helt år frem i tiden. Der har ikke været noget godt tilbud siden, så nu ærgrer det mig bare at jeg ikke købte mere :D

 

Jamen det er det jeg mener :-)

 

Hvis man ikke har virkelig meget luft i økonomien, er det jo fantastisk at der kommer ting på tilbud..

Og jeg tænker sådan lidt at man jo ved at man får behov for en tremmeseng, og babydyne osv -så hvis man rent hypotetisk fandt et helt amazing tilbud -så kunne man jo godt købe det :-) Fordi man ved t man får behov for det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vel ikke kun være mig, der er "kommet til" (ved et frygteligt uheld!) at købe lidt babyting inden jeg er blevet gravid? ;)

Skal vi ikke vise hinanden, hvad vi har købt? Bare for hyggens skyld? :)

 

 

 

 

Jeg troede det var mig der var skingrende sindssyg. Jeg er ikke gravid endnu, og min mand er endnu ikke nået dertil, hvor han er klar. Og jeg skal ud og - bare kigge - på babyting med en veninde på onsdag. Som heller ikke er gravid, eller prøver på det... 

 

Det er vanvittigt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige denne hjemmeside - måske den bliver god at have i baghovedet :-)

http://myfirstdeal.dk/deals/view/378

Hmm jeg kiggede lige, og min søn har noget legetøj fra den side, som vi har købt billigere til fuld pris i en butik, end det som de kalder "50%" på den side. Jeg har ikke lige kigget nærmere på de andre ting, men jeg tror, det er en god idé at tjekke priserne godt efter inden man køber noget :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede det var mig der var skingrende sindssyg. Jeg er ikke gravid endnu, og min mand er endnu ikke nået dertil, hvor han er klar. Og jeg skal ud og - bare kigge - på babyting med en veninde på onsdag. Som heller ikke er gravid, eller prøver på det...

Det er vanvittigt. ;)

Men sikkert hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men sikkert hyggeligt :biglove

Haha, ja indtil han opdager mine gemmere, og bliver hysterisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg kiggede lige, og min søn har noget legetøj fra den side, som vi har købt billigere til fuld pris i en butik, end det som de kalder "50%" på den side. Jeg har ikke lige kigget nærmere på de andre ting, men jeg tror, det er en god idé at tjekke priserne godt efter inden man køber noget :goodluck

Åh ja, tak for det.. Det ville være vildt ærgerligt at blive snydt.

Tak for det :) synes Bare det lød meget billigt det meste af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber ikke nogen af de store ting før der er positiv test, er bange for at det alligevel ikke lykkes og så skal jeg se på en dyr tremmeseng eller barnevogn som evig reminder, men jeg har sagt til dem med små børn nu at de måske ikke behøver at skille sig af med alt babyting alt for hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fandt den her i Rema1000 til 39kr. Den eneste der var der, så vi hapsede den til samlingen :)  Så må vi håbe den der baby der skal bruge den snart melder sig til 9 mdrs bagning ;)

 

post-7808-0-09196900-1419090689_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fandt den her i Rema1000 til 39kr. Den eneste der var der, så vi hapsede den til samlingen :)  Så må vi håbe den der baby der skal bruge den snart melder sig til 9 mdrs bagning ;)

 

attachicon.gifFisher price rangle.jpg

Det var billigt :-)

Jeg krydser fingre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i Lottes Klædeskab da de holdt åbent idag og havde 20% på alt undtagen tilbudsvarer. Det er både godt og skidt at bo ved siden af en børnetøjsbutik :oops  160kr for 4 bodyer og en natdragt. Det var vist fra Pippi det hele :)

 

post-7808-0-58897500-1419185050_thumb.jp

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KaMwJGh.jpg

Ja så faldt jeg også i :)

Jeg tænkte at når jeg en dag får to streger, så giver jeg min kæreste denne her i gave :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KaMwJGh.jpg

Ja så faldt jeg også i :)

Jeg tænkte at når jeg en dag får to streger, så giver jeg min kæreste denne her i gave :-D

NEJ hvor er den fin! :D Hvor er den fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEJ hvor er den fin! :D Hvor er den fra?

Den er fra H&M :-D fandt den her midt i januartilbuddet - den kostede kun 40 kr :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Ønskebørn forleden dag for at købe en "tillykke med spiren"-gave til min veninde. Og jeg overvejede flere gange om jeg skulle købe et eller andet og "gemme" det for manden, indtil vi kommer dertil. Ønskebørn inspirerede mig til at gå i H&M i børnetøjsafdelingen... Det var dumt, når nu ikke manden synes det er en god idé at gå igang lige her og nu...

 

Jeg har ikke købt noget, og overvejede hvorfor. Kan bare mærke, at jeg ikke helt ved hvordan jeg skal tackle det - og det er jo også virkelig svært, for mange af de søde ting er sådan lidt enten drenget/piget, og hvis jeg ikke ved hvad jeg får - fordi jeg netop ikke er gravid - så synes jeg også bare det er spild af penge. Og så synes jeg at gassen går lidt af graviditetsjublen, hvis man allerede har halvdelen af tingene. Omvendt, så kan det være godt for økonomien, at man ikke har så stor en udskrivning ;)

 

Gik og tænkte på hvordan jeg vil præsentere for vores forældre, at de skal være bedsteforældre, når den tid kommer. Kiggede på babysokker, som kan pakkes fint ind og sådan noget. Men jeg ved det ikke. Synes det er lidt underligt at tænke på, når det, desværre, ikke er aktuelt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige efter vi blev enige om at stoppe med p-pillerne i december faldt jeg for denne skønhed som jeg vil give min mand kår vi finder ud af at der er en lille prik sammen med (forhåbentlig snart) positiv g-test... :)

post-11156-0-48942900-1421938214_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej! Jeg hedder Sofie og jeg er shopaholic :oops

 

Jeg KAN altså ikk holde mig væk fra nabo-butikkens tilbudsstativer r0dme.gif

 

Har sagt til Jan at han blir nødt til at lave en pige for jeg er vild med den glimmerdragt der kom med hjem liebe015.gif Og det fine grå sæt med får på blusen og dragten er da også bare kært wub.png  Glimmerdragten sparede jeg omkring 160kr på og sættet fik jeg til halv pris. Gav 200kr for begge dele xyxthumbs.gif

 

post-7808-0-39246000-1425053175_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej! Jeg hedder Sofie og jeg er shopaholic :oops

 

Jeg KAN altså ikk holde mig væk fra nabo-butikkens tilbudsstativer r0dme.gif

 

Har sagt til Jan at han blir nødt til at lave en pige for jeg er vild med den glimmerdragt der kom med hjem liebe015.gif Og det fine grå sæt med får på blusen og dragten er da også bare kært wub.png  Glimmerdragten sparede jeg omkring 160kr på og sættet fik jeg til halv pris. Gav 200kr for begge dele xyxthumbs.gif

 

attachicon.gifBombibitt glimmerdragt og Pippi sæt m får.JPG

 

Kan godt forstå at det er et farligt bekendtskab med den nabo. Godt at jeg kun kan købe brænde og hø hos min, det trækker ikke lige så meget  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige efter vi blev enige om at stoppe med p-pillerne i december faldt jeg for denne skønhed som jeg vil give min mand kår vi finder ud af at der er en lille prik sammen med (forhåbentlig snart) positiv g-test... :)

attachicon.gif2015-01-22 15.51.00.jpg

Jeg fik afleveret min pre-shopping til manden min igår aftes.... Med positiv g test.... :):) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik afleveret min pre-shopping til manden min igår aftes.... Med positiv g test.... :):) ;)

Aw

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik afleveret min pre-shopping til manden min igår aftes.... Med positiv g test.... :):) ;)

 

Kan godt forstå at det er et farligt bekendtskab med den nabo. Godt at jeg kun kan købe brænde og hø hos min, det trækker ikke lige så meget  :lol

 

Ja det er skønt med en børnetøjsbutik i byen - det har vi manglet! Nu skal vi så bare lige ha den der baby der skal klædes i deres tøj :haha  Tobias er ved at være for stor til det nemlig, så han får mest fra H&M og Føtex ;)

 

Jeg fik afleveret min pre-shopping til manden min igår aftes.... Med positiv g test.... :):) ;)

 

Tillykke :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har overvejet at poste herinde så længe, men kunne simpelthen ikke lige overskue, at skulle finde det hele frem, tage billeder osv. I dag fik jeg det endelig gjort, så nu præsenterer jeg lige mit (på bedste dovne vis sakset fra min egen tråd)

 

 

Status over indkøb

 

Vel vidende at jeg kunne risikere at åbne Pandoras æske, besluttede jeg mig her til aften, for at finde alle mine babyindkøb frem. Det var med tanke på at pakke det hele sammen og væk. For det første fordi at det jo ikke skal bruges i nogen nær fremtid. Jeg er fast besluttet på at holde manden fra livet i den kritiske periode de næste par måneder, da jeg ikke kan magte at skulle bruge energi på de der "hvad nu hvis?" tanker. Især fordi det jo bare ikke er meningen, at der skal ske noget lige nu.

 

Af andre, og mere praktiske årsager, fordi min mor snart kommer på besøg. Og hun er nysgerrig, det elskelige kvindemenneske, og har øjne der kan se gennem skabslåger osv.  :D Og jeg føler efterhånden at der har sneget sig så tilpas meget ind i huset, at jeg ikke føler mig helt sikker på, at jeg ved hvor jeg har det hele henne. Og kan slet ikke overskue, hvis hun pludselig skulle falde over noget af det, mens hun er her. "Neeeeeej, er du graviiiid?!" Jeg kan lige se det for mig  :rolleyes Nej nej, det må bestemt ikke ske. Under nogen omstændigheder!

 

Nå, følgende var altså hvad jeg fik fundet frem af gemmerne. Jeg har hele tiden haft den regel med mig selv, at jeg kun må købe noget, når jeg finder noget billigt, og at jeg skal købe kønsneutralt. De observante af jer vil nok hurtigt opdage, at det sidstnævnte fejler lidt ind i mellem  :blush

 

Looney Tunes tøj:

 

13red.jpg     

 

14red.jpg   

 

15red.jpg      

 

16red.jpg

 

 

1 stk. blå og gråstribet natdragt med Taz - str. 50/56

1 stk. blå og gråstribet t-shirt med Taz - str. 50/56

2 pak langærmet body, 1 blå og gråstribet med Taz og en hvid med Snurre Snup - str. 50/56

2 pak langærmet body, 1 lyseblå med Taz og en mørkeblå med Snurre Snup - str. 50/56

 

Det her var det første jeg købte. Jeg elskede selv Taz som barn og da jeg faldt over det, kunne mit hjerte pludselig bare slet ikke bære, at jeg da ikke en eller anden dag, skulle have en lille tuller i det tøj. Og til den tid, ræsonnerede jeg, ville det jo ikke være til salg længere og så måtte jeg jo hellere købe det med det samme. Selvom det umiddelbart er mest "drenget", ville jeg ingen skrupler have over, at give en pige det på. 

 

 

Diverse "jakker"/tykke trøjer:

 

3red.jpg     

 

4red.jpg

 

5red.jpg     

 

8bred.jpg

 

 

3 stk. brun jakke med ræv - str. 62/68, str. 74/80 og str. 86/92

2 stk. hvid jakke med dådyr - str. 74/80 og str. 86/92

2 stk. hvid og lyserød stribet jakke med pindsvin - str. 74/80 og str. 86/92

3 stk. lilla cardigan med kabelstrik - str. 62/68, str. 74/80 og str. 86/92

 

Her gik det lidt galt med det kønsneutrale, for så vidt angår den hvide og lyserød stribede med pindsvin. Den kan jeg nok ikke ærligt sige at jeg ville komme en dreng i. Så er altså nødt til at få mindst én pige, tak.

 

 

Bukser og sæt med bukser:

 

6red.jpg     

 

7red.jpg

 

9red.jpg

 

 

1 stk. blåt velorsæt med bukser og trøje, str. 74/80

1 stk. grønt veloursæt med bukser og trøje, str. 86/92

2 stk. bukser med leopardprint, str. 86 og str. 98

 

Ved de to veloursæt er der nok mest dømt dreng, men ville nu ikke gå af vejen for at give en pige det på. Bukserne med leopardprint er jo helt pigede, så der gik jeg lidt galt i byen igen. Nogle dage elsker jeg dem, andre dage synes jeg at de er for meget. Vil for alt i verden ikke ende som sådan en Kim K. type, der klæder mit barn ud som en lille voksen. Hvad siger I - er de helt ok eller alt for meget? Jeg har virkelig svært ved at beslutte mig. Tænker at det jo nok i sidste ende afhænger af, hvad man sætter dem sammen med.

 

 

Diverse langærmede body'er:

 

10red.jpg     

 

11red.jpg

 

12red.jpg

 

 

2 stk. sæt med 2 langærmede body'er, en hvid med lilla prikker og en lilla med grå og lyserøde ugler - str. 74/80 0g str. 86/92

2 stk. sæt med 2 langærmede body'er, en grå med egern og en grøn med ræv på - str. 74/80 og str. 86/92

2 stk. sæt med 2 langærmede body'er, en blå- og hvidstribet og en mørkeblå med ræv på - str. 74/80 og str. 86/92

 

Igen er jeg ikke helt sikker på om jeg ville komme en dreng i den lilla med de lyserøde ugler. Så skulle det nok være på en hjemmedag i hvert fald. Men igen ville jeg ikke holde mig for fint til at komme en pige i blåt og grønt.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Diverse kortærmede body'er:

 

17red.jpg

 

18red.jpg

 

19red.jpg

 

21red.jpg

 

20red.jpg

 

 

2 stk. hvide med grønne stjerner - 1 str. 62 og 1 str. 68

9 stk. lilla - 2 str. 62, 2 str. 68, 2 str. 74, 2 str. 80 og 1 str. 86

6 stk. med bamser - 2 str. 62, 1 str. 68, 1 str. 74, 1 str. 80 og 1 str. 86

5 stk. med biler - 1 str. 62, 1 str. 68, 1 str. 74, 1 str. 80 og 1 str. 86

5 stk. med ponyer - 1 str. 62, 1 str. 68, 1 str. 74, 1 str. 80 og 1 str. 86

 

Det gik helt galt da Netto en dag havde bodies til 10 svenske kroner stykket. Og endnu mere galt, da resten senere blev sat ned til 5 svenske kroner stykket og jeg pludselig mente at jeg skulle have flere. Det var da billigt!? Og man bruger jo mange af den slags, ikke?

 

Ville komme såvel pige som dreng i dem alle, selvom jeg nok ville have tendens til at vælge den med de lilla ponyer hver dag. Ihhh, hvor er den sød, synes jeg  :wub Man er vel hestepige...

 

 

Diverse:

 

2red.jpg

 

1red.jpg

 

 

2 stk. sengesæt med Peter Plys

1 stk. næsesuger

 

Ah men come on... jeg har købt en næsesuger. Hvem pokker køber sådan noget, inden de overhovedet er gravide? Den er jo ikke engang sjov. Eller nuttet eller kær eller noget i den dur. Er jeg bare praktisk anlagt? Giv mig nu bare den baby for pokker!

 

 

Legetøj:

 

Gung_lg.jpg

 

Igelkott.jpg

 

Skallra.jpg

 

Speldosa.jpg

 

Pekbok.jpg

 

 

1 stk. gyngeelg

1 stk. pibepindsvin

2 stk. katterangler

1 stk. spilledåse

1 stk. pegebog med dyr

 

Den der gyngeelg købte jeg for lang tid siden, den kunne jeg simpelthen ikke stå for. Vores barn bliver trods alt svensker og så skal man da have en elg at gynge på  :P Købte den på udsalg i Ikea (sidste år, forrige år?) til 150 svenske kroner. Nu koster den 349 igen. Haha - hvis jeg nogensinde får brug for den altså  :unsure

 

Fåret er en spilledåse som, selvfølgelig, spiller "Mary had a little lamb". Og ellers anes der nok et tema. Yep, dyr. Jeg har onde, onde planer om at indoktrinere mine børn hårdt til at elske dyr  :D

 

 

Det var vist alt hvad jeg havde at bekende, med mindre der skjuler sig noget et sted, som jeg har glemt at jeg havde. Så vil jeg lade det være op til jer kloge BK ladies at afgøre, om det bare er helt galt. Please sig at det ikke er? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups, ikke kønsneutral og vi begynder tidligst at prøve om et år.. Men den var bare så fin(og på tilbud) så den røg med i kurven sidst jeg bestilte noget tøj til mig selv fra boozt  :oops Så må vi håbe at vi får en pige en gang, ellers kan den bruges som gave :)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun lige smidt p-pillerne her i feb. 2015... Men "kom til" at købe en Juno seng i forrige uge. Den var meget billig, men trænger til en kærlig hånd. Heldigvis har jeg en mand der er håndværker og ferm på fingrene.. så han har faktisk allerede købt materialerne til at fixe den. :) Og når den så er klar.. så må den komme på loftet indtil den en dag skal i brug :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER